پرسپولیس گران ترین مدافع راست لیگ را جذب کرد

خرید جدید پرسپولیس گران ترین مدافع راست لیگ برتر در وبسایت ترانسفرمارکت است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پرسپولیس از ایوب العلمود مدافع راست ۳۰ ساله مراکشی خود رونمایی کرد تا این بازیکن جانشین دانیال اسماعیلی‌فری باشد که ترجیح داده قراردادش با سرخ های تهرانی را تمدید نکرده و راهی تبریز شود.

نکته جالب خرید آفریقایی سرخ پوشان، قیمت گذاری این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت است. در واقع با حضور العلمود در پرسپولیس، این بازیکن تبدیل به گران قیمت ترین مدافع راست لیگ برتر با یک میلیون و دویست هزار یورو ارزشگذاری شده تا پرسپولیس پس از جدایی دانیال، مدافعی جذب کند که حداقل روی کاغذ دستکمی از وی ندارد.

البته اسماعیلی‌فر همچنان گران ترین مدافع راست ایرانی با ۸۰۰ هزار یورو است و پس از وی صالح حردانی که به تازگی به سپاهان پیوسته و مجید عیدی مدافع جدید گل‌گهر سیرجان قرار دارند. جالب اینکه رامین رضاییان ستاره استقلال در این جدول ارزشگذاری پایین تر از حردانی مدافع زاست پیشین آبی هاست.

نکته دیگر اینکه دو مدافع راست کنونی سپاهان یعنی صالح حردانی و آریا یوسفی جزو مدافعان راست گران لیگ برتر هستند و رقابت جالبی با هم خواهند داشت. همچنین دو دفاع راست کنونی تراکتور یعنی دانیال اسماعیلی‌فر و محمد آقاجانپور هم بین ۱۰ دفاع راست برتر لیگ قرار دارند و رقابت مدافع جوان قرمزها با اسماعیلی‌فر گران قیمت هم می‌تواند برای این بازیکن پرچالش باشد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی فکری؛ اگه با هوشت پز میدی و رفیق جینگ باهوشایی بگو چیه این دوقلوها میلنگه؟

کد خبر: 210909 ۰۸/شهریور/۱۴۰۳ ۱۳:۴۳:۵۷ هوشت رو بسنج و مشکل این تصویر را پیدا کن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد