ویلن کالاف دیوتی بلک اوپس ۶ یک چهره آشنا خواهد بود

بازی کالاف دیوتی بلک اوپس ۶ چند روز پیش و پس از مراسم ایکس باکس گیمز شوکیس نمایش مفصلی داشت، با این حال سازندگان از آنتاگونیست اصلی داستان آن رونمایی نکردند. حال با توجه به نشانه‌ها به نظر می‌رسد که شخصیت منفی داستان این بازی یک چهره و شخصیت آشنا خواهد بود.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به زودی منتشر می‌شود و محتویات هیجان‌انگیز زیادی را در اختیار طرفداران این مجموعه محبوب قرار می‌دهد. شخصیت‌های این بازی که داستان آن در اواخر جنگ خلیج فارس جریان پیدا می‌کند، فضایی را به وجود می‌آورند که به قولی حاوی مفهوم Rouge Mentality است. اگر بخواهید این عبارت را کلمه به کلمه معنی کنیم به مفهوم درست آن نمی‌رسیم. منظور اصلی از Rouge Mentality این است که هیچ یک از شخصیت‌های داستان قابل اعتماد نیستند و هرلحظه ممکن است با تصمیم‌های غیرمنتظره‌ای از سمت ایشان روبرو شوید (حداقل سازندگان اینگونه توضیح می‌دهند). از آنجایی هم که هنوز معلوم نیست چه فردی قرار است به آنتاگونیست اصلی داستان تبدیل شود، سوالات بزرگی در مورد شخصیت منفی ماجرا به وجود آمده.

کالاف دیوتی ۲۰۲۶ روی شخصیت گوست تمرکز خواهد داشت

اما با وجود اینکه آنتاگونیست اصلی داستان به صورت رسمی تایید نشده، در طی تریلر گیم‌پلی کالاف دیوتی بلک اوپس ۶ یک نفر به چشم می‌خورد که ممکن است وظیفه این نقش را برعهده بگیرد: راسل ادلر. همان‌طور که می‌دانید Black Ops 6 داستان Black Ops Cold War را دنبال می‌کند. در پایان Cold War متوجه شدیم که راسل ادلر یکی از مامورهای سازمان CIA محسوب می‌شود و حاضر است برای جلوگیری از نیروهای شوروی و حفظ منابع آمریکا دست به هرکار ممکن و غیرممکنی بزند. حال از آنجایی که او حاضر است هرکاری برای خدمت به CIA کند، احتمال دارد شرایطی به نحوی پیش برود که او به آنتاگونیست بازی مورد بحث تبدیل شود.

ادلر شاید به آنتاگونیست بلک اوپس ۶ تبدیل شود

آقای راسل ادلر در یک دنیای خاکستری نفس می‌کشد که خیر یا شر مطلق در آن معنی قطعی ندارد؛ به گونه‌ای که هر کسی برای رسیدن به اهداف خود ممکن است دست به کارهای عجیبی زند. خب ادلر هم در این میان مستثنا نیست و وفاداری بی‌حد و مرز او به CIA به این موضوع شدت می‌بخشد. در واقع او حاضر است برای منافع این سازمان هرکاری کند و برای رسیدن به این هدف از پا گذاشتن روی مسائل اخلاقی عبایی ندارد. به طور کلی ظاهرا کالاف دیوتی بلک اوپس ۶ قصد دارد رویکرد جدیدی را در پیش بگیرد و با ایجاد یک تغییر بزرگ در راسل ادلر پیچش داستانی جذابی به وجود آورد.

اما باید توجه داشته که وفاداری کورکورانه شخصیت مورد بحث به CIA می‌تواند خطرناک باشد. Black Ops 6 مانند سایر نسخه‌های این سری شامل عناصر جاسوسی می‌شود و قرار است این ویژگی را از قبل هم برجسته‌تر کند. علاوه بر این و با توجه به حرف‌هایی که در تریلر گیم‌پلی این بازی رد و بدل شد به نظر می‌رسد اتفاقات بوداری در آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا در حال رخ دادن است. در طی این حرف‌ها ما متوجه می‌شویم که اطلاعات این سازمان لو رفته و ظاهرا یک نفوذی در میان اعضای آن وجود دارد که جزئیات را از سازمان خارج می‌کند؛ موضوعی که به وجود یک توطئه بزرگ اشاره دارد. هرچند که وفاداری بی‌حد و مرز ادلر می‌تواند ثابت کند که او آنتاگونیست داستان نیست، اما با این حال امکان دارد که از این حس تعلق به عنوان یک پوشش بهره ببرد.

آیا بازی کالاف دیوتی بلک اوپس ۶ به حملات ۱۱ سپتامبر می‌پردازد؟

موضوع دیگری که می‌تواند به نظریه ما قوت ببخشد به نحوه ویرایش تریلر بازی مربوط است. در حین تریلر تروی مارشال توضیح می‌دهد:«فکر کنم آنقدری در جهنم مانده‌ام که اگر شیطان را ببینم او را می‌شناسم.» درست پس از اینکه این دیالوگ گفته می‌شود دوربین راسل ادلر را به تصویر می‌کشد. شاید با دیدن این صحنه در ابتدا فکر کنید که این کار فقط به خاطر بی‌رحمی معروف شخصیت مذکور باشد، چرا که او اصلا با لقب هیولای آمریکایی شناخته می‌شود. اما شاید در این بین یک معنای عمیق‌تر وجود داشته باشد که به نقش راسل ادلر در داستان کالاف دیوتی بلک اوپس ۶ اشاره می‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *