پزشکیان در مناظره اول دور دوم انتخابات چه گفت؟

 مناظره مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری  در تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

مسعود پزشکیان در ابتدای این مناظره خاطرنشان کرد: قبل از اینکه بحث‌هایم را شروع کنم باید بگویم که، یک خبری را از ما در رسانه‌ها پخش کردند که ما بنزین را گران خواهیم کرد، ما بارها گفتیم که این کار را نخواهیم کرد ولی خب متاسفانه این رسانه‌ها کارهایی می‌کنند که خبرها به این شکل منتشر می‌شود اما بدون رضایت مردم هیچ کاری نخواهیم کرد، 

وی افزود: اما در بحث مشارکت باید بگویم مشارکتی که صورت گرفت به نظر بنده برای ما نگران کننده است، قابل قبول نیست در کشور ۶۰ درصد از مجموعه کشور پای صندوق‌های رای نیایند.

وی در ادامه گفت: این مشکل ما مربوط می‌شود به اینکه قسمتی از آن به زنان جامعه مربوط می‌شود که آنها را بازی نمی‌دهیم، اقوام جامعه است که آنها را بازی نمی‌دهیم و وقتی بنده احساس نکنم در یک کشور جایی از اعراب دارم طبیعتاً من نخواهم آمد که بازی کنم.

پزشکیان تصریح کرد: وقتی قرار است حقوق انسان‌ها را نادیده بگیریم و صدای آنها را نخواهیم بشنویم، و خیلی از خواسته‌های آنها را خودمان تصمیم بگیریم و آنها را نادیده بگیریم، خب طبیعی است که آنها بیایم پای صندوق‌های رای و به ما رای بدهند خوب این اتفاقات می‌افتد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: ستون یک جامعه مردم هستند و وقتی ۶۰ درصد مردم نمی‌آیند ما باید احساس بکنیم که اگر می‌خواهیم در مقابل دشمن بایستیم این مردم هستند که باید بیایند و مردم نسبت به ما یک سری مسایلی دارند و ما اگر می‌خواهیم آن قوام و ثبات را در کشور داشته باشیم باید اقوام را ببینیم همه مذاهب را ببینیم، هر کس را بر اساس شایستگی جایگاهش را در نظر بگیریم.

وی افزود: یک خبر فیکی از قول ما پول دادند و در برخی رسانه‌ها پخش کردند که فلانی پسرش گفته است که سنی‌ها فلان هستند و آقای عبدالحمید در زاهدان حرف‌های بدی ما گفتیم و بی‌احترامی کردیم.

وی در ادامه گفت: این دروغ‌هایی که این‌ها می‌گویند و در رسانه‌ها پخش می‌کنند و یک عده آدم‌ها این‌ها را پخش می‌کنند خیلی زشت است، در قرآن خداوند می‌گوید می‌خواهید خبر بدهم که شیطان بر چه کسی نازل می‌شود، بر کسانی که دروغ را پخش می‌کنند نازل می‌شود.

پزشکیان تصریح کرد: ما روز به روز پشتوانه اجتماعی مان را از دست می‌دهیم به خاطر رفتارهایمان، به خاطر گرانی به خاطر برخورد با دختران به خاطر برخورد با اینترنت و فیلتر، ما اگر رفتارهایمان را با مردم حل نکنیم مشکلات مان حل نخواهد و با صرفاً گفتن هم درست نمی‌شود.

در حال به روزرسانی..





منبع :


فارس






منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

طرح هویت گذاری دام در میامی اجرایی شد

۰۰:۴۱ – ۱۴ تير ۱۴۰۳ حسینی ، از اجرای طرح هویت گذاری دام در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *