پایان شهریور آخرین مهلت هزینه‌کرد اعتبارات در کردستان است

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی شامگاه چهارشنبه در جلسه مدیریت هزینه کرد مانده مصرف نشده اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی استان، با اشاره به اهمیت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در توسعه و پیشرفت استان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها در راستای حسن استفاده از اعتبارات تخصیص یافته امری ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تنها منبع مهم برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی در استان است، افزود: دستگاه ‌های اجرایی موظفند نسبت به جذب و هزینه کرد به موقع این اعتبارات اقدام کرده و در صورت عدم عملکرد مناسب، با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

محمدی تکمیل پروژه های نیمه تمام را یکی از اولویت های این سازمان در سالجاری خواند و اضافه کرد: مدیریت صحیح اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در هزینه کرد و برنامه ریزی مدون برای این اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام می تواند روند توسعه استان را شتاب بخشد که در همین راستا مدیران دستگاه های اجرایی باید با ارائه راهکارهای قانونی، صرفه جویی و مدیریت منابع و مصارف زمینه لازم برای تحقق این هدف از پیش تعیین شده را فراهم کنند..

وی ادامه داد: بدون شک با تلاش و همت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲ به طور کامل جذب و به بهترین نحو ممکن در راستای توسعه و پیشرفت استان هزینه شود.

در این جلسه هریک از مدیران دستگاه های اجرایی در سطح استان گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی خود در زمینه جذب و هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲ ارائه دادند و مشکلات و موانع موجود در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بیش از ۲ هزار میلیارد ریال به حساب گندمکاران کردستانی واریز شد

جمال صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد