همکاری تکنولایف و تارا آغاز شد؛ ترکیب خرید اعتباری، تنوع محصول و ارسال فوری

با همکاری تکنولایف و تارا، سرویس BNPL (الآن بخر، بعداً پرداخت کن) در تکنولایف پیاده‌سازی شد.  براساس این همکاری با فعال‌شدن سرویس تارا در فروشگاه اینترنتی تکنولایف، کاربران سازمانی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و غیرسازمانی تا سقف ۵ میلیون تومان از تارا اعتبار دریافت می‌کنند و می‌توانند در لحظه از تکنولایف خرید کنند و در فواصل زمانی مشخص‌شده بازپرداخت را انجام دهند.

۱۱ گروه کالایی و بیش از ۴۶ هزار کالا، از دسته‌ی دیجیتال تا دسته‌ی لوازم خانگی، طلا تا ابزارآلات موجود در تکنولایف دردسترس کاربران برای خرید اعتباری قرار دارد. سرویس اعتباری تارا بدین‌صورت در تکنولایف پیاده شده است که هر کاربر می‌تواند بدون ضامن یا چک، اعتبار دریافت کند و بدون پرداخت هیچ پولی در لحظه، خرید اعتباری کالا انجام دهد و بازپرداخت اعتبار دریافت‌شده را در اقساط مشخص انجام دهد.

فروشگاه تکنولایف بیش از ۱۴ سال سابقه‌ی فعالیت دارد و از تنوع محصولی فراوانی برخوردار است. این فروشگاه افزون‌بر کالاهای دیجیتال، در دسته‌های لوازم‌ خانگی و ابزارآلات و طلا توانسته است کالاهای مختلف از برندهای متنوعی را برای خرید دراختیار کاربران قرار دهد.

غالب محصولات عرضه‌شده در تکنولایف از قابلیت ارسال فوری برخوردارند؛ چراکه عمده‌ی کالاهای این فروشگاه اینترنتی در انبارهای مجموعه‌ی تکنولایف موجود است. در وب‌سایت تکنولایف، بخش پشتیبانی برای کاربران تارا ایجاد شده است تا پاسخ‌گوی پرسش‌های کاربران باشد.


منبع: https://www.zoomit.ir/business/424376-technolife-tara-collaboration-credit-purchases/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

راهنمای فعال‌سازی سرویس پیام‌گیر صوتی رایتل

قطع ارتباط در مکان‌های با آنتن‌دهی ضعیف، دغدغه‌ای است که بسیاری از ما با آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد