وقتی پرنسس های دیزنی واقعی تر طراحی شوند، چه شکلی می شدند+عکس

پرنسس های دیزنی واقعی تر: شاهزاده خانم دیزنی با ویژگی های واقعی تر چه شکلی خواهند بود؟ ما به دیدن بینی های ریز یا گرد و بدن های ریز و لاغر عادت کرده ایم. اگر یک شخصیت دیزنی سر بزرگ یا چشمان بزرگی داشته باشد، تعجب نمی کنیم. آن را طبیعی می دانیم و اگرچه این ویژگی‌های اغراق‌آمیز شباهت زیادی به افراد واقعی ندارند، اما بخشی از چیزی است که این شخصیت‌های کارتونی را بسیار جذاب می‌کند.

اگر پرنسس های دیزنی برای داشتن چهره واقعی تر اصلاح شوند چه شکلی می شدند؟ این شخصیت ها چه شکلی خواهند بود؟ در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک به این موضوع پرداخته شده است: پرنسس های دیزنی واقعی تر!

پرنسس های دیزنی واقعی تر

همه ما دوست داریم آزمایش کنیم و روزهای خود را با چیزهای جدید و امکانات نو پر کنیم، درست مانند مقاله ای که در آن شاهزاده خانم های دیزنی به دخترانی با سایز بزرگ تبدیل شده بودند. اکنون زمان آن رسیده است که آنها را با ویژگی های انسانی بیشتری ببینیم. با چشمک همراه باشید.

 

Ariel

Rapunzel

Pocahontas

 

Elsa

 

Belle

 

Jasmine

 

Cinderella

 

Snow White

 

Moana

 

Tiana

Merida

 

Anna

 

ما فقط به شاهزاده خانم ها اکتفانکردیم. به این شخصیت های به یاد ماندنی دیگر با ویژگی های انسانی بیشتر نیز نگاه کنید.

Boo

شاید بپسندید: تصاویر جالب از پرنسس های دیزنی که وارد عرصه مُد شده اند+ بخش دوم

 

درباره پرنسس های دیزنی

بسیاری دیزنی را با پرنسس‌های رنگارنگی می‌شناسند که هرکدام از طریقی به‌دنبال رسیدن به آرزوهای کوچک و بزرگ‌شان بودند. اما از میان معروف‌ترین شاهزاده‌ خانم‌های دیزنی، کدام یک محبوب‌ترین هستند؟ در این مرور با زومجی همراه باشید.

شرکت دیزنی تابه امروز خالق شماری از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های دنیای سینما و تلویزیون بوده است، اما دراین میان شاید هیچ کدام به اندازه شاهزاده خانم‌های معروف دیزنی مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته باشند. شخصیت‌هایی از دل داستانی‌هایی عاشقانه که حتی بزرگسالان را هم مجذوب خود کرده‌اند. داستان شجاعت، جسارت و البته تلاش‌شان برای رسیدن به هدف که درنهایت با پیروزی خیر بر شر پایانی خوش را رقم می‌زند، به‌خصوص توجه کودکان بسیاری را به خود جلب کرده است.

پرنسس دیزنی یا شاهدخت دیزنی (به انگلیسی: Disney Princess) یک فرنچایز چند رسانه‌ای و خط اسباب‌بازی متعلق به شرکت والت دیزنی است. این فرنچایز که توسط اندی مونی رئیس دیزنی کاستومر پراداکتس ایجاد شده‌است، دارای ترکیبی از قهرمانان زن است که در فرنچایزهای مختلف دیزنی ظاهر شده‌اند.

این فرنچایز تمام پرنسس‌های دیزنی از کل رسانه‌های متعلق به دیزنی را شامل نمی‌شود، بلکه به شخصیت‌های خاصی از فیلم‌های پویانمایی این شرکت، از جمله شخصیت‌های اصلی فیلم‌های انیمیشنی از والت دیزنی پیکچرز، با دوازده شخصیت از والت دیزنی در فیلم‌های استودیوی انیمیشن و یک شخصیت از یک فیلم پیکسار اشاره می‌کند. ۱۳ شخصیت این فرنچایز سفیدبرفی، سیندرلا، آورورا، آریل، بل، یاسمین، پوکاهانتس، مولان، تیانا، راپانزل، مریدا، موانا و رایا هستند.

این فرنچایز عروسک‌ها، ویدیوهای آوازخوان، پوشاک، محصولات زیبایی، دکور خانه، اسباب‌بازی‌ها و محصولات متنوع دیگری را منتشر کرده‌است که برخی از پرنسس‌های دیزنی را به نمایش می‌گذارند. از دارندگان مجوز برای این فرنچایز می‌توان به گلیدن[الف] (رنگ دیوار)، استراید رایت  (کفش‌های درخشان)، هاسبرو (بازی‌ها و عروسک‌ها)، فیشر-پرایس (تندیس‌های پلاستیکی) و لگو (مجموعه‌های لگو) اشاره کرد.

معیار رسمی پرنسس‌های دیزنی متشکل از قهرمانان زن است که بیشتر آنها از سیزده فیلم منتخب دیزنی در یک دنیای خیالی پیوندهای سلطنتی دارند. به پرنسس‌ها بر اساس ترتیب زمانی اکران فیلم‌هایشان، شماره‌ای رسمی در مجموعه فرنچایز داده شد که با سفید برفی به‌عنوان اولین و پرنسس اصلی دیزنی شروع شد، سیندرلا دومین و پس از آن آورورا و غیره.

از سیزده پرنسس رسمی دیزنی، یازده نفر در جهان داستانی خود شاهدخت یا معادل فرهنگی آن هستند. سفید برفی، آورورا، آریل، راپانزل و مریدا دختران پادشاهان و ملکه‌ها هستند. سیندرلا، بل و تیانا با ازدواج با یک شاهزاده، پرنسس می‌شوند. یاسمن دختر سلطان است. پوکاهونتاس و موآنا و رایا دختران سران قبایل هستند. تنها استثنا مولان است، دختر یک زوج معمولی که در رسانه‌های بعدی به جای یک شاهزاده، با یک سرباز ازدواج می‌کند.

به استثنای یاسمین، هر پرنسس شخصیت اصلی فیلم‌های مربوطه خود هستند. از دوازده پرنسس، نام ۹ نفر عنوان اصلی فیلم است.

نوشته وقتی پرنسس های دیزنی واقعی تر طراحی شوند، چه شکلی می شدند+عکس اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نگاهی به زندگی دواین جانسون

ستاره‌های سینما در دوران اوجشان احساس شکست ناپذیری می‌کنند، اما چیزی خاص درباره دواین جانسون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *