ورود روزانه ۱ میلیارد دلار به بازار بیت کوین! رالی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ تکرار می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جولیو مورنو، رئیس بخش تحقیقات شرکت کریپتوکوانت، اعلام کرده که نهنگ‌های جدید بیت کوین از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۱۰۰ میلیارد دلار وارد بازار کرده‌اند. این ورود سرمایه، نشان‌دهنده افزایش اعتماد به پتانسیل بلندمدت بیت کوین است.
این رقم بیانگر روند انباشتی بزرگ‌تر در بازار است، به طوری که روزانه ۱ میلیارد دلار به کیف پول‌های نهنگ‌های جدید اضافه می‌شود.

کی یانگ جو، بنیانگذار کریپتوکوانت نیز شباهت‌هایی بین شرایط فعلی بازار و الگوهای مشاهده‌شده در اواسط سال ۲۰۲۰ شناسایی کرده است. در آن زمان، انباشت نهنگ‌ها قبل از یک روند صعودی رخ داد که قیمت بیت کوین را در سال ۲۰۲۱ به ۶۹ هزار دلار رساند. شرایط فعلی نیز با فعالیت بالای درون زنجیره‌ای و ورود مداوم سرمایه توسط نهنگ‌ها، نشان‌دهنده احتمال تکرار آن روند صعودی است.
این روند از یک طرف، بیانگر افزایش علاقه بازار و خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به آینده بیت کوین است. از طرفی، ورود قابل‌توجه نهنگ‌ها با وجود نوسانات پایین قیمت، می‌تواند زمینه را برای یک رالی دیگر فراهم کند.
تحلیلگران، مقاومت مهم پیش روی قیمت بیت کوین را حدود ۷۲ هزار دلار می‌دانند و معتقدند که عبور از این سطح می‌تواند منجر به شکستن رکوردهای قیمتی گذشته و رسیدن قیمت به ۷۵ هزار دلار شود.
در زمان نگارش این خبر قیمت، بیت کوین با کمتر از ۱ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۶۷۷۰۰ دلار معامله می‌شود. لازم به ذکر است که حجم معاملات روزانه بیت کوین با ۵۶.۲۴ درصد کاهش به ۱۱.۱۹۶ میلیارد دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ورود روزانه ۱ میلیارد دلار به بازار بیت کوین! رالی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ تکرار می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بیت‌کوین: فاز تثبیت قیمت BTC کی به پایان می‌رسد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه قیمت بیت‌کوین در ماه ژوئن یک روند نزولی داشت. با این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *