پرسپولیس و سپاهان 90 دقیقه تا یک قهرمانی دیگر در فوتبال ایران

به گزارش طرفداری، مسابقه سوپرجام فوتبال ایران یک نبرد 90 دقیقه ای است و بعد از 90 دقیقه تیم های برای معرفی تیم قهرمان پنالتی خواهند زد و بازی به وقت اضافه نخواهد رفت.

پرسپولیس و سپاهان به علت ترافیک برنامه های مسابقات فوتبال داخلی و حضور سپاهان در مسابقات پیش حضوری لیگ نخبگان آسیا نمی توانند طبق برنامه در ابتدای لیگ بازی کنند و مسابقه بین 2 تیم به عنوان قهرمان لیگ ایران و قهرمان جام حذفی به زمانی دیگر موکول خواهد شد.

با توجه به برنامه لیگ و جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا و حضور تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2027 آمریکا که از شهریور ماه امسال آغاز خواهد شد باید گفت که مسابقه مورد اشاره به زمستان موکول خواهد شد و این 2 تیم در نیم فصل مسابقات لیگ برتر دوره بیست و چهارم به مصاف هم خواهند رفت تا بعد از یک بازی 90 دقیقه ای قهرمان مسابقات فوتبال سوپرجام فوتبال ایرام مشخص و معرفی شود.

پرسپولیس تا به حال در 5 دوره قهرمان سوپرجام فوتبال ایران بوده است، آنها 2 بار به علت قهرمانی همزمان لیگ و جام حذفی، 2 بار با برتری برابر تراکتور و نفت تهران و یک بار به علت غیبت تیم فوتبال استقلال در بازی سوپرجام عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست آورده اند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارت های راکی رابیت امروز پنج‌شنبه ۸ شهریور + آموزش تصویری

کارت راکی رابیت (Rocky Rabbit) یا همان سوپرست راکی ربیت (SuperSet) امروز پنج‌شنبه ۸ شهریور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد