ویدیویی از فیلم Jaws به شکل LEGO منتشر شد

ویدیویی یک و نیم دقیقه‌ای از فیلم Jaws منتشر شده که داستان این فیلم را به شکل اسباب‌بازی‌‌های LEGO و با لحنی کمدی بازسازی کرده است.

فیلم Jaws در سال ۱۹۷۵ اکران شد و تا حدی استیون اسپیلبرگ را به عنوان یک کارگردان مطرح کرد. داستان فیلم درباره سه مرد است که تلاش می‌کنند تا یک کوسه را بکشند. این فیلم از آن زمان به عنوان یکی مهمترین بلاکباسترهای تاریخ سینما شناخته می‌شود و دنباله‌های آن هیچوقت نتوانستند موفقیت آن را تکرار کنند.

اکانت LEGO IDEAS در X ویدیویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد چه می‌شد اگر فیلم Jaws را به شکل LEGO می‌ساختند و تمام داستان فیلم را در یک ویدیوی کوتاه خلاصه کرده است. این ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

این ویدیو صحنه‌های مهم زیادی را بازسازی کرده است، از جمله معرفی شخصیت‌های مهم و صحنه‌ی پرتنش قفس کوسه، اما تغییراتی هم انجام شده؛ یکی از این تغییرات پایان‌بندی فیلم است که در نسخه‌ی LEGO، کوسه منفجر نمی‌شود و به جای آن، به آسمان پرواز می‌کند. اسپیلبرگ نیز خودش در لحظات پایانی ویدیو حضور دارد.

چندین مجموعه در طول سال‌ها به شکل LEGO درآمده‌اند، اما بتمن تنها مجموعه‌ای بود که فیلم بلند اختصاصی‌اش ساخته شد. دیگر مجموعه‌ها، مثل جنگ ستارگان، به شکل لگو بازسازی شده‌اند، اما فقط به صورت کوتاه و بازی‌های ویدیویی. این ویدیو نشان می‌دهد که فیلم Jaws حتی با وجود لحن جدی و مرگ‌های خونین، می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای یک فیلم بلند به شکل LEGO باشد.

البته خیلی بعید است که شاهد همچنین چیزی برای فیلم Jaws مثل بتمن باشیم، از زمان اکران این فیلم حدود ۵۰ سال گذشته است و برای مخاطبین جدید و احتمالا افراد زیر ۳۰ سال ناشناخته است و با آن ارتباط برقرار نمی‌کنند؛ اما بتمن شخصیتی محبوب و شناخته‌شده در فرهنگ عام است.

منبع: ScreenRant


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر جدید انیمه سریالی Bleach: Thousand-Year Blood War منتشر شد + تاریخ پخش

علاوه بر تریلر تازه منتشر شده برای انیمه سریالی Bleach: Thousand-Year Blood War، پوستری نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *