هوش مصنوعی آفلاین و قابل نصب بر روی سیستم‌هایی با رم 4 یا 8 گیگابایت |‌ یاس دانلود

 

هوش مصنوعی آفلاین

| قابل نصب بر روی سیستم‌هایی با رم 4 یا 8 گیگابایت |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که از طریق آن بتوانید یک نسخه آفلاین و کم‌حجم از چت‌بات هوش مصنوعی دلخواه خود را از بین سه گزینه موجود روی سیستم خود نصب کنید. همانطور که می‌دانید، چند سال اخیر را بدون شک باید به موفقیت‌های چشم‌گیر و جذاب هوش مصنوعی اختصاص داد. در کنار چت‌بات‌های هوش مصنوعی آنلاین و قدرتمندی همچون ChatGPT, Copilot و …، مجموعه‌ای از این مدل‌ها (LLMها) به رایگان قابل دانلود و نصب هستند. شما به این طریق می‌توانید این سیستم‌ها را به شکل آفلاین و رایگان در سیستم خود راه‌اندازی کنید. پیش‌تر در همین رابطه Chat With RTX – هوش مصنوعی آفلاین انویدیا و نصب Llama 2 در ویندوز؛ هوش مصنوعی قدرتمند و بدون نیاز به اینترنت را به شکل کامل به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم.

اما اگر که سیستم شما چندان سخت افزار قدرتمندی ندارد و با این حال هم می‌خواهید هوش مصنوعی آفلاین را امتحان کنید، ما در این مطلب سه LLM مختلف را به شما معرفی می‌کنیم که مناسب برای شما خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

DistilBERT (قابل نصب روی سیستم‌هایی با رم 4 گیگابایت)

ALBERT (قابل نصب روی سیستم‌هایی با رم 4 گیگابایت)

GPT Neo 125M (قابل نصب روی سیستم‌هایی با رم 8 گیگابایت)

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کدال پلوله | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

به گزارش نبض بورس، شرکت تولیدی گاز لوله در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ضمن ثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *