پایان حذف شده بازی The Witcher 3 توسط مادسازها پیدا شد

سی‌دی پراجکت رد ماه گذشته، کیت مادسازی رسمی بازی The Witcher 3 را در اختیار عموم قرار داد. این باعث شد تا مادسازها، فایل‌های رسمی بازی را بکاوند و یک سری محتوای حذف‌شده پیدا کنند. یک ماد ساز توانسته مسابقات قایق‌رانی را به بازی برگرداند و فرد دیگر هم توانسته یک پایان مخفی کشف کند، جایی که ینفر به دوستان ساحره خود خیانت می‌کند.

ماد Brothers in Arms یک سری سکانس‌های حذف‌شده از بازی ویچر 3 را باز می‌گرداند. گفتنی است این مطلب، پایان بازی را فاش می‌کند و اگر تابه‌حال یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ را تجربه نکرده‌اید، از خواندن ادامه‌ی مطلب پرهیز کنید. اما اگر به پایان رسیده باشید، می‌دانید که گرالت، اردین را شکست می‌دهد و اوالاک، همان الف مشهور، سیری را به بالای برج برده است تا وایت فراست را شکست دهد. مهم نیست به کدام پایان برسید، سرنوشت کلبه‌ی جادوگران (Lodge of Sorceresses) نمایش داده نمی‌شود.

یک سکانس حذف‌شده نشان می‌دهد که گرالت چند روزی پس از نبرد اوندویک از هوش می‌رود و به یک‌باره در یک چادر پزشکی نیلفگارد به هوش می‌آید. دو پزشک امپراتور نیز در حال بحث و جدل در مورد شانس زنده ماندن گرالت هستند. گرالت به هوش می‌آید و با ینفر دیدار می‌کند و متوجه می‌شود که سیری گم شده است و فکر می‌کند که اوالاک به آنها خیانت کرده است. این بخش از بازی حدود 15 تا 20 دقیقه است و مشخص نیست که چرا از نسخه‌ی نهایی حذف شده است. برای تماشای این سکانس روی این لینک یوتیوب کلیک کنید.

سکانس حذف‌شده The Witcher 3

گرالت در این یک ربع با ینفر و تریس صحبت می‌کند و شخصیت‌های مهم بازی نیز همراه او هستند. اما آنچه بیشتر از همه به چشم می‌آید، خیانت ینفر به کلبه‌ی جادوگران است. یک سری انیمیشن‌ها در دقایق بعدی حذف شده‌اند و مشخص نیست که چطور ینفر تصمیم به خیانت می‌گیرد. در نهایت می‌بینیم که او ساحره‌های مشهور مانند فیلیپا، فرینجیلا و مارگاریتا را لو می‌دهد و نیلفگارد آنها را به‌منظور یافتن مکان سیری دستگیری می‌کند. این جادوگران سپس اعدام می‌شوند.

نکته‌ی قابل‌توجه آن است که ینفر، هیچ‌گاه مکان تریس را به امپراتور نیلفگارد لو نمی‌دهد و اجازه می‌دهد تا او فرار کند. به نظر می‌رسد که این تصمیم ینفر به انتخاب‌های قبلی گرالت بستگی دارد. خیانت به کلبه‌ی جادوگران بدون شک عجیب است، اما با شخصیت ینفر همخوانی دارد. او هر کاری که از دستش بربیاید برای سیری انجام می‌دهد و حتی از اعدام شدن دوستانش هم ابایی ندارد. این سکانس همچنین مشکل ضرب‌آهنگ پایان The Witcher 3 را بهتر می‌کرد. کات خوردن صحنه از نبرد با اردین به سیری در برج، بسیار سریع صورت می‌گیرد و این سکانس که بین این دو صحنه قرار می‌گیرد، می‌توانست کمک زیادی به پایان بازی کند.

منبع: PCGAMER


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Call of Duty احتمالا برای کراس‌اور ددپول و ولورین آماده می‌شود

این احتمال وجود دارد که به‌زودی شاهد کراس‌اور Call of Duty و فیلم مورد انتظار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *