واچ لیست هفته چهارم خرداد؛ ۵ ارز دیجیتال برتر این هفته که باید زیرنظر داشته باشید

در این تحلیل، ۵ ارز از بازار را بررسی خواهیم کرد که شرایط فعلی آن‌ها با توجه به سبک تحلیل تکنیکال مناسب است. ما در واچ لیست هر هفته در نوبیتکس به عنوان یک تریدر، فارغ از عناصر بلند مدت به دنبال فرصت‌هایی کوتاه مدت در بازار هستیم. در این زمان با رعایت مدیریت ریسک و سرمایه، می‌توان ارزهایی را که در کوتاه مدت توانایی سوددهی دارند، بررسی کرده و زیر نظر داشت.

در اصل در واچ لیست ما در تلاشیم تا به ایجاد دیدگاهی جامع‌تر و آگاهانه‌تر در معاملات ارزهای دیجیتال کمک کنیم. در ادامه و با بهره‌گیری از پلتفرم تریدینگ ویو (TradingView) به نمودار این ارزها رجوع کرده و با تفسیر عوامل تکنیکالی موجود در آن‌ها، این پروژه‌ها را از دیدگاه قیمت بررسی می‌کنیم.

هر ۵ آلت کوین از این لیست در صرافی رمزارز نوبیتکس لیست شده و بازار معاملاتی خود را دارند. ارزهای این واچ لیست در این هفته از سطوحی حمایتی برخوردار بوده و جذابیت تحلیلی بالایی دارند. در این تحلیل به شناسایی سطوحی می‌پردازیم که برای شکار موقعیت‌های معاملاتی، مناسب و مستحکم هستند. با ادامهٔ تحلیل با ما همراه باشید.

ترشولد (T/USDT)

قیمت توکن ترشولد T در نمودار خود در تایم فریم روزانه بعد از روند نزولی شدید در بازه ۳۰ روز معاملاتی اخیر، اکنون در ناحیه حمایتی ۵۰ الی ۶۱.۸ درصد اصلاحی فیبوناچی موج بلند مدت قیمت خود قرار گرفته است. نکته قابل‌توجه در پیداکردن حمایتی ماژور برای قیمت، همپوشانی سطح ۶۱.۸ درصد این موج اصلاحی با فیبوناچی اکستنشن یا گسترشی ۱۶۱.۸ درصد موج قبلی قیمت است (موج بازیابی در اصلاحات یا B).

این سطح همچنین در گذشته حمایت استاتیک قیمت (سقف‌های تاریخی) است که مجموعه این عوامل، اهمیت حمایت ۰.۰۲۷ دلاری را در قیمت چندین برابر می‌کند. شکست خط روند نزولی منفی، تاییدیه‌ دیگری برای حرکت صعودی قیمت تا مقاومت بالاسری در میانگین متحرک نمایی ۶۱۰ روزه خواهد بود

اهداف قیمت توکن ترشولد در مسیر صعود به‌ترتیب ۰.۰۳۷ (حوالی میانگین متحرک نمایی ۴۰۰ روزه)، ۰.۰۴۱ و ۰.۰۴۶ دلار هستند.

نمودار قیمت ترشولد در تایم فریم روزانه

فچ ای آی (FET/USDT)

قیمت توکن فچ ای آی FET نمودار خود در تایم فریم روزانه نیز در شرایطی مشابه و بعد از اصلاح عمیق خود در ۳۰ روز معاملاتی گذشته، اکنون در حال نزدیک‌شدن به ناحیه حمایتی ۵۰ الی ۶۱.۸ درصد اصلاحی فیبوناچی موج بلند مدت قیمت خود قرار گرفته است.همپوشانی سطح ۵۰ درصد این موج اصلاحی با فیبوناچی اکستنشن یا گسترشی ۱۶۱.۸  و ۲۰۰ درصد موج قبلی قیمت (موج بازیابی در اصلاحات یا B) نیز در حوالی این ناحیه قرار می‌گیرند.

مجموعه این عوامل احتمال واکنش قیمت و آغاز موج بازیابی آن از این نواحی وجود دارد. با توجه به این که قیمت اکنون هنوز با این ناحیه حمایتی فاصله دارد، ورود پله‌ای به بازار بعد از بررسی عوامل تایید بازگشت در این ناحیه پیشنهاد می‌شود. حمایت‌های کلیدی قیمت در مسیر ادامه اصلاح ۱.۳ و ۱ دلار هستند.

اهداف قیمت توکن فچ ای آی  بعد از برخورد به این سطوح حمایتی و در مسیر صعود به‌ترتیب ۱.۷، ۱.۹ و ۲.۱ دلار هستند.

نمودار قیمت فچ ای آی در تایم فریم روزانه

لوپرینگ (LRC/USDT)

قیمت توکن لوپرینگ LRC در تایم فریم روزانه و بعد از تجربه‌کدن شرایط اصلاحی مشابه توکن‌های دیگر این تحلیل، اکنون بر روی سطح کلیدی فیبوناچی اکستنشن یا گسترشی موج بازیابی قبلی قیمت خود (B) قرار گرفته است. ناحیع حمایتی میان سطح ۱۶۱.۸ الی ۲۰۰ درصد گسترشی این موج اهمیت بالایی برای بازگشت قیمت دارد و در گذشته، حمایتی استاتیک (کف تاریخی) نیز بوده است. این عوامل احتمال جهش قیمت در کوتاه مدت از این سطوح را افزایش می‌دهند.
اهداف قیمت توکن لوپرینگ در مسیر صعود، به‌ترتیب ۰.۲۳، ۰.۲۶ و ۰.۳۰ دلار هستند.

نمودار قیمت لوپرینگ در تایم فریم روزانه

فلو (FLOW/USDT)

قیمت توکن فلو FLOW در نمودار خود در تایم فریم روزانه بعد از روند نزولی شدید در بازه ۳۰ روز معاملاتی اخیر در شرایطی مشابه توکن ترشولد، اکنون در ناحیه حمایتی ۵۰ الی ۶۱.۸ درصد اصلاحی فیبوناچی موج بلند مدت قیمت خود قرار گرفته است. نکته قابل‌توجه برای قیمت، همپوشانی سطح ۶۱.۸ درصد این موج اصلاحی با فیبوناچی اکستنشن یا گسترشی ۱۶۱.۸ درصد موج قبلی قیمت است (موج بازیابی در اصلاحات یا B).

این سطح همچنین در گذشته حمایت استاتیک قیمت (کف تاریخی) است که مجموعه این عوامل، اهمیت حمایت ۰.۷ دلاری را در قیمت چندین برابر می‌کند. شکست و نقض خط روند نزولی منفی، تاییدیه‌ دیگری برای حرکت صعودی قیمت تا مقاومت بالاسری در میانگین متحرک نمایی ۶۱۰ روزه خواهد بود

اهداف قیمت توکن فلو در مسیر صعود به‌ترتیب ۰.۸، ۰.۹ و ۱ دلار هستند.

نمودار قیمت فلو در تایم فریم روزانه

۱Mـایپ ان‌اف‌تی (NFT/USDT)

قیمت توکن ایپ ان‌اف‌تی NFT در نمودار خود در تایم فریم روزانه بعد از روند نزولی شدید در بازه ۳۰ روز معاملاتی اخیر در شرایطی مشابه توکن ترشولد، اکنون در ناحیه حمایتی ۵۰ الی ۶۱.۸ درصد اصلاحی فیبوناچی موج بلند مدت قیمت خود قرار گرفته است. نکته قابل‌توجه برای قیمت، همپوشانی دقیق  سطح ۶۱.۸ درصد این موج اصلاحی با فیبوناچی اکستنشن یا گسترشی ۱۶۱.۸ درصد موج قبلی قیمت است (موج بازیابی در اصلاحات یا B).

این سطح همچنین در گذشته حمایت استاتیک قیمت (کف تاریخی) است که مجموعه این عوامل، اهمیت حمایت ۰.۰۰۰۰۰۰۴۰ دلاری را در قیمت چندین برابر می‌کند. شکست و نقض خط روند نزولی منفی، تاییدیه‌ دیگری برای حرکت صعودی قیمت تا مقاومت بالاسری در میانگین متحرک نمایی ۶۱۰ روزه خواهد بود

اهداف قیمت توکن ۱M_ایپ ان‌اف‌تی در مسیر صعود به‌ترتیب ۰.۴۷، ۰.۵۱ و ۰.۵۳ دلار هستند.

نمودار قیمت ۱M_ ایپ ان‌اف‌تی در تایم فریم روزانه

نوشته واچ لیست هفته چهارم خرداد؛ ۵ ارز دیجیتال برتر این هفته که باید زیرنظر داشته باشید اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کد تپ سواپ امروز ۱۱ تیر + آموزش وارد کردن

کد مخفی تپ سواپ قابلیتی جدید در این بازی تلگرامی است که از آن برای جلب‌توجه کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *