ویدیو رونمایی تاشدنی‌های ۲۰۲۴ سامسونگ، گلکسی واچ اولترا و گلکسی رینگ

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ که در پاریس برگزار شد، گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۶ به‌همراه گجت‌های پوشیدنی جدید خود شامل ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ اولترا، نسل سوم هدفون‌های گلکسی بادز و حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ را معرفی کرد.

گوشی گلکسی زد فولد ۶ را می‌توان باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌های تاشدنی سامسونگ دانست که ۱۴ گرم سبک‌تر از زد فولد ۵ شده و ضخامت آن در حالت تاشده، یک میلی‌متر کمتر است. درمقابل، نسبت‌ تصویر زد فولد ۶ از ۲۳٫۱:۹ به ۲۲٫۱:۹ تغییر یافته تا ظاهر عریض‌تری داشته باشد.

زد فولد ۶ از پردازنده‌ی اختصاصی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز به NPU برای انجام پردازش‌های هوش مصنوعی محلی Galaxy AI و جمنای گوگل بهره می‌برد. این گوشی با رابط کاربری One UI 6.1.1، برپایه‌ی اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و تا هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی دریافت می‌کند.

تاشدنی سامسونگ در سه کانفیگ با رم ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت وارد بازار می‌شود. قیمت گوشی تاشدنی زد فولد ۶ در کانفیگ پایه، ۱,۸۹۹ دلار تعیین شده است.

درکنار زد فولد ۶، گوشی تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۶ یکی دیگر از محصولاتی بود که سامسونگ در مراسم آنپکد رونمایی کرد. این گوشی نمایشگر اصلی ۶٫۷ اینچی اولد (از نوع Dynamic AMOLED 2X) با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲٬۶۴۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل دارد و در بخش بیرونی به نمایشگر ۳٫۴ اینچی اولد مجهز است.

گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ ازنظر ابعاد و وزن با زد فلیپ ۵ تفاوتی ندارد؛ اما در بخش پشتی میزبان دوربین جدید ۵۰ مگاپیکسلی زوم اپتیکال دو‌برابری درکنار دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی شده و در جلوِ آن، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

زد فلیپ ۶ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد و ۱۲ مگابایت رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فلیپ ۶ از ۱٬۰۹۹ دلار آغاز می‌شود.

گلکسی واچ اولترا یکی از محصولات ویژه‌ای بود که کره‌ای‌ها در مراسم آنپکد به‌نمایش درآوردند. این ساعت هوشمند با بند نارنجی‌رنگ پریمیوم خود قرار است با اپل واچ اولترا رقابت کند.

ساعت هوشمند سامسونگ به صفحه‌نمایش اولد ۱٫۵ اینچ دایره‌ای با پوشش محافظ کریستال سافایر مجهز است که داخل قاب مربعی‌شکلی از جنس تیتانیوم قرار گرفته و شدت روشنایی آن به ۳٬۰۰۰ نیت می‌رسد.

گلکسی واچ اولترا دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و می‌تواند تا عمق ۱۰۰ متری زیر آب دوام بیاورد. این گجت پوشیدنی در یک نسخه‌ی ۴۷ میلی‌متری و در سه رنگ خاکستری و نقره‌ای و سفید به بازار عرضه می‌شود. قیمت ساعت هوشمند جدید سامسونگ ۶۴۹ دلار خواهد بود.

حلقه‌ی هوشمند سامسونگ جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین محصولی بود که در آنپکد ۲۰۲۴ معرفی شد. گلکسی رینگ با تکیه‌بر هوش مصنوعی و حسگرهای دقیق خود می‌تواند درک عمیقی از سلامتی کاربر به‌دست آورد.

گلکسی رینگ در سه رنگ مشکی و نقره‌ای و طلایی و در ۹ سایز مختلف عرضه می‌شود و با هربار شارژ کامل می‌تواند ۷ روز به‌صورت ۲۴ ساعته به فعالیت خود ادامه دهد. این محصول گواهی IP68 برای مقاومت در‌برابر نفوذ آب دارد و پوشش تیتانیومی گرید ۵ استحکام فراوانی برای آن فراهم می‌کند.

علاوه‌بر ویژگی‌های نظارت و کنترل سلامتی‌محور گلکسی رینگ، قابلیت پشتیبانی از ژست‌های حرکتی نیز در این محصول وجود دارد. این یعنی می‌تواند از‌طریق حرکات انگشتان دست، فرمان‌هایی را در گوشی اجرا کند.

قیمت گلکسی رینگ ۴۰۰ دلار تعیین شده است و به‌همراه بقیه‌ی محصولات جدید سامسونگ، از سوم مرداد در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.zoomit.ir/exhibition/423735-unpacked2024fold-samsung-foldables-galaxy-watch-ring-video/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

به‌روزرسانی برنامه‌های سامسونگ پیش از عرضه One UI 7

برنامه بتای One UI 7 سامسونگ امروز (۲۹ جولای) راه‌اندازی می‌شود و به نظر می‌رسد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد