پاسخ به سوالات پرتکرار همستر کمبات (Hamster Kombat)

این روزها بازی همستر کمبات به محبوب‌ترین بازی در بین افراد عادی جامعه و کامیونتی وب 3 تبدیل شده است. از آن جایی که بیشتر افراد درگیر در این بازی اطلاعات زیادی از فضای کریپتو و مخصوصاً وب 3 ندارند، در این مطلب به پرتکرارترین سوالاتی که در سطح اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پرسیده می‌شود، پاسخ می‌دهیم.

همستر کمبات چه زمانی لیست می‌شود؟

پاسخ: تاریخ قطعی هنوز مشخص نیست. اگر اطلاعاتی با تاریخ قطعی در جایی دیدید، لطفاً صحت آن اطلاعات را در کانال خبری رسمی یا توییتر رسمی همستر کمبات بررسی کنید.

آیا بازی همستر کمبات رایگان است؟

پاسخ: بله بازی همستر کمبات رایگان است، اگرچه ممکن است خریدهای اختیاری درون بازی برای بهبود تجربه یا پیشرفت سریع‌تر شما وجود داشته باشد.

آیا می‌توانم با بازیکنان دیگر در همستر کمبات تعامل داشته باشم؟

پاسخ: بله می‌توانید با پیوستن به مبارزات، معاملات آیتم‌ها و چت کردن در انجمن بازی در تلگرام، با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشید.

اگر در بازی با مشکل مواجه شدم باید چه کار کنم؟

پاسخ: اگر با مشکلی مواجه شدید، از طریق ربات تلگرام با تیم پشتیبانی بازی تماس بگیرید یا گروه رسمی انجمن را برای کمک بررسی کنید.

چگونه کومبو های روزانه را پیدا کنیم؟

پاسخ: شما می‌توانید هر روز با مراجعه به سایت بیت پین و یا سرچ کردن در گوگل به همراه استفاده از کلمه بیت پین، از کومبو و کدهای مورس روزانه مطلع شوید.

اگر هنگام راه‌اندازی ربات صفحه سیاه شد، چه کاری باید انجام دهم؟

پاسخ: نگران نباشید! 3 راه حل برای این مشکل وجود دارد، یکی از آنها قطعاً به شما کمک خواهد کرد.

  • هنگامی که روی ربات کلیک می‌کنید و با صفحه سیاهی روبرو می‌شوید، در بالا سمت راست روی سه نقطه کلیک کنید و صفحه را RELOAD کنید.
  • کوکی‌های خود را در تلگرام پاک کنید و به مرحله ۱ بازگردید.
  • اگر دستور /start وجود ندارد، آن را در کادر ربات بنویسید و ربات را راه‌اندازی کنید.

چگونه پول خود را در همستر کمبات برداشت کنیم؟

پاسخ: بازی در حال حاضر در مرحله تست است. در این مرحله بازی نیازی به واریز و یا کارمزد تراکنش نیست. تاریخ لیست شدن هنوز اعلام نشده است، بنابراین برداشت توکن‌های درون بازی در حال حاضر ممکن نیست. اولین چیزی که باید انتظار داشت، لیست شدن توکن این بازی در صرافی‌ها است. پس از آن می‌توانید در مورد امکان برداشت توکن‌ها استعلام بگیرید. اگر اطلاعات متفاوتی در جایی پیدا کردید، لطفاً صحت آن اطلاعات را در کانال خبری رسمی یا توییتر رسمی همستر بررسی کنید.

کدام صرافی برای خرید و فروش آینده همستر کمبات بهتر است؟

پاسخ: با اینکه هنوز هیچ صرافی توکن همستر را لیست نکرده و نمی‌توان با قطعیت از آینده همستر کمبات صحبت کرد، اما شما می‌توانید با پیش ثبت‌نام در صرافی بیت پین، جز اولین نفراتی باشید که از لیست شدن این رمزارز خبردار شوید و با آسودگی به معامله آن بپردازید.

کدام کارت‌ها برای ارتقا بهتر هستند؟

پاسخ: منطق ارتقا آنها را در نظر بگیرید و به هزینه و میزان بازده آنها توجه کنید. اغلب بازیکنان کارت‌هایی را ارتقا می‌دهند که درآمد ساعتی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. ارتقای کارت‌های ضعیف‌تر به ندرت منطقی است، مگر اینکه کارت‌ها یا ویژگی‌های جدید را باز کنند.

همچنین به آنچه روی کارت‌های ویژه نوشته شده است، توجه کنید؛ زیرا ممکن است شرایط آنها متفاوت باشد. برخی از کارت‌ها درآمد را تامین می‌کنند، برخی دیگر قابل جمع‌آوری (کالکت کردن) هستند و برخی ممکن است کارکردی متفاوت داشته باشند.

در بخش «Special» کارت‌های  Missed Opportunities وجود دارد که برای مدت محدودی منتشر شده و برای خرید در دسترس هستند. هنگامی که آنها به این بخش منتقل می‌شوند، دیگر نمی‌توان آنها را خریداری کرد.

در این بخش، کارت‌های «My Card» وجود دارد که همان کارت‌هایی هستند که شما به دست آورده‌اید و همچنان «برای شما کار می‌کنند.»

همچنین کارت‌های New Card نیز در دسترس هستند که برای خرید موجود است. اگر این بخش خالی باشد، به این معنی است که در حال حاضر کارت جدیدی برای خرید موجود نیست. در این صورت باید منتظر به‌روزرسانی باشید.

ارتقا درآمد ساعتی یا ذخیره کوین‌ها؟ کدام بهتر است؟

پاسخ: منطقی است که درآمد ساعتی خود را ارتقا دهید تا درآمد روزانه شما افزایش یابد. با درآمد ساعتی 100، به مرور زمان کوین بیشتری جمع خواهید کرد. طبق اطلاعات AMA، رتبه شما بر سطح دراپ شما تأثیر می‌گذارد. موقعیت رتبه بندی شما تحت تأثیر درآمد ساعتی شما است.

اگر یک کارت روی آن «قفل» یا Lock باشد، چگونه می‌توانم بخرم؟

پاسخ: تمام کارت‌های موجود در بخش ویژه، برای دوره محدودی در دسترس هستند. وقتی به بخش «فرصت‌های از دست رفته» رفتند، دیگر برای خرید در دسترس نیستند.

علاوه بر این، کارت‌ها ممکن است در دسترس نباشند؛ زیرا شما تعداد ناکافی از دوستان خود را از طریق لینک ریفرال خود دعوت کرده‌اید یا باید کارت محدود (Limited) دیگری را زودتر خریداری کنید تا قفل دسترسی به یک کارت اضافی را باز کنید، که به عنوان یک جایزه برای کارت تازه باز شده است.

کارتی که درآمد پس از خرید را مشخص نمی‌کند، چه سودی دارد؟

پاسخ: این نوع کارت‌ها قابل جمع‌آوری هستند. مزایا و معایب این کارت‌ها هرگز از قبل فاش نمی‌شوند، بنابراین باید با در نظر گرفتن پاداش احتمالی، آنها را به طور مستقل و با مسئولیت خود خریداری کنید.

کجا می‌توانم دوستانی پیدا کنم تا آنها را به بازی دعوت کنم؟

پاسخ: فقط در میان دوستان، آشنایان یا اقوام شما. شما این فرصت را دارید که به آنها توضیح دهید که چگونه بازی کنند و مطمئن شوید که آنها از طریق لینک شما ثبت‌نام می‌کنند، پاداش را تأیید کرده و به بازی ادامه می‌دهند.

آمار «پاداش روزانه» ریست شده است

پاسخ: بر اساس تجربه بازیکنان، اقدامات زیر پیشنهاد می‌شود:

  • اتمام وظایف روزانه (تسک‌ها) را بررسی کنید.
  • صبح و شب قبل از خواب با مراجعه به بخش EARN وضعیت را چک کنید. مطمئن شوید که تسک‌ها کلِیم شده است – بررسی کنید که علامت ✔️ در کنار تسک وجود دارد یا خیر.
  • اگر چیزی در بخش EARN مشاهده کردید که نشان‌دهنده یک تسک ناتمام است، حتماً وارد شوید و منتظر بمانید تا آن ناپدید شود.

چرا دوستانی که دعوت کرده‌ام، حساب نمی‌شوند؟

پاسخ: اگر تعداد دوستان نمایش‌داده‌شده در بالا از لیست اسامی بیشتر باشد، به این معنی است که دوست شما به اندازه کافی فعال نیست.

سه دلیل اصلی برای عدم شمارش دوستان از این قرار است:

  • «حداقل برنامه» یا Minimum Program تکمیل نشده است.
  • کاربر قبلاً روی لینک دعوت شخص دیگری کلیک کرده است یا لینک شما به اشتباه اعمال شده است.
  • شما ریفرال‌ها را خریداری کردید و فریب تعهدات آنها را خوردید. به خاطر داشته باشید که فرایند فروش ریفرال می‌تواند عواقب منفی برای شما داشته باشد.

کجا می‌توان نقشه Short Squeeze را پیدا کرد؟

پاسخ: این نقشه در قسمت SPECIAL CARDS قرار دارد. اگر کارت دیگری را گم کردید، آن را در تمام تب‌های بخش MINE جستجو کنید، مطمئناً در یکی از این مکان‌ها وجود دارد.

چرا دوستم می‌تواند کیف پول خود را وصل کند و من نمی‌توانم؟

پاسخ: اکنون به کاربران این فرصت داده شده که به صورت تصادفی کیف پول را خود را متصل کنند. این کار به این دلیل انجام می‌شود که به یکباره همه برای اتصال کیف خود هجوم نبرند و باعث اختلال در سیستم نشوند.

من قبلاً کیف پولم را متصل کرده بودم و اکنون «به زودی» را نشان می‌دهد

پاسخ: بسیاری از مردم در حال حاضر این مشکل را تجربه می‌کنند. انتظار می‌رود که در روزهای آینده قابلیت اتصال کیف پول بازیابی می‌شود و به درستی به کار خود ادامه دهد.

جایگزین‌های همستر کمبات کدام هستند؟

پاسخ: جایگزین‌های زیادی برای این بازی وجود دارد؛ اما عده‌ای عقیده دارند که تعداد کمی از آنها امیدوارکننده هستند. در این بین، می‌توان به مواردی همچون تپ سواپ، بلوم، Memefi و… اشاره کرد.

شما می‌توانید با مراجعه به آکادمی بیت پین، از آخرین اخبار مربوط به پروژه‌ها و بازی‌های مختلف مطلع شوید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

زمان شروع آلت سیزن از نگاه کارشناسان و داده‌های بازار کریپتو

در حالی که آلت کوین‌ها در دو هفته گذشته روند نزولی داشتند، اما یک شاخص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *