همکاری اوندو و مانترا در بخش توکن‌های دارایی واقعی؛ از صعود قیمت OM جا نمانید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه مانترا (MANTRA) در آخرین اطلاعیه خود، از راه‌اندازی یک صندوق پس‌انداز جدید با پشتیبانی پلتفرم اوندو (Ondo) و با استفاده از استیبل‌کوین USDY خبر داده است. این حرکت تاثیر مثبتی بر عملکرد توکن ONDO داشته و موجب افزایش بیش از ۷ درصدی قیمت آن شده است. به طور همزمان، قیمت توکن OM مانترا هم رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است.
انتظار می‌رود محصول تازه راه‌اندازی شده توسط مانترا، بازار توکن‌های دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) را رونق ببخشد. توکن‌های دارایی‌های دنیای واقعی بخش جدید و نسبتاً محبوبی در حوزه دیفای محسوب می‌شوند که پتانسیل بالایی در جذب سرمایه‌گذاران سازمانی دارند.
مانترا از طریق انتشار USDY و استفاده از اوراق خزانه‌داری توکنیزه شده اوندو، که بازدهی آن متناسب با بازدهی اوراق کوتاه‌مدت خزانه‌داری ایالات متحده تعیین شده، گام مهمی را در جهت ادغام امور مالی سنتی و دیفای برداشته است.

در پروتکل جدید، USDY به عنوان دارایی اصلی بلاکچین آتی مانترا، که شبکه اصلی آن تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد، عمل خواهد کرد. در راستای آماده‌سازی جهت راه‌اندازی شبکه اصلی، مانترا و بنیاد اوندو در حال ایجاد یک صندوق مالتی‌بلاکچین هستند که از شبکه‌های اتریوم و بیس (Base) پشتیبانی می‌کند. این صندوق به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد توکن‌های USDC را نگه دارند و در ازای آن سود دریافت کنند.
مانترا با ادغام USDY، سرمایه‌گذاران سازمانی را هدف قرار داده‌ است؛ زیرا این شرکت باید در ارائه خدمات به سازمان‌ها، مواردی نظیر وثیقه‌گذاری بیش از حد، نظارت نهاد شخص ثالث و مقررات حفاظت از مشتریان را رعایت نماید. انتظار می‌رود که این موضوع به اطمینان و ثبات در بازار توکن‌های RWA کمک کند.
متعاقباً بازار به این خبر واکنش مثبت نشان داده که در افزایش قیمت توکن‌های ONDO و OM مشهود است. در زمان نگارش این خبر، قیمت اوندو با افزایشی ۷.۱۱ درصدی به ۱.۲۷ دلار رسیده است.
همچنین، قیمت توکن OM مانترا نیز رشدی ۱۱.۴ درصدی را تجربه کرده و به ۰.۷۶ دلار افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته همکاری اوندو و مانترا در بخش توکن‌های دارایی واقعی؛ از صعود قیمت OM جا نمانید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۲ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *