ویدیو پشت صحنه سریال Stranger Things 5 منتشر شد | پیوستن ۳ بازیگر جدید

علاوه‌بر تایید حضور بازیگران بیشتر، نتفلیکس اولین ویدیو از پشت صحنه ساخت سریال Stranger Things 5 را منتشر کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things همچنان در جریان است و همچنان نیمی از آن باقی‌مانده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو از فصل پایانی سریال اتفاقات ناآشنا به مناسبت روز این مجموعه منتشر شده است. نتفلیکس امروز سالگرد پخش فصل اول سریال، اولین ویدیو از پشت صحنه ساخت سریال Stranger Things 5 را منتشر کرده است که در آن شاهد تلاش تیم تولید برای ارائه یک پایان مناسب و جذاب برای این سریال محبوب هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سازندگان وعده می‌دهند که فصل پنجم قرار است به مراتب‌ بزرگ‌تر از فصل چهارم باشد و در آن شاهد تصاویر زیادی از روند ساخت آن هستیم. همچنین حضور سه بازیگر جدید در فصل پایانی سریال Stranger Things تایید شده است. نل فیشر با سابقه بازی در فیلم Evil Dead Rise، الکس برو با سابقه بازی در سریال Joe Pickett و جیک کانلی سه بازیگر جدید سریال Stranger Things 5 هستند.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کیری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 بازگشته‌اند.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند. همچنین دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369898-stranger-things-5-bts-video/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پوستر فیلم ترساننده ۳؛ افسارگسیختگی آرت دلقک

پوستر جدیدی از فیلم Terrifier 3 منتشر شد که آرت دلقک را مشغول تهدید ساکنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد