ویدیو جدیدی از انیمه سینمایی Haikyu The Dumpster Battle منتشر شد

از آن جایی که روند اکران انیمه سینمایی Haikyu The Dumpster Battle در آمریکا و کانادا شروع شده، استودیو Production I.G ویدیو جدیدی از این اثر بلند مجموعه هایکیو منتشر کرده است.

انیمه سینمایی Haikyu The Dumpster Battle، داستان مجموعه هایکیو را از پایان فصل چهارم انیمه تلویزیونی ادامه می‌دهد. به این واسطه طرفداران بدون مقدمه و زمینه‌چینی، شاهد مسابقات ملی بین دبیرستان‌های کاراسونو و نکوما خواهند بود. بسیاری از طرفداران مانگا مشهور هارویچی فوروداته از مدت‌ها پیش منتظر این مسابقه و تماشای نیمه اول بخش پایانی هایکیو هستند.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

انیمه سینمایی Haikyu The Dumpster Battle پس از ثبت عملکرد موفق در باکس آفیس ژاپن و تبدیل شدن به دومین اثر پرفروش این کشور در ۶ ماه اول سال ۲۰۲۴، اخیرا به سینما‌های آمریکای شمالی راه پیدا کرده است. به همین واسطه، استودیو Production I.G یک ویدیو جدید منتشر کرده که شویو هیناتا و کنما کوزومه را در حال آماده شدن برای یک مسابقه چالش‌بر‌انگیز نشان می‌دهد. این ویدیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

انیمه سینمایی Haikyu The Dumpster Battle توسط سوسومو میتسوناکا کارگردانی و نوشته شده است. در این اثر ۸۵ دقیقه‌ای شاهد بازگشت صداپیشگان انیمه تلویزیونی برای تکرار نقش‌های خود هستیم. این انیمه سینمایی اولین اثر برنامه‌ریزی‌شده برای پایان دادن به داستان مجموعه هایکیو است.

انیمه سینمایی هایکیو به نقطه عطف بزرگی در باکس آفیس دست پیدا کرد + ویدیو

در خلاصه داستان رسمی انیمه سینمایی Haikyu The Dumpster Battle چنین آمده است: «شویو هیناتا به تیم والیبال دبیرستان کاراسونو می‌پیوندد تا به بازیکنی مثل الگویش تبدیل شود. اما هیناتا خیلی زود متوجه می‌شود که با حریف دوران راهنمایی‌اش به نام توبیو کاگیاما، هم تیمی است. سبک بازی خاص هیناتا و کاگیاما موجب شده که کاراسونو به تیمی قوی تبدیل شود. آیا آن‌ها می‌توانند رقیب‌شان یعنی دبیرستان نکوما را در Haikyu The Dumpster Battle شکست دهند؟»

نظر شما در مورد اولین انیمه سینمایی از بخش پایانی هایکیو چیست؟ آیا از طرفداران این مجموعه بوده و پس از تماشای چهار فصل انیمه تلویزیونی، منتشر انتشار نسخه نمایش خانگی و دیجیتال Haikyu The Dumpster Battle هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *