ویدیو گیم‌ پلی ۱۰ دقیقه‌ای از بازی Star Wars Outlaws منتشر شد

تریلر گیم‌پلی جدیدی از Star Wars Outlaws منتشر شده است که به مخفی‌کاری، نبردهای فضایی و موارد دیگر بازی اختصاص دارد.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه Star Wars Outlaws، تریلرها و اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر می‌شود. آخرین ویدیوی این بازی توسط رسانه IGN در دسترس طرفداران قرار گرفته است و ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد. این تریلر به یک مأموریت کاملا جدید اختصاص دارد که در آن ما به‌دنبال یک متخصص هستیم و امیدواریم که او بتواند یک برجک لیزری را روی سفینه ما نصب کند؛ اما برای انجام این کار ابتدا باید یک دندان از دهان سارلاک را برای این متخصص بیاوریم.

این مأموریت به ما محول می‌شود که یک سارلاک مرده را پیدا کنیم، به داخل دهان او برویم و یکی از دندان‌هایش را بیرون بیاوریم. در این مسیر با چندین چالش نیز مواجه خواهیم شد؛ از جمله اینکه وقتی از دهن سارلاک بیرون می‌آییم، یک راهزن دندان را از ما می‌دزدد. پس از اینکه آن راهزن را تا پایگاهش تعقیب می‌کنیم، لحظات جذابی از مخفی‌کاری و مبارزات درون بازی را مشاهده خواهیم کرد که نشان می‌دهد شخصیت ما از توانایی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد.

پس از بیرون آوردن دندان و تحویل دادنش به آن متخصص، دستگاهی که می‌خواستیم روی سفینه نصب می‌شود. این ویدیو با چندین نبرد فضایی به پایان می‌رسد و نشان می‌دهد که سفینه به‌طور یکپارچه از سطح سیاره به فضا پرواز می‌کند. در ادامه می‌توانید به تماشای ویدیو گیم‌پلی بازی Star Wars Outlaws بپردازید:

دانلود از آپارات

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. مراحل توسعه آن نیز اخیرا به پایان رسید.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369957-star-wars-outlaws-stealth-gameplay/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تاریخ برگزاری رویداد RGG Summit مشخص شد

استودیو توسعه‌دهنده مجموعه Like a Dragon، تاریخ برگزاری رویداد RGG Summit را اعلام کرد. استودیو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد