پشتیبانی بایننس از شبکه TON و شایعه لیست شدن تون کوین؛ رالی جدیدی در راه است؟

بایننس پشتیبانی از تتر در شبکه TON را آغاز کرده و احتمال لیست شدن تون کوین در آن افزایش یافته است. همین مسئله معامله‌گران را به این نتیجه رسانده که رالی جدیدی در انتظار تون ‌کوین است.

خلاصه خبر

  • شایعات مربوط به لیست شدن تون کوین در بایننس افزایش یافته است.
  • این صرافی پشتیبانی از تتر در شبکه تون را آغاز کرده است.

به گزارش بی‌این کریپتو، صرافی بایننس اعلام کرد که پشتیبانی از تتر در شبکه TON را آغاز کرده است. تتر بزرگ‌ترین استیبل کوین و بایننس بزرگ‌ترین صرافی بازار ارزهای دیجیتال است. به همین خاطر ادغام این دو اهمیت زیادی برای تون کوین دارد.

شایان ذکر است که تتر و شبکه TON در ماه آوریل (فروردین) با هم ادغام شدند. جالب اینجا است که تون کوین هنوز در بازار اسپات بایننس لیست نشده‌ است. این در حالی است که توکن مذکور نهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار محسوب می‌شود و در بازار پرپچوال بایننس لیست شده‌ است. 

شایان ذکر است که شبکه TON و تون ‌کوین در ماه‌های اخیر به دستاوردهای بزرگی رسیده‌اند. برای مثال با محبوب شدن‌ بازی‌های تلگرامی تعداد کاربران روزانه فعال شبکه TON از شبکه اتریوم پیشی گرفته‌ است. علاوه بر این قیمت تون کوین در هفته‌های قبل به رکورد جدیدی رسید و از مرز ۸ دلار عبور کرد. این ارز دیجیتال با افزایش فشار فروش معامله‌گران در روزهای قبل کاهش یافت اما همچنان در بالای حمایت مهم ۷ دلار قرار دارد. به همین خاطر بعضی از تحلیلگران باور دارند که خبر مذکور نشان می‌دهد بایننس به زودی تون کوین را در بازار اسپات خود لیست خواهد کرد.‌

نمودار قیمت تون کوین

معمولاً لیست شدن یک ارز در صرافی‌های بزرگ تاثیر مثبتی روی قیمت آن می‌گذارد. علاوه بر این شرکت بزرگ پنترا کپیتال (Pantera Capital) هم در تلاش است دور دوم تامین سرمایه شبکه TON را برگزار کند. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری خود را روی این شبکه انجام داده‌ است.

نوشته پشتیبانی بایننس از شبکه TON و شایعه لیست شدن تون کوین؛ رالی جدیدی در راه است؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه با نوسانات زیادی مواجه شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *