واچ لیست هفته دوم تیر؛ ۵ ارز برتر این هفته که باید زیرنظر داشته باشید

در این تحلیل، ۵ ارز از بازار را بررسی خواهیم کرد که شرایط فعلی آن‌ها با توجه به سبک تحلیل تکنیکال مناسب است. ما در واچ لیست هر هفته در نوبیتکس به عنوان یک تریدر، فارغ از عناصر بلند مدت به دنبال فرصت‌هایی کوتاه مدت در بازار هستیم. در این زمان با رعایت مدیریت ریسک و سرمایه، می‌توان ارزهایی را که در کوتاه مدت توانایی سوددهی دارند، بررسی کرده و زیر نظر داشت.

در اصل در واچ لیست ما در تلاشیم تا به ایجاد دیدگاهی جامع‌تر و آگاهانه‌تر در معاملات ارزهای دیجیتال کمک کنیم. در ادامه و با بهره‌گیری از پلتفرم تریدینگ ویو (TradingView) به نمودار این ارزها رجوع کرده و با تفسیر عوامل تکنیکالی موجود در آن‌ها، این پروژه‌ها را از دیدگاه قیمت بررسی می‌کنیم.

هر ۵ آلت کوین از این لیست در صرافی رمزارز نوبیتکس لیست شده و بازار معاملاتی خود را دارند. ارزهای این واچ لیست در این هفته از سطوحی حمایتی برخوردار بوده و جذابیت تحلیلی بالایی دارند. در این تحلیل به شناسایی سطوحی می‌پردازیم که برای شکار موقعیت‌های معاملاتی، مناسب و مستحکم هستند. با ادامهٔ تحلیل با ما همراه باشید.

فهرست عناوین

شیبا اینو (SHIB/USDT)

قیمت توکن شیبا اینو در نمودار خود در تایم فریم روزانه و اصلاح عمیق بلند مدت تقریبا ۵۰ الی ۶۰ درصدی خود از سقف ماژور قبلی خود، اکنون در ناحیه حمایتی جالبی متوقف شده است. این ناحیه محل قرارگیری میانگین متحرک نمایی ۶۱۰ روزه در قیمت است و از طرفی دیگر با ناحیه حمایتی ۵۰ الی ۶۱.۸ درصد اصلاحی فیبوناچی موج بزرگ صعودی خود همپوشانی دارد.

علاوه بر این‌ها ناحیه ۱۶۱.۸ الی ۲۰۰ درصد فیبوناچی گسترشی موج قبلی مینور و سعودی قیمت نیز در این ناحیه قرار داشته و بر روی اندیکاتور مکدی شاهد یک واگرایی مثبت مخفی و صعودی هستیم. این واگرایی و باقی عوامل، ادامه روند صعودی قیمت را در کوتاه مدت نوید می‌دهند.

اهداف قیمت توکن شیبا اینو به‌ترتیب ۰.۰۰۰۰۲۴۵۱ و ۰.۰۰۰۰۳۱۱۳ دلار هستند.

نمودار قیمت شیبا اینو در تایم فریم روزانه

فانتوم (FTM/USDT)

قیمت توکن فانتوم نیز مانند شیبا در تایم فریم روزانه و بعد از اصلاحات عمیق خود، بر روی میانگین متحرک نمایی ۶۱۰ روزه متوقف شده است. این سطح حمایتی، محل قرارگیری ناحیه بین سطح ۳۸.۲ الی ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی موج بزرگ نیز هست.

علاوه بر این‌ها قرارگیری سطح ۱۶۱.۸ درصد فیبوناچی گسترشی موج صعودی مینور قبلی بر روی سطح ۵۰ درصد اصلاحی فیبوناچی موج بزرگ و واگرایی مخفی مثبت بر روی اندیکاتور مکدی، عواملی نویددهنده از صعود قیمت در کوتاه مدت هستند.

اهداف قیمت توکن فانتوم در مسیر صعود در کوتاه مدت به‌ترتیب ۰.۶۹ و ۰.۸۵ دلار هستند.

نمودار قیمت فانتوم در تایم فریم روزانه

کوانت (QNT/USDT)

قیمت توکن کوانت در تایم فریم روزانه همچنان در حال گسترده‌کردن یا به‌عبارتی اکستندکردن اصلاحات قیمت خود است. حمایت روانی ۷۰ دلار که محل قرارگیری سطح ۲۰۰ درصد فیبوناچی گسترشی موج قبلی صعودی قیمت است اولین حمایت مهم و کلیدی قیمت برای بازگشت محسوب می‌شود.

در زیر این حمایت، حمایت کلیدی ۶۰ دلار قرار دارد که با اهمیتی دوچندان، نقطه‌‌ای بازگشتی برای قیمت محسوب می‌شود. شکل‌گیری واگرایی مثبت معمولی در قیمت نویددهنده بازگشت از این سطوح است. به این منظور و با هدف مدیریت ریسک با حرکت قیمت به سمت این سطوح می‌توان به ورود به بازار این توکن فکر کرد.

اهداف قیمت کوانت در کوتاه مدت به‌ترتیب ۸۳ و ۹۲ دلار و در بالای این‌ها ۱۰۵ دلار هستند.

نمودار قیمت کوانت در تایم فریم روزانه

اپتوس (APT/USDT)

به قیمت توکن اپتوس در تایم فریم روزانه در وضعیت فعلی توجه کنید. قیمت به خط روند صعودی ماژور و بلند مدت خود برخورد کرده است. احتمال بازگشت از این ناحیه با توجه به این امر و توجه به واگرایی مثبت معمولی در این تایم فریم بالا است. ناحیه میان سطح ۱۶۱.۸ الی ۲۰۰ درصد فیبوناچی گسترشی نیز با این سطح همپوشانی دارد که این احتمال را بیشتر می‌کند.

اهداف قیمت اپتوس در این تایم فریم به‌ترتیب ۸.۶، ۹.۵ و ۱۱ دلار هستند.

نمودار قیمت اپتوس در تایم فریم روزانه

هارمونی (ONE/USDT)

قیمت توکن هارمونی در تایم فریم روزانه مشابه اپتوس بر روی خط روند صعودی ماژور و بلند مدت قیمت خود قرار گرفته است. این دو توکن با توجه به این موضوع، پتانسیل رشد بیشتر در کوتاه مدت از خود نشان می‌دهند. واگرایی مثبت معمولی بر روی اندیکاتور مکدی و همپوشانی سطح ۱۶۱.۸ الی ۲۰۰ درصد فیبوناچی صعودی با حمایت خط روند، احتمال رشد قیمت در کوتاه مدت را تایید می‌کنند.

اهداف قیمت توکن هارمونی در کوتاه مدت به‌ترتیب ۰.۰۱۸، ۰.۰۲۱ و در بالای آن ۰.۰۲۶ دلار هستند.

نمودار قیمت هارمونی در تایم فریم روزانه




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بیت کوین در آستانه کلوز کندل ماهانه؛ نوسان جدیدی در راه است؟

بیت کوین امروز کندل ماهانه خود را می‌بندد و تحلیلگران همچنان نسبت به حفظ حمایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *