همکاری جدید نات کوین و وان اینچ؛ ماجرا چیست؟

نات کوین همکاری جدیدی را با وان اینچ و پروتکل Sign آغاز کرده است تا سریع‌تر به هدف اصلی خود دست یابد.

خلاصه خبر

  • وان اینچ، نات و پروتکل Sign قرار است یک شتاب‌دهنده استارت‌آپی جدید به نام تراینگل (Triangle) برای اکوسیستم‌های ارز دیجیتال تلگرام ایجاد کنند.
  • هدف تراینگل، حمایت از توسعه‌ اپلیکیشن‌های تلگرامی است که پلی بین بخش‌های وب ۲ و وب ۳ هستند.

به گزارش دبلاک، نات کوین، وان چین و پروتکل Sign همکاری جدیدی را آغاز کرده‌اند تا یک شتاب‌دهنده استارت‌آپی جدید برای اکوسیستم‌های تلگرامی و شبکه تون راه‌اندازی کنند.

این شتاب‌دهنده Triangle نام دارد و در تلاش است توسعه‌دهندگان علاقه‌مند به پلتفرم‌های تلگرام و شبکه تون را به خود جذب کند. علاوه بر این، این پروژه به دنبال بهبود تجربه کاربری شبکه تون، توسعه مینی‌اپلیکیشن‌های مبتنی بر مدل «ضربه زدن برای کسب درآمد» و راه‌اندازی اپلیکیشن‌های تلگرامی است. در بیانیه مطبوعاتی این همکاری آمده‌ است:

چشم‌انداز Triangle، ورود آسان و کاربرپسند میلیون‌ها نفر به بخش وب ۳ است. تلگرام با میلیون‌ها کاربر خود فرصت منحصربه‌فردی را برای دستیابی به این هدف ایجاد کرده است.

مدیرعامل Sign، بنیان‌گذاران وان چین، بنیان‌گذار براچین (Berachain)، و مدیر ارشد لیر زیرو و چند نفر از اعضای تیم نات کوین به عنوان اولین گروه از مربیان Triangle عمل خواهند کرد.

نات‌ کوین و بلاک چین تون یکی از موفقیت‌‌ترین پروژه‌ها و شبکه‌های امسال بودند. برای مثال ایردراپ نات کوین از ایردراپ پروتکل‌های مهمی مثل لیر زیرو هم ZKsync بود. علاوه بر این توکن تون ‌کوین توانست خود را به ۱۰ ارز برتر بازار از نظر مارکت کپ برساند و به رشد قابل‌توجهی دست یابد.

قیمت نات کوین چند هفته بعد از راه‌اندازی آن به محدوده ۰.۰۲ دلار رسید اما در روزهای قبل همراه با کل بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافت و به زیر سطح ۰.۰۱ دلار رسید. شایان ذکر است که قیمت این ارز دیجیتال هم‌اکنون کمی رشد کرده و در سطح ۰.۰۱۶ دلار قرار دارد.

نمودار قیمت نات کوین




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارت های امروز همستر کامبت یکشنبه ۷ مرداد + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کارت‌های ۷ مرداد همستر کامبت کارت‌های روز ۷ مرداد همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد