پرونده‌های ETF اسپات اتریوم اصلاح شدند

شرکت‌های آمریکایی پرونده ETFهای اسپات اتریوم خود را اصلاح کردند تا یک قدم به تایید آن‌ها نزدیک‌تر شوند.

خلاصه خبر

  • ETFهای اسپات ممکن است تا ۱۰ روز دیگر تایید شوند.
  • اسناد S-1 این صندوق‌ها به‌روزرسانی شده‌ است.

به گزارش دبلاک، شرکت‌های بلک راک (BlackRock)، ون‌اِک (VanEck)، فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton)، گری‌اسکیل (Grayscale) و ۲۱شیرز (21Shares)، این‌وسکو (Invesco) و گلکسی (Galaxy) پرونده‌های خود برای راه‌اندازی ETFهای اسپات را به‌روزرسانی کردند. در این اصلاحیه‌ها فقط فرانکلین تمپلتون و ون‌اک کارمزد خود را مشخص کردند که به ترتیب ۰.۱۹ و ۰.۲۰ درصد بود.

تحلیلگران باور دارند کارمزد پایین ۲ صندوق مذکور به بقیه شرکت‌ها مثل بلک راک فشار وارد می‌کند تا آن‌ها هم کارمزد پایین‌تری بگیرند. شایان ذکر است که کمیسیون بروس آمریکا اسناد 19b-4 هشت ETF اسپات اتریوم را در ماه قبل تایید کرد اما راه‌اندازی آن‌ها تا تایید اسناد S-1 به تعویق افتاد. به‌روزرسانی‌های مذکور هم در راستای تایید همین اسناد S-1 انجام شده‌ است. 

علاوه بر این بعضی از این شرکت‌ها سرمایه اولیه خود را منتشر کردند. برای مثال شرکت فرانکلین تمپلتون اعلام کرد که با ۱۰۰٬۰۰۰ دلار سرمایه ETF اسپات اتریوم خود را راه‌اندازی خواهد کرد. شرکت‌های این‌وسکو و گلکسی هم برای راه‌اندازی ETF مشترک خود همین مقدار سرمایه را در نظر گرفته‌اند.

شایان ذکر است که اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ETF بلومبرگ، پیش‌بینی کرد که صندوق‌های مذکور در ۲ جولای (۱۲ تیر) تایید می‌شوند. شایان ذکر است که قیمت اتریوم در روز گذشته حدود ۱ درصد رشد کرده و در محدوده ۳٬۵۰۰ دلار قرار دارد.

نمودار روزانه قیمت اتریوم

نوشته پرونده‌های ETF اسپات اتریوم اصلاح شدند اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارت های کمبو امروز 11 تیر همستر

شما در ایردراپ همستر کمبات، شانس این را دارید که هر روز معمای ۳ کارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *