وست هم، ژان کلر تودیبو را از یوونتوس هایجک می‌کند؟

طرفداری | وست هم با باشگاه فرانسوی نیس برای جذب ژان کلر تودیبو به توافق رسید، اما نگران است که این مدافع به جای لندن، به تورین منتقل شود. طبق قرارداد وست هم با نیس، آنها باید مبلغ اولیه 5 میلیون یورو (4.2 میلیون پوند) به عنوان هزینه قرضی برای تودیبو همراه با بند خرید اجباری به ارزش 32 میلیون یورو و 3 میلیون یورو پاداش در صورت تحقق شروط خاص پرداخت کنند. در صورت انتقال دائمی تودیبو به وستهام، باشگاه نیس بخشی از مبلغ فروش بعدی را دریافت خواهد کرد.

به گزارش اتلتیک، تیم انگلیسی نگران است که تودیبو به دلیل حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، ترجیح دهد به یوونتوس که فصل گذشته در سری آ به مقام سوم دست یافته، منتقل شود. این مدافع فرانسوی 24 ساله با توجه به نامشخص بودن آینده نایف اکرد و کورت زوما، در نقل و انتقالات تابستانی امسال به هدف اصلی چکش ها تبدیل شده است. 

این اتفاقات در حالی رخ داده است که رسانه‌های ایتالیایی، از توافق شخصی ژان کلر تودیبو با یوونتوس خبر داده بودند. اگر وست هم موفق شود این مدافع فرانسوی را به خدمت بگیرد، یکی از بزرگ‌ترین هایجک‌های نقل و انتقالات تابستانی را رقم زده است. 


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2492931

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ابوشجاع ترور شد+ عکس – آفتاب نیوز

احادیث می پردازیم. شیخ صدوق در آثارش احادیث فراوانی درباره نسب اهل بیت (ع) ذکر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد