وانت پیکاپ لندرور دیفندر 130 با قیمت 199 هزار دلار رونمایی شد

شرکت هریتیج کاستومز از وانت پیکاپ لندرور دیفندر ۱۳۰ خود با قیمت قابل‌توجه ۱۹۹ هزار دلار رونمایی کرد.


این شرکت هلندی که توسط طراح مشهور نیلز فن رویج تأسیس شده به دنبال استفاده از موفقیت دیفندر ۹۰ کانورتیبل است. قیمت وانت پیکاپ لندرور دیفندر ۱۳۰ از حدود ۱۹۹ هزار دلار شروع می‌شود که البته شامل قیمت خودروی دیفندر ۱۳۰ x Dynamic SE نیز خواهد بود. هریتیج کاستومز از محصول خود با نام والیانس نام می‌برد و می‌گوید کار طراحی آن با دقتی ویژه به جزئیات صورت گرفته است. طویل‌ترین نسخه از دیفندر دارای آپشن های متنوع و بدنه‌ای ارتقا یافته است. این شرکت با اشاره به پکیج‌های رنگی و تریم های متنوع خودرو اظهار می‌دارد:

هر نسخه از والیانس پیکاپ تفسیری منحصربه‌فرد از هویت و شخصیت مالک خود خواهد بود.

این خودرو را می‌توان به گونه‌ای سفارش داد که مالک احساس کند پادشاه جاده و صحراست. چنین اظهاراتی از سوی هریتیج کاستومز نشان می‌دهد تغییرات رخ داده روی دیفندر ۱۳۰ تأثیر منفی روی توانایی‌های آفرود آن نگذاشته‌اند. شرکت موردبحث اگرچه اشاره کاملی به مشخصات فنی وانت پیکاپ جدید خود نداشته اما باید دانست فضای بار نسخه استاندارد این خودرو به ۱۲۳۲ لیتر می‌رسد. همچنین ظرفیت یدک کشی دیفندر ۱۳۰ استاندارد هم ۳ تن است.

لندرور قبلاً به احتمال تولید وانت پیکاپ دیفندر اشاره کرده اما هرگز به‌صورت رسمی تولید چنین محصولی را تائید نکرده است. هریتیج کاستومز هم نگفته چند دستگاه از وانت پیکاپ دیفندر را تولید خواهد کرد اما قبلاً بیان داشته تنها ۵ دستگاه از مدل کوتاه‌تر والیانس کانورتیبل را به دست مشتریان می‌رساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۶ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شرایط فروش مکث موتور – تیر 1403

جدیدترین شرایط فروش محصولات مکث موتور را در پدال بخوانید: شرکت مکث موتور نماینده ونوسیا، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *