پرفروش ترین گوشی های سامسونگ ماه

سری S، سری Z، سری M و سری A همگی دسته بندی‌های گوشی‌ پرچمدار، میان رده و اقتصادی کمپانی سامسونگ هستند. اگر دوست دارید تا از وضعیت فروش گوشی‌های سامسونگ خبردار شوید و با لیست پرفروش ترین گوشی های سامسونگ هم آشنا شوید، تا پایان این مقاله از بلاگ تکنولایف همراه ما باشید. ما در این لیست، پرفروش ترین گوشی‌های این برند در هر ماه را به شما معرفی خواهیم کرد.

سری های مختلف گوشی سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ در چند خط تولید مختلف ساخته می‌شوند که هر کدام مشخصات، بازه قیمتی و امکانات متفاوتی دارند. در ادامه اسم این سری‌ها را می‌بینید:

گوشی سری S سامسونگ

سامسونگ هر ساله از گوشی‌های سری اس خود در ماه اول یا ماه دوم سال میلادی پرده برداری می‌کند. تمامی گوشی‌ سری S سامسونگ گوشی‌های پرچمدار سامسونگ هستند. اگر در فکر استفاده از بهترین ویژگی های گوشی سامسونگ هستید، گوشی‌های سری S در انتظار شما هستند.

گوشی سری Z سامسونگ

گوشی‌های سری زد سامسونگ هم پرچمدار هستند و تنها به دلیل طراحی تاشویی که دارند، با سری S تفاوت دارند. اگر طرفدار گوشی‌های تاشو هستید، سری Z سامسونگ را فراموش نکنید.

گوشی سری A، گوشی سری M

شما می‌توانید گوشی‌های میان رده و اقتصادی فراوانی در این دسته بندی پیدا کنید. برای مثال برای خرید بهترین گوشی تا 30 میلیون کاملا می‌توانید روی سری A حساب باز کنید. البته سری A و M شامل بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان هم می‌شوند.

گوشی سری S FE

گوشی‌های قاتل پرچمدار سامسونگ که شبیه‌ترین مشخصات را به گوشی‌های پرچمدار دارند و قیمتی بین گوشی‌های میان رده و پرچمدار دارند، گوشی‌های سری S Fan Edition هستند. خیلی از پرفروش ترین گوشی‌ های سامسونگ در این دسته قرار می‌گیرند؛‌چرا که خیلی از افراد، به‌جای گوشی‌های پرچمدار سراغ نسخه‌های FE آن‌ها می‌روند.

پرفروش ترین سری های گوشی سامسونگ

گوشی سامسونگ S23 FE

 

  • صفحه نمایش با کیفیت بالا
  • حداکثر روشنایی 1450 نیت برای نمایشگر
  • مجهز به گواهینامه IP68
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم و شارژ معکوس
  • اسپیکر مناسب

گوشی Galaxy S23 FE به صفحه نمایشی 6.4 اینچی مجهز شده که رزولوشنی برابر با 1080 در 2340 پیکسل دارد. میزان روشنایی این صفحه نمایش در مواقع حداکثری چیزی در حدود 1450 نیت است که روشنایی بسیار مناسبی به حساب می‌آید و کار شما را در استفاده از گوشی راحت می‌کند. یکی از مهم‌‎ترین نقاط قوت صفحه نمایش این گوشی قاتل پرچمدار 2023، استفاده از پنل Dynamic AMOLED 2X در قلب صفحه نمایش است.

در حقیقت تماشا کردن و خیره شدن به این صفحه نمایش با توجه به کیفت کلی‌ای که شرکت سامسونگ برای آن درنظر گرفته است، فعالیتی لذت بخش خواهد بود. این گوشی در سال اول با اندروید 13 راهی بازار شده که البته به این دلیل که مطابق سایر گوشی‌های سامسونگ تا 4 سال از پشتیبانی سیستم عاملی برخوردار خواهد شد، شما می‌توانید تا اندروید 17 را روی آن تجربه کنید، بنابراین نگران آپدیت نسخه اندروید و رابط کاربری One UI نباشید.

در ارتباط با تراشه باید گفت که گوشی گلکسی اس 23 اف ایی از قوانین گوشی‌های سری S سامسونگ در چند سال اخیر پیروی کرده و همراه با 2 تراشه متفاوت Exynos 2200 و کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 راهی بازار شده است که در ایران بیشتر نسخه اگزینوس 2200 آن به فروش می‌رسد. تراشه این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی از اکثر برنامه‌ها و نرم افزارهای سنگین و بازی‌های حرفه‌ای را دارد و شما می‌توانید برای بازی کردن از آن استفاده کنید.

دوربین مناسب و قوی بخش دیگری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های Galaxy S23 FE است. کیفیت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن که به لنزی wide مجهز شده، برای گرفتن عکس‌های حرفه‌ای تا حد زیادی مناسب به حساب می‌آید، چرا که به حسگر لرزگشیر و تشخیص فوکوس خودکار هم مجهز شده است. در کنار دوربین اصلی، 2 دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی هم وجود دارند، روی پنل جلویی هم دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار دارد، بنابراین روی عکاسی و فیلم برداری با حداکثر کیفیت مطلوب با این گوشی می‌توانید حساب باز کنید.
برای شارژ کردن باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی گلکسی اس 23 اف ایی به شارژر سیمی با توان 25 وات مجهز شده که زمان شارژ کردن گوشی هم ممکن است کمی باعث داغ کردن گوشی شود.

قیمت گوشی گلکسی S23 FE

گوشی گلکسی a55، پرفروش ترین گوشی سامسونگ 1403

 

  • صفحه نمایش روشن و با کیفیت
  • مجهز به گواهینامه IP67
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
  • خنک کننده مناسب برای تراشه
  • اسپیکر مناسب با قدرت پخش بالا

گوشی گلکسی a55، پرفروش ترین گوشی میان رده سامسونگ سال 1403 است که با توجه به قابلیت‌ها و طراحی زیبایی که دارد، توانسته است تا حد زیادی رضایت همه را جلب کند. این گوشی سامسونگ دارای صفحه نمایشی 6.6 اینچی است و کاملا می‌تواند نمایشگر خوبی برای تماشا انواع محتوا مخصوصا فیلم و سریال باشد. نمایشگر این محصول رزولوشنی برابر با 1080 در 2340 پیکسل دارد و در کنار آن به حداکثر میزان روشنایی 1000 نیتی هم مجهز شده است. همچنین پنل Super AMOLED این صفحه نمایش می‌تواند از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی کند.

گوشی آ55 همراه با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 راهی بازار می‌شود و تا 4 سال هم آپدیت اندروید را دریافت خواهد کرد. از لحاظ سخت افزاری گوشی گلکسی a55 طبق ادعای سامسونگ به بهترین خنک کننده تراشه در میان گوشی‌های میان رده مجهز شده است، بنابراین شما با تکیه بر سیستم خنک کننده تراشه Exynos 1480 می‌توانید انواع بازی‌ها را بدون استرس داغ شدن گوشی به اتمام برسانید. همچنین با توجه به توان مناسبی که تراشه دارد، شما می‌توانید انواع برنامه ادیت و ویرایش و پیام رسان‌های مختلف را نصب کرده و به راحتی از بهترین گوشی تا 25 میلیون بدون لگ و کندی استفاده کنید.
دوربین اصلی گوشی a55 سامسونگ یک دوربین 50 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فوکوس خودکار است که به سنسور لرزشگیر هم مجهز شده و از این جهت شما می‌توانید عکس‌های با کیفیت و فیلم‌هایی با حداقل میزان لرزش و مناسبی را به ثبت برسانید. در کنار دوربین اصلی، روی پنل پشتی این گوشی دوربین‌های 12 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی ماکرو هم قرار دارد که کار عکاسی را برای شما حرفه‌ای‌تر می‌کند. شما با تکیه بر دوربین گلکسی آ55 می‌توانید به شغل تولید محتوا مشغول باشید. همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این محصول هم شما را در عکاسی و فیلم برداری به خوبی یاری می‌کند.

در ارتباط با باتری هم می‌توان گفت که پرفروش ترین گوشی سامسونگ امسال به باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و برای شارژ شدن هم از شارژر سیمی با توان 25 وات پشتیبانی می‌کند. البته این گوشی مانند گوشی قاتل پرچمدار گلکسی s23 fe از شارژ وایرلس و شارژ معکوس پشتیبانی نمی‌کند که نمی‌تواند نقطه ضعف مهم یا خاصی شمرده شود.

قیمت گوشی گلکسی A55

گوشی گلکسی A35، گوشی پرفروش 2024 سامسونگ

 

  • صفحه نمایش با رزولوشن بالا
  • مجهز به گواهینامه IP67
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
  • تراشه مناسب اکثر بازی‌ها و برنامه‌ها

سامسونگ در سال 2024 گوشی‌های میان رده بسیار با کیفیتی را مانند گوشی گلکسی A35 راهی بازار کرد. اگر در فکر خرید گوشی هم رده و مشابه گلکسی آ54 هستید، گوشی آ35 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. نمایشگر گوشی A35 اندازه‌ای برابر با 6.6 اینچ دارد و رزولوشن آن با گلکسی اس 23 اف ایی و گلکسی آ55 برابری می‌کند که این ویژگی مزیت بزرگی به حساب می‌آید. در قلب این صفحه نمایش هم از پنل سوپرامولد استفاده شده و شما با خرید این گوشی با صفحه نمایش مناسب و با کیفیتی برابر با 1080 در 2340 پیکسل روبه‌رو خواهید بود. نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت هم از دیگر ویژگی‌های مثبت و قابل ارزش این گوشی میان رده سامسونگ است.

کمپانی سامسونگ گوشی گلکسی آ35 را با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 راهی بازار می‌شود و از لحاظ نرم افزاری مانند گلکسی آ55 تا آپدیت اندروید 18 را دریافت می‌کند. تراشه‌ای که در این محصول قرار گرفته همان تراشه گلکسی A54 است. گلکسی A54 در سال 2023 به مرحله فروش رسید و توانست در مدت زمان کوتاهی کاملا شبیه به گلکسی آ55 و گلکسی آ35 به یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ تبدیل شود. تراشه گوشی آ54 و گوشی آ35 از نوع Exynos 1380 است و این تراشه تا حد زیادی برای بازی کردن مناسب و کافی دیده می‌شود. در طی بررسی a35 با این ویژگی هم مواجه شدیم که شما می‌توانید بعد از خرید گلکسی A35 با کم‌ترین دغدغه ممکن برای لگ، کندی و داغ کردن، اقدام به نصب انواع برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های متفاوت کنید.

دوربین اصلی گوشی گلکسی A35 همان دوربین عریض 50 مگاپیکسلی با حسگرهای لرزشگیر و تشخیص فوکوس خودکار است که عکس‌های با کیفیت و قابل اعتماد خوبی را تحویل شما می‌دهد. دوربین اولتراواید این محصول رزولوشنی برابر با 8 مگاپیکسل دارد و برای عکاسی خیلی نزدیک از سوژه‌ها هم روی شانه‌های دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو حساب باز کنید. در ارتباط با دوربین سلفی هم شما با رزولوشن 13 مگاپیکسل روبه‌رو هستید. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی گلکسی A35 با شارژر 25 واتی شارژ می‌شود و مدت زمان شارژی برابر با گلکسی آ55 دارد.

قیمت گوشی گلکسی A35

گوشی گلکسی A25

 

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
  • تراشه مناسب برای اجرای برنامه‌های روزمره
  • دوربین سلفی مناسب
  • باتری با دوام

اگر بودجه شما کمی بیشتر از گوشی‌های اقتصادی است و از طرفی دیگر قصد خرید پرفروش ترین گوشی سامسونگ در بازار را دارید، پس گوشی گلکسی A25 می‌تواند گزینه محبوب شما باشد. این گوشی سامسونگ در آخرین ماه از سال 2023 همراه با اندروید 14 و One UI 6 راهی بازار شده و شبیه مابقی گوشی‌های سامسونگ از 4 سال آپدیت نرم افزاری بهره‌مند خواهد بود. صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED گلکسی آ25 از رزولوشن 1080 در 2340 پشتیبانی می‌کند و کاملا شبیه به گوشی‌های میان رده و پرچمدار به نرخ نوسازی 120 هرتزی هم مجهز شده است. همچنین حداکثر میزان روشنایی 1000 نیتی این محصول هم به شما کمک می‌کند تا در نور مستقیم آفتاب هم به راحتی به کار کردن با گوشی ادامه دهید. تراشه Exynos 1280 یک تراشه اقتصادی – میان رده است که برای اجرای انواع بازی و اپلیکیشن، تقریبا همراه کاملی به نظر می‌رسد. البته در طی چندین ساعت بازی کردن باید انتظار کمی داغ کردن و لگ در بازی‌های آنلاین و حرفه‌ای هم داشته باشید که با توجه به قیمت و رده محصول در بین گوشی‌های سامسونگ یک امر طبیعی است.

درصورتیکه باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را با آداپترو 25 واتی شارژ کنید، شارژ صفر تا صد گوشی نزدیک به 1 ساعت 20 دقیقه طول می‌کشد و با توجه به توان باتریب و کمک تراشه برای نگهداری شارژ، باتری هم از دیگر نقاط قول گلکسی آ25 شمرده می‌شود. برای عکاسی با گلکسی A25 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خوبی روبه‌رو هستید که عکس‌های با کیفیتی را تحویل شما می‌دهد. علاوه‌بر این دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی گوشی گلکسی A25 هم شبیبه به دوربین اصلی عکس‌های کاملا با ارزش و قابل قبولی را به صورت ساده و پرتره در گالری به ثبت می‌رساند. روی کیفیت معمولی دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی هم می‌توانید برای ثبت خاطره حساب باز کنید. البته دوربین ماکرو این گوشی تنها 2 مگاپیکسل بوده و این ویژگی از گوشی آ 25 شبیه به گوشی‌های اقتصادی است.

قیمت گوشی گلکسی a25

گوشی گلکسی A15، پرفروش ترین گوشی سامسونگ اقتصادی

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی مناسب

یکی از یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ ارزان قیمت گوشی گلکسی آ15 سامسونگ است که قیمت مقرون به‌صرفه، اما کیفیت مطلوبی دارد. این گوشی هوشمند اقتصادی صفحه نمایشی 6.5 اینچی دارد و از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند و در کنار رزولوشن 1080 در 2340 که دارد، با میزان روشنایی 800 نیتی خود تا حد امکان تماشا کردن و استفاده طولانی مدت از گوشی را برای شما به امری آسان و لذت بخش تبدیل می‌کند.

تراشه به کار رفته برای گلکسی آ 15 برای بازی‌های سخت و حرفه‌ای مناسب نیست و برای این نوع کاربری طراحی نشده است. این گوشی با توجه به قیمتی که دارد، به تراشه خیلی خوبی هم مجهز شده و نمی‌توان از سامسونگ برای قرار دادن Mediatek Helio G99 در قلب گوشی آ15 به هیچ عنوان ایراد گرفت. شما هنگام کار با گوشی گلکسی A15 به هیچ عنوان با مشکل نصب نشدن برنامه‌های روزمره روبه‌رو نخواهید شد و این گوشی می‌تواند کمک دست خوبی برای همه افراد با بودجه پایین باشد.

برای ساخت و طراحی دوربین اصلی این گوشی باز هم از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده شده و می‌تواند عکس‌های روز خوب و با کیفیتی را تحویل شما دهد. البته اگر با دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو عکاسی کنید، احتمالا کیفیت آن شما را قانع نکند، اما دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی آن هم دوربین مناسب و قابل ارزشی به حساب می‌آید.
از لحاظ باتری گوشی گلکسی A15 که پرفروش ترین گوشی ارزان سامسونگ است، شبیه به گوشی A55 و A35 به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و برای شارژ هم به آداپتور 25 واتی نیاز دارد.

قیمت گوشی گلکسی A15

جمع بندی نهایی، کدام کهکشانی را بخرم؟

سامسونگ برند محبوبی است که گوشی‌های خود را در رده بندی‌های اقتصادی، میان رده، پرچمدار و قاتل پرچمدار راهی بازار می‌کند و برای حفظ اعتبار در میان کاربران همواره در تلاش است که با کم‌ترین قیمت از بیشترین امکانات ممکن برای ساخت محصولاتش استفاده کند. خوشبختانه به دلیل تنوع بالای محصولات شما می‌توانید با بودجه‌های متفاوت برای خرید هر کدام از آن‌ها اقدام کنید و تا 4 سال هم از آپدیت‌های اندروید برای گوشی‌های خود استفاده کنید.

پرسش‌های متداول

آیا تمام گوشی های پرفروش سامسونگ ضد آب هستند؟

خیر، معمولا گوشی‌های میان رده، قاتل پرچمدار و پرچمدار این برند کره‌ای به گواهینامه‌های IP67 و IP68 مجهز می‌شوند و برای گوشی‌های اقتصادی و تعدادی از میان رده‌ها خبری از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار وجود ندارد.

بودجه برای خرید پرفروش ترین گوشی سامسونگ 1403 چقدر است؟

گوشی‌های اقتصادی و میان رده، پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در سال 1403 هستند، بنابراین شما با بودجه متوسط و کم هم می‌توانید خرید مفید و پرسودی را تجربه کنید.

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

لیست بهترین انیمیشن های دنیا

طرفداران دنیای انیمیشن، فارغ از این‌که کودک هستند یا بزرگسال، همیشه نیاز به یک لیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد