ویژگی‌هایی که باید به بروز رسانی ۱.۲۲ ماینکرفت اضافه شود

بروز رسانی ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) که اکنون با نام Tricky Trials شناخته می‌شود، بالاخره از راه رسید. در حالی که بسیاری از طرفداران از ویژگی‌ها و محتوای افزوده شده جدید آن لذت می‌برند، دیگران منتظر بروزرسانی بعدی هستند. اگرچه احتمالاً چند ماه دیگر برای معرفی نسخه ۱.۲۲ باقی مانده است، بازیکنان قبلاً در مورد آنچه که دوست دارند در بروزرسانی محتوای اصلی بعدی موجانگ (Mojang) ببینند بحث کرده‌اند. در حالی که هر بازیکنی ایده‌های خود را در مورد آنچه که Minecraft 1.22 می‌تواند داشته باشد و شامل آن است، دارد، بررسی برخی از بهترین ویژگی‌ها و افزوده‌هایی که بازیکنان احتمالاً دوست دارند در بروزرسانی ۱.۲۲ هنوز اعلام نشده ببینند، ضرری ندارد.

۱) دنیای End بازسازی شده

دنیای End هنوز هم پتانسیل زیادی برای بهبود پیدا کردن در ماینکرفت دارد.

در حالی که دنیای End از زمان گنجاندن آن در ماینکرفت تغییر کرده است، این دنیای عجیب هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد. چیزهایی مانند شهرهای End و کشتی‌های End یک شروع هستند. مکان‌ها، بیوم‌ها و زمین‌های بیشتری وجود دارند که می‌توانند به End اضافه شوند، بدون این که از حال و هوای شومی که این دنیا دارد، از آن دور شود. افزودن تنوع بیشتر ماب در این دنیا مطمئناً می‌تواند یک مزیت باشد، زیرا وقتی بازیکنان اندر دراگون (Ender Dragon) را شکست دهند، دنیای End دیگر چالش خاصی ایجاد نمی‌کند.

۲) یک نوع زره جدید

طرفداران به دنبال زره‌های جدید بیشتری در بازی ماینکرفت هستند.

اگرچه بازیکنان از معرفی زره‌های نتریت (netherite) در Minecraft 1.16 استقبال کردند، مدت زیادی است که یک نوع زره جدید به بازی اصلی راه پیدا کرده است. در حالی که تریم‌های زره ​​معرفی شده‌اند و ارتقای زره‌های نتریت مجدداً انجام شده است، بسیاری از بازیکنان مدت‌ها است که درخواست کرده‌اند که موجانگ (Mojang) انواع زره‌های اضافی مانند زره کوپر یا امرالد را اضافه کند. اطمینان از مفید بودن و مطمئن بودن این نوع زره‌های جدید می‌تواند برای موجانگ دشوار باشد. با این حال، اگر مادسازان بتوانند زره‌های جدیدی را معرفی کنند، سازندگان بازی اصلی مطمئناً می‌توانند آن را محقق کنند.

ساخت بزرگترین فارم سیب زمینی در حالت سورویوال ماینکرفت

۳) غذا، کشاورزی و آشپزی بروز شود

ماینکرفت ۱.۲۲ می‌تواند لذت‌های آشپزی زیادی را در بازی ایجاد کند.

سیستم‌های فعلی غذا، کشاورزی و پخت و پز در بازی ماینکرفت به اندازه کافی خوب کار می‌کنند، اما می‌توانند بهتر باشند. یکی از مسائل فعلی در بازی این است که برخی از مواد غذایی نادیده گرفته می‌شوند یا به نفع انتخاب کوچکی که بهترین مزایا را ارائه می‌دهد، نادیده گرفته شده‌اند. با این حال، اگر بازیکنان بتوانند چندین ماده را با هم بپزند تا غذاهای خوشمزه جدیدی در بروز رسانی ۱.۲۲ درست کنند تا این مشکل برطرف شود، چقدر عالی خواهد شد. فرض کنید که برخی از غذاهای نادیده گرفته شده می‌توانند به عنوان مواد تشکیل دهنده در یک نوع غذای قابل پخت جدید مورد استفاده قرار گیرند و بر اساس مواد تشکیل دهنده آن فوایدی را ارائه دهند. این به با ارزش ماندن مواد غذایی بازی کمک می‌کند و معرفی روش‌های جدید برای کشاورزی یا پختن آن‌ها می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد.

۴) بهینه سازی عملکرد نسخه جاوا

نسخه جاوا ماینکرفت مطمئناً می‌تواند با تعداد زیادی بهبودهای فنی در عملکرد بهتر باشد.

نسخه جاوا ماینکرفت ممکن است نسخه اصلی بازی باشد، اما ثبات عملکرد آن در طول زمان به خوبی قبل نشده است. بسیاری از بازیکنان ابراز تاسف کرده‌اند که حتی با وجود سخت افزار با کیفیت، با افت نرخ فریم، لگ، یا باگ‌های گرافیکی مواجه شده‌اند. بازیکنان اغلب به مادهایی مانند سدیم نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که بازی آن‌ها روان اجرا می‌شود، اما آیا واقعاً برای اجرای خوب نسخه جاوا به مادها نیاز دارند؟ احتمالاً زمان و تلاش زیادی برای بهینه‌سازی نسخه جاوا کافی باشد که می‌تواند چالش‌های مهمی را برای نسخه ۱.۲۲ ایجاد کند. با این حال، بهتر است قبل از این که مشکلات گرافیکی بیشتری در نسخه جاوا ایجاد شود، بهبودهای لازم روی عملکرد فنی بازی اعمال شود.

۵) دنیایی که به شهرهای باستانی گره خورده است

چه رازهایی در شهرهای باستانی نهفته است؟

از زمانی که شهرهای باستانی با بروز رسانی ۱.۱۹ به بازی اضافه شده‌اند، در فضایی پر از رمز و راز قرار گرفته‌اند. سوالی که وجود دارد، این است که چه کسی این شهرها را ساخته است؟ چرا ماب واردن هنوز از آن‌ها محافظت می‌کند؟ و چه رازی در مرکز این شهرها نهفته است که در آن ساختمانی پورتال مانند یافت می‌شود؟ بسیاری از بازیکنان این تئوری را مطرح کرده‌اند که موجانگ ممکن است با این شهر زمینه را برای دنیای جدیدی فراهم کند که در شهرهای باستانی قابل دسترسی باشد. مشخص نیست که آیا واقعاً چنین است یا بازیکنان چگونه ساختار پورتال مانند را در مرکز شهر فعال می‌کنند، اما دنیای جدید یک نقطه هیجان بزرگ برای طرفداران خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

یکی از بازیکنان ماینکرفت برای تکمیل دنیای خود از دیگر طرفداران کمک خواسته است

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *