پالیگان تاریخ تبدیل توکن MATIC به POL را اعلام کرد

مهاجرت پالیگان از توکن MATIC به توکن POL بخشی از برنامه این شبکه از نقشه راه «پالیگان‌ ۲.۰» است. این تغییر در جولای (تیر) سال گذشته پیشنهاد شد که به واسطه آن POL به توکن اصلی تمام شبکه‌های پالیگان‌ تبدیل می‌شود.

خلاصه خبر

  • توکن MATIC در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) به توکن POL تغییر پیدا می‌کند.
  • هولدرهای توکن متیک روی شبکه اثبات سهام پالیگان نیازی به انجام کار خاصی ندارند اما در سایر شبکه‌ها باید اقدامات خاصی را انجام دهند.

به گزارش کوین دسک، پالیگان‌ لبز، تیم توسعه‌دهنده اصلی شبکه پالیگان‌، اعلام کرد به‌روزرسانی فنی برای تبدیل توکن متیک (MATIC) به توکن پل (POL) در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) انجام می‌شود. 

این مهاجرت بخشی از برنامه بازسازی در رودمپ پالیگان ۲.۰ است که سال گذشته تعیین شده بود. شایان ذکر است که پروپوزال این تغییر برای اولین بار در جولای ۲۰۲۳ (تیر ۱۴۰۲) ارائه شد. به واسطه این پروپوزال توکن POL توکن اصلی تمامی شبکه‌های پالیگان‌ خواهد شد.

مهاجرت این توکن شامل یک به‌روزرسانی فنی است که توکن POL را به توکن گس و توکن استیکینگ شبکه اثبات سهام پالیگان (Polygon PoS) تبدیل می‌کند. در مرحله بعدی این به‌روزرسانی، توکن POL برای تامین امنیت سایر بلاک چین‌های اکوسیستم پالیگان استفاده می‌شود. یکی از این شبکه‌ها برای مثال شبکه AggLayer است. تیم پالیگان‌ در یک پست اعلام کرد:

توکن POL یک توکن هایپرپروداکتیو است که می‌توان از آن برای سرویس‌های هر کدام از شبکه‌های زیرمجموعه شبکه پالیگان و حتی خود AggLayer استفاده کرد.

بر اساس گفته‌های توسعه‌دهندگان پالیگان‌‌، هولدرهای توکن MATIC در شبکه اثبات سهام پالیگان (Polygon POS) در این به‌روزرسانی به انجام کار خاصی نیازی ندارند و توکن‌های آنها به صورت خودکار به توکن POL تبدیل می‌شود.

این تیم در ادامه عنوان داشت کسانی که توکن MATIC را در صرافی‌های متمرکز، روی شبکه اتریوم یا روی شبکه zkEVM پالگیان نگهداری می‌کنند، باید اقدامات متعددی را برای تبدیل توکن‌های خود انجام دهند.

توسعه‌دهندگان پالیگان در ۱۷ جولای (۲۷ تیر) به‌روزرسانی این توکن را در شبکه آزمایشی انجام می‌دهند. هدف آن‌ها این است باگ‌های احتمالی را قبل از راه‌اندازی توکن POL در شبکه اصلی شناسایی و رفع کنند. شایان ذکر است که قیمت پالیگان

MATIC:


در حال حاضر در محدوده ۰.۵ دلار قرار دارد.

قیمت پالیگان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

حمایت ۱ میلیون دلاری بنیانگذار ترون از پاول دوروف؛ واکنش تلگرام چه بود؟

تلگرام پس از انتشار خبر دستگیری پاول دوروف، افراد زیادی از او حمایت کردند. جاستین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد