واچ لیست هفته اول خرداد؛ ۵ ارز دیجیتال برتر این هفته که باید زیرنظر داشته باشید

در این تحلیل، ۵ ارز از بازار را بررسی خواهیم کرد که شرایط فعلی آن‌ها با توجه به سبک تحلیل تکنیکال مناسب است. ما در واچ لیست هر هفته در نوبیتکس به عنوان یک تریدر، فارغ از عناصر بلند مدت به دنبال فرصت‌هایی کوتاه مدت در بازار هستیم. در این زمان با رعایت مدیریت ریسک و سرمایه، می‌توان ارزهایی را که در کوتاه مدت توانایی سوددهی دارند، بررسی کرده و زیر نظر داشت.

در اصل در واچ لیست ما در تلاشیم تا به ایجاد دیدگاهی جامع‌تر و آگاهانه‌تر در معاملات ارزهای دیجیتال کمک کنیم. در ادامه و با بهره‌گیری از پلتفرم تریدینگ ویو (TradingView) به نمودار این ارزها رجوع کرده و با تفسیر عوامل تکنیکالی موجود در آن‌ها، این پروژه‌ها را از دیدگاه قیمت بررسی می‌کنیم.

هر ۵ آلت کوین از این لیست در صرافی رمزارز نوبیتکس لیست شده و بازار معاملاتی خود را دارند. ارزهای این واچ لیست در این هفته از سطوحی حمایتی برخوردار بوده و جذابیت تحلیلی بالایی دارند. در این تحلیل به شناسایی سطوحی می‌پردازیم که برای شکار موقعیت‌های معاملاتی، مناسب و مستحکم هستند. با ادامهٔ تحلیل با ما همراه باشید.

کاردانو (ADA/USDT)

قیمت ارز کاردانو در  نمودار خود در تایم فریم روزانه و بعد از اصلاح شدید خود، در ناحیه ۵۰ الی ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحی موج صعودی بزرگ خود حمایت شده است. نوسانات قیمت این ارز در دو هفتهٔ گذشته در یک باکس قیمتی (رِنج) است، اما قیمت چندین بار به مقاومت کلیدی خود در بالاسر یعنی میانگین متحرک نمایی ۴۰۰ روزه حمله کرده و اکنون در بالای آن قرار گرفته است.

قیمت با این حرکت خط روند نزولی منفی خود را نیز نقض کرده است. واگرایی‌های متوالی مثبت بر روی اندیکاتور مکدی نیز از نوسانات قریب‌الوقع قیمت در کوتاه مدت خبر می‌دهند.

اهداف قیمت در مسیر جهش‌های اصلاحی کوتاه مدت به‌ترتیب ۰.۵۷ و ۰.۶۲ دلار می‌باشند.

نمودار قیمت آدا در تایم فریم روزانه

دیسنترالند (MANA/USDT)

قیمت توکن دیسنترالند نیز در شرایطی مشابه در حال سفت‌کردن جای پای خود در ناحیه حمایتی بین دو سطح ۵۰ و ۶۱.۸ درصد فیبوناچی در نمودار خود در تایم فریم روزانه است. قیمت هنوز به میانگین متحرک نمایی ۴۰۰ روزه پولبک نکرده یا موفق به نقض آن نشده است. بااین‌تفاسیر احتمال حرکت قیمت به این سطح کلیدی و آهنربایی بالا است.
قیمت در حال نقض خط روند نزولی خود در این تایم فریم بوده و واگرایی‌های مثب متوالی بر روی اندیکاتور مکدی نیز نوید نوسانات صعودی و کوتاه مدت قیمت را می‌دهند.

اهداف قیمت در مسیر صعود و بعد از شکست خط روند نزولی فرعی، به‌ترتیب ۰.۵۶ و ۰.۶۱  دلار هستند.

نمودار قیمت دیسنترالند در تایم فریم روزانه

مولتی ورس ایکس (EGLD/USDT)

نمودار قیمت توکن مولتی ورس ایکس در تایم فریم روزانه نیز در شرایطی مشابه در حال تحکیم جای پای خود بر روی ناحیه حمایتی ۵۰ الی ۶۱.۸ دلار اصلاحی فیبوناچی موج صعودی اخیر خود است. قیمت خط روند نزولی نه‌چندان معتبر کوتاه مدت خود را نقض کرده است. با توجه به این امر و واگرایی‌های مثبت متوالی بر روی اندیکاتور مکدی می‌توان گفت احتمال حرکت قیمت تا مقاومت کلیدی میانگین متحرک نمایی ۴۰۰ روزه وجود دارد.

اهداف قیمت در مسیر صعود، به‌ترتیب ۴۹، ۵۴ و ۵۹ دلار هستند.

نمودار قیمت مولتی ورس ایکس در تایم فریم روزانه

وو نتورک (WOO/USDT)

قیمت توکن وو نتورک در تایم فریم روزانه مانند ارزهای دیگر این تحلیل در حال تکمیل فاز انباشت خود است. قیمت بین سطوح حمایتی فیبوناچی خود و مقاومت بالاسری در میانگین متحرک نمایی ۴۰۰ روزه در حال نوسانات عرضی است. موفقیت در شکست خط روند نزولی و واگرایی‌های مثبت و متوالی بر روی اندیکاتور مکدی امید نوسانات صعودی قیمت در کوتاه مدت را می‌دهند.
اهداف کوتاه مدت قیمت در مسیر صعود، به‌ترتیب ۰.۴۰ و ۰.۴۴ دلار هستند.

نمودار قیمت وو نتورک در تایم فریم روزانه

بلر (BLUR/USDT)

قیمت توکن بلر نیز در تایم فریم روزانه به‌خوبی بر روی ناحیه بین ۵۰ الی ۶۱.۸ درصد اصلاحی موج صعودی بلند مدت خود حمایت شده و در حال تکمیل فاز انباشت است. قیمت با خط روند نزولی درگیر بوده آما الگوی سروشانه معکوس و واگرایی‌های مثبت متوالی بر روی اندیکاتور مکدی نوید حرکات مثبت و کوتاه مدت قیمت را می‌دهند. 

بااین‌تفاسیر، اهداف قیمت در مسیر صعود (با هدف نوسان‌گیری)، ۰.۵۳ و ۰.۵۹ دلار خواهند بود.

نمودار قیمت بلر در تایم فریم روزانه

نوشته واچ لیست هفته اول خرداد؛ ۵ ارز دیجیتال برتر این هفته که باید زیرنظر داشته باشید اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کد تپ سواپ امروز ۱۱ تیر + آموزش وارد کردن

کد مخفی تپ سواپ قابلیتی جدید در این بازی تلگرامی است که از آن برای جلب‌توجه کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *