ورود یونی‌سواپ به صنعت بازی‌‌های رمزارزی! منتظر افزایش قیمت UNI باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یونی‌سواپ لبز در اقدامی غیرمنتظره، بازی محبوب کریپتو دِ گیم (Crypto: The Game) را خریداری کرد. این خبر با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شد و افزایش ۶ درصدی قیمت توکن یونی سواپ (UNI) در نمودار قیمتی سه ساعته را به همراه داشت.مری کاترین لیدر (Mary-Catherine Lader)، مدیر ارشد عملیات یونی‌سواپ لبز، ابراز امیدواری کرد که بتواند تجربیات جذاب درون زنجیره‌ای بازی CTG را با محصولات یونی‌سواپ ادغام کند. به نظر می‌رسد هدف نهایی، ساده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کردن تعاملات بلاکچینی برای کاربران است.

جزئیات کامل توافق‌نامه‌ خرید محرمانه باقی مانده، اما گزارش‌ها حاکی از آنند که پرداخت شامل ترکیبی از وجه نقد، توکن و سهام بوده است. بنیان‌گذاران CTG نیز به تیم یونی‌سواپ ملحق خواهند شد.

بازی کریپتو دِ گیم توانسته است افراد زیادی را به دنیای ارز دیجیتال علاقه‌مند کند. برآوردها نشان می‌دهند که حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از بازیکنان این بازی، افرادی هستند که در دنیای رمزارز، تازه‌وارد به شمار می‌روند.

این موضوع نشان می‌دهد که اقدام اخیر یونی سواپ می‌تواند به عنوان نقطه ورود CTG به دنیای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) عمل کند.

شایان ذکر است در نمودار یونی سواپ، شاخص قدرت نسبی (RSI) با رسیدن به ۶۴.۶۰، به منطقه اشباع خرید نزدیک شده است و این نشان می‌دهد که پتانسیل تثبیت یا عقب‌نشینی قیمت وجود دارد.

در طرف مقابل، اندیکاتور مکدی (MACD) با عبور خط مکدی به بالای خط سیگنال، چشم‌اندازی صعودی را برای قیمت UNI ارائه می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ورود یونی‌سواپ به صنعت بازی‌‌های رمزارزی! منتظر افزایش قیمت UNI باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *