#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

 

  رضاخان رفت، روضه باقی ‌است

 علیرضا زادبر: «جرم بود، ممنوعیت داشت، پیرمردهای صاحب خانه دم در می‌نشستند همین ساعت‌ها نزدیک اذان صبح عزادارها از ترس آژان‌های نظمیه رضاخان پشت در خودشان را به صاحب خانه معرفی می‌کردند حاجی رسول قناد هستم، مشهدی رحمان بزاز هستم در را باز می‌کرد تا عزاداری کنند. رضاخان رفت، روضه باقی است.»

 قدر این نعمت را بدانیم

 محسن رایجی با انتشار این تصویر نوشت: «اگر با خیال راحت محرم داریم؛ همش به برکت پرچم جمهوری اسلامی ایران است.»

 عاشورائی پیش چشم جهان

 

 مهدی با انتشار این تصویر دردناک نوشت: «در غزه چندین ماهه هر روز عاشوراست…»

 به شما افتخار می‌کنیم

 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «18 ساعت بدون وقفه در دمای ۷۰درجه با رطوبت ۹۰درصد عملیات پیچیده مهندسی انجام دادند تا نیروگاه از مدار خارج و برق خوزستان قطع نشه. ایران به وجود جوانان متخصص و فداکارش افتخار می‌کنه.»

 خداقوت

 احسان صالحی هم نوشت: «ابالفضل نگهدار بچه‌های با غیرت نیروگاه رامین اهواز که ۱۸ ساعت بی‌وقفه در دمای ۷۰ درجه کار کردند و نگذاشتند به‌خاطر تعمیرات، نیروگاه از مدار خارج شود و بخش زیادی از خوزستان و اهواز در این روزهای گرم خاموش شود.»

 فراتر از تناقض

 احسان منصوری: «بی‌بی‌سی فارسی سوء قصد به ترامپ را «ترور» می‌نامد اما وقتی همین ترامپ دستور ترور قاسم سلیمانی را داد از لفظ «کشته شدن» سلیمانی استفاده می‌کرد. در ترورهای بهارستان و اهواز و کرمان هم همین‌طور. بله می‌دانیم اینها آیین‌نامه بی‌بی‌سی است. ۷۰ سال است با این کثافت آشناییم.»

 عجب دنیایی…

 یک کاربر عرب زبان نوشت: «یک خراش روی گوش ترامپ دنیا رو شوکه کرد؛ و این درحالیه که بیش از ۱۵۰ نفر فقط تو یک حمله تو غزه کشته شدن و این یه اتفاق عادی شده…»

موفقیت شهید رئیسی بدون برجام؛ با تداوم تحریم‌ها

 محمد طاهر رحیمی: «به هیاهوهای استادیومی توجه نکنید؛ تحویل دولت به آقای «پزشکیان» با کمترین سطح «بدهی خارجی» زمانی معنادارتر می‌شود که: آن را در کنار یکی از بالاترین مقادیر «سرمایه‌گذاری خارجی» ببینیم. راهبرد «شهید رئیسی» جایگزینی سرمایه‌گذاری به‌جای استقراض بحران‌زای خارجی بود. جالب است که… طبق آمار سازمان سرمایه‌گذاری؛ سرمایه‌گذاری مصوب معتبر خارجی در ایران در ۳ سال دولت شهید رئیسی بازهم بیش از ۸ سال دولت آقای روحانی بوده است؛ بدون برجام + با تداوم تحریم‌ها.»

 اینها گفته نمی‌شود

 کاربری نوشت: «ابتدای سال ۱۴۰۰ دلار ۲۵ تومن حقوق کارگر ۳ میلیون معادل ۱۲۰ دلار‌، ابتدای سال ۱۴۰۳ دلار ۶۰ تومن حقوق کارگر ۱۱ میلیون معادل ۱۸۰ دلار. رئیسی روحت شاد.»


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بی خوابی حاد الزاما منجر به سکته قلبی نمی‌شود

علی‌رغم ادعاها در زمینه اثرات بی‌خوابی بر سکته‌های قلبی، نتایج تحقیقات محققان دانشگاه علوم پزشکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد