پلی استیشن در ماه سپتامبر میزبان یک شوکیس برای معرفی PS5 Pro خواهد بود

یک تحلیل‌گر ادعا کرده است که پلی استیشن در ماه سپتامبر یک شوکیس ویژه برگزار خواهد کرد و در آن از کنسول PS5 Pro رونمایی می‌کند.

بسیاری از طرفداران در انتظار برگزاری شوکیس بعدی پلی استیشن هستند. در حالی که این غول بازی‌سازی فعلاً به برگزاری یک رویداد جدید اشاره‌ای نکرده است، اما طرفداران همچنان در مورد برگزاری یک رویداد در سال ۲۰۲۴ گمانه‌زنی می‌کنند. در همین حال، یک تحلیل‌گر معتقد است که برگزاری این رویداد عملاً اجتناب‌ناپذیر است و چند دلیل را برای آن ذکر می‌کند.

ویلیام آگیلار (William Aguilar)، تحلیل‌گر صنعت بازی، اطمینان دارد که شوکیس بزرگ پلی استیشن در سال جاری میلادی برگزار خواهد شد. این تحلیل‌گر به دلایلی مانند نزدیک شدن برند گیمینگ سونی به ۳۰ سالگی خود در سال جاری و همچنین گزارش‌های منتشر شده پیرامون عرضه PS5 Pro اشاره کرد.

وی همچنین به دلایلی از جمله تعهد پلی استیشن به سهامداران اشاره می‌کند. این برند باید از فهرست بازی‌های خود برای سال آینده رونمایی کند. در نقطه مشابهی در سال ۲۰۲۳، بسیاری از بازی‌های انحصاری‌ سونی در سال ۲۰۲۴ قبلاً معرفی شده بودند. به جز عناوینی مانند Death Stranding 2، بازی بزرگ دیگری از پلی استیشن برای سال آینده دیده نمی‌شود و بنابراین باید اعلامیه‌های بیشتری انجام گردد. علاوه بر این، ویلیام آگیلار استدلال می‌کند که رهبران جدید پلی استیشن شامل هرمن هالست و هیداکی نیشینو می‌خواهند با رویداد جدید تاثیر خود را نشان دهند.

طبق گزارش‌ها، کنسول PS5 Pro تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

در حالی که این تحلیل‌گر استدلال‌های قانع کننده‌ای ارائه می‌دهد، در عین حال بیان می‌کند که برخی منابع از قبل او را در مورد برگزاری این شوکیس مطلع کرده‌اند. بدین ترتیب پلی استیشن ممکن است به‌زودی اطلاعات بیشتری را در این باره ارائه دهد.

مایکروسافت در اوایل ماه ژوئن رویداد Xbox Games Showcase را برگزار کرد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد. با نزدیک شدن برند پلی استیشن به ۳۰ سالگی خود، انتظار می‌رود که رویداد بعدی سونی در سپتامبر امسال برگزار گردد. این اولین باری نیست که یک منبع داخلی یا تحلیل‌گر به برگزاری رویداد پلی استیشن در ماه سپتامبر اشاره می‌کند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Bloodborne احتمالا در این ماه روی PC قابل بازی خواهد شد

بسیاری از طرفداران سال‌هاست که منتظر عرضه Bloodborne بر روی PC هستند. علی‌رغم اینکه پلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد