وینگر خارجی مدنظر استقلال تست پزشکی داد/ جلالی و سهربایان ۲ ساله با استقلال تمدید کردند

یکی از بازیکنان خارجی مدنظر تیم فوتبال استقلال تست‌های پزشکی خود را در مرکز پزشکی ایفمارک پشت سر گذاشت.

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل با دو بازیکن اهل کشور بوسنی و هرزگوین وارد مذاکره شده بود که هر دوی آنها در ایران حضور دارند. یکی از این بازیکنان آلمدین زیلیکیچ است که امروز تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت.  این بازیکن ۲۸ ساله فصل گذشته در تیم سارایوه بوسنی حضور داشته است.

یکی دیگر از بازیکنان خارجی مدنظر استقلال در پست دروازه‌بان است که گفته می‌شود قرار است با او نیز قرارداد امضا شود.

جلالی ۲ ساله با استقلال تمدید کرد

ابوالفضل جلالی بعد از شایعات فراوان سرانجام به صورت رسمی قرارداد خود را با استقلال تهران تمدید کرد.

در چند روز گذشته با توجه به اتمام قرارداد ابوالفضل جلالی با استقلال تهران شایعات زیادی در رابطه با آینده این بازیکن در چند روز گذشتنه به گوش می‌رسید که سرانجام باشگاه استقلال به صورت رسمی خبر از تمدید قرارداد با این مدافع جوان داد.

باشگاه استقلال تهران اعلام کرد: ابوالفضل جلالی مدافع چپ‌پا و ملی‌پوش استقلال، پس از توافق با آبی‌های پایتخت، قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد. این بازیکن آینده‌دار در فصل گذشته نمایش‌های خوبی ارائه داد و این فصل وارد چهارمین سال حضورش در استقلال می‌شود.

آرمین سهرابیان نیز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را به صورت رسمی به مدت دو فصل تمدید کرد.

آرمین سهرابیان یکی از بازیکنان ثابت استقلال در لیگ بیست‌وسوم بود و عملکرد خوبی نیز داشت. او یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان جواد نکونام بود و سرمربی استقلال بر این باور است وی می‌تواند در لیگ بیست‌وچهارم نقش مهمی در تیمش ایفا کند.

آرمین سهرابیان چند روز پیش در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و با فرشید سمیعی درباره تمدید قرارداد به مذاکرات پرداخت و طرفین پس از گفت‌وگو، برای امضای قرارداد جدید به توافق رسیدند.

مدافع آبی‌پوشان امروز به ساختمان علامه جنوبی رفت و پس از جلسه با سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر به صورت رسمی تمدید کرد.

***

وحدت هنانوف در آستانه توافق با گل‌گهر

وحدت هنانوف بازیکن فصل گذشته پرسپولیس بعد از اتمام لیگ برتر اعلام کرد که قصد جدایی از جمع سرخپوشان را دارد تا فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد.

دو پیشنهاد از تاجیکستان به دست هنانوف رسیده و البته این بازیکن با پیشنهاد گل‌گهر سیرجان هم مواجه شده است. مدیران گل‌گهر با هنانوف در حال مذاکره هستند و این بازیکن تاجیکستانی در آستانه توافق با این تیم قرار دارد.

***

عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم

ستاره قطری پرسپولیس نسبت به شایعه بازگشتش به لیگ ستارگان واکنش نشان داد.

عبدالکریم حسن پس از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس و عملکرد خوبی که در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان داشت، مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار گرفته و حتی گفته شد با الوکره به توافق نهایی رسیده، اما این بازیکن چنین شایعاتی را رد می‌کند.

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که الوکره خواهد به خدمت گرفتن عبدالکریم حسن است و پیشنهاد خود را برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن ارائه داده ولی مورد قبول سرخ‌پوشان قرار نگرفته، اما مدافع چپ قطری نیز به هموطنان خود خبر داده حضورش در تیم جدید صحت ندارد.

عبدالعزیز محمد، خبرنگار سرشناس و قدیمی قطر در یک توئیت نسبت به موضوع انتقال عبدالکریم حسن از پرسپولیس به الوکره پرداخته و تقریبا به این موضوع پایان داده است.

در توئیت این خبرنگار قطری عنوان شده: «منابع رسانه‌ای اخیرا انتقال عبدالکریم حسن را به باشگاه الوکره تایید کردند، اما پس از اینکه با این ستاره تماس گرفتیم، او کذب بودن خبر را اعلام نمود و تاکید داشت در باشگاه خود در ایران (پرسپولیس) می‌ماند. او (عبدالکریم حسن) گفت که نمی‌داند رسانه‌ها این خبر را از کجا آورده و موجب شرمندگی من و ایجاد مشکل برای باشگاهم شده است. من هم در پایان به او گفتم که رفتنت از لیگ ما (ستارگان) ضایعه بزرگی برای فوتبال قطر است و ان‌شاالله هر جا هستی، موفق باشی.»

***

ادعای ترنسفرمارکت؛ امیدنورافکن سرباز شد! 

طبق ادعای ترنسفرمارکت، امید نورافکن اکنون بازیکن ملوان است.

سپاهان در لیگ بیست‌وسوم یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شد اما حواشی باعث شد این تیم از کورس قهرمانی خارج شود. طلایی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال حذف شدند اما جام حذفی جایی بود که شاگردان ژوزه مورایس عرض اندام کردند و جام قهرمانی را بالای سر بردند. سپاهانی‌ها در دیدار فینال موفق به شکست مس رفسنجان شدند تا علاوه بر یک جام، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را هم کسب کرده باشند. البته سهمیه سپاهان به دلیل نداشتن مجوز حرفه‌ای مس رفسنجان از پیش قطعی شده بود اما قطعا سهمیه با قهرمانی بیشتر می‌چسبد!

امید نورافکن یکی از بازیکنان سپاهان است که طبق ادعای ترنسفرمارکت از این تیم جدا شده و برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان می‌شود. باشگاه سپاهان تا این لحظه واکنشی به این موضوع نشان نداده است و باید دید چه زمانی سکوت زردها شکسته می‌شود.

حضور رامین رضاییان در پرسپولیس منتفی شد؟

باشگاه پرسپولیس اگرچه در ابتدا با توجه به حساسیت‌هایی که درون تیم نسبت به رامین رضاییان وجود دارد علاقه‌ای به جذب این بازیکن نداشت اما در ادامه با توجه به درخواست بالای هواداران پرسپولیس صحبت‌های مقدماتی را با ایجنت این بازیکن انجام داد و مدیر برنامه‌های رضاییان نیز در همان پیشنهاد اولیه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رامین برای فصل آینده دوست دارد فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند. اظهارنظری که باعث شد تا مذاکرات در همین نقطه به پایان برسد.

اما نکته اینجاست که رامین رضاییان مجوز حضور در تیم های ایرانی را از سوی باشگاه سپاهان ندارد. داستان از این قرار است که در قرارداد رضاییان با سپاهان که نیم فصل تمدید شد، بند فسخی وجود دارد که این بازیکن با فعال کردن این بند می تواند از سپاهان جدا شود. اما نکته جالب در قرارداد او این است که این بند فسخ برای تیم‌های ایرانی فعال نمی‌شود. از این رو رامین رضاییان برای انتقال به تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس نیاز به رضایت باشگاه سپاهان دارد که طبیعی است سپاهانی‌ها هرگز مجوز حضور این بازیکن را برای باشگاه پرسپولیس صادر نخواهند کرد.

از این رو پروژه انتقال رامین رضاییان به باشگاه پرسپولیس را باید منتفی دانست.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فال ابجد امروز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *