همه چیز درباره جشنواره سورپرایز تابستانی دبی ۲۰۲۴- فلای‌تودی

روزهای گرم تابستان در کشور گرمسیر امارات و شهر دبی، از سال ۱۹۹۸ تا به امروز زمینه‌ساز فستیوالی بزرگ و جهانی با نام Dubai Summer Surprises شده است. تابستانی داغ که از اتفاقات هیجان‌انگیز و حراج‌های بی‌نظیر مملو شده و دبی همیشه محبوب مانند نگینی در دل کویر می‌درخشد.

جشنواره سورپرایز تابستانی دبی Dubai Summer Surprises، یکی از جذاب‌ترین رویدادهای دبی است که هر ساله از تاریخ ۸ تیر برگزار می‌شود و معمولا تا ۱۱ شهریور هم ادامه پیدا می‌کند. مهمترین مزیت این جشنواره در روزهای گرم تابستان، تفریحات منحصربفرد، حراج‌ها و تخفیف‌های باورنکردنی آن است. دبی در این روزها به شهری برای خوش‌گذارنی و خرید تبدیل خواهد شد. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی شما را با برنامه‌های مهیج و تاریخ برگزاری و همچنین همه چیز درباره جشنواره تابستانی دبی Dubai Summer Surprises آشنا خواهیم کرد. 

تاریخ برگزاری جشنواره سورپرایز تابستانی دبی

همیشه خرید کردن و تفریح در دبی، کار عاقلانه‌ای به حساب نمی‌آید. بهترین راهکار برای مدیریت زمان تفریح در این شهر تخفیفات تابستانی دبی است که به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و نهایت لذت را از برنامه‌های مختلف ببرید. قبل از هر چیز لازم است بدانید، تاریخ برگزاری جشنواره سورپرایز تابستانی دبی ۸ تیر ماه تا ۱۱ شهریور ماه (۲۸ June تا ۱ September) است. با رزرو تور دبی می‌توانید از این جشنواره لذت ببرید.

افتتاحیه جشنواره سورپرایز تابستانی 

روز افتتاحیه برای این جشنواره، روز بسیار بزرگی است. در اولین ساعات شروع جشنواره خوانندگان بسیار پرطرفدار عرب مانند حسین الجسمی و کاظم الساهر، محمد عبدو و … اجراهای بی‌نظیری دارند. اگر از طرفداران موسیقی عربی هستید و زمان سفرتان را نتوانستید با این افتتاحیه هماهنگ کنید، اصلا نگران نباشید! کنسرت‌های بسیاری در این جشنواره برگزار خواهد شد. برای شرکت در افتتاحیه این جشنواره جهانی، نیاز است بلیط افتتاحیه آن را تهیه نمایید. 

جشنواره سورپرایز تابستانی دبی | ۶۶ روز خوش‌ گذرانی در سطح جهانی

خوش‌گذرانی در سطح جهانی، تخفیفات باورنکردنی، خوراکی‌های شگفت‌انگیز از جمله فعالیت‌های هیجان‌انگیز جشنواره تابستانی دبی هستند. با شرکت در این جشنواره بزرگ جهانی با یک تیر دو نشان خواهید زد، چرا که تا بی‌نهایت تفریح هیجان‌انگیز برای انجام دارید و هم می‌توانید مراکز خرید مورد علاقه‌تان را بگردید. برای رزرو بلیط هواپیما دبی می‌توانید همین حالا اقدام نمایید. 

جشنواره حراج ۲۵ ساعته 

از هیجان‌انگیزترین جشنواره‌های دبی، جشنواره حراج ۲۵ ساعته است. شیوه برگزاری این جشنواره به این صورت است که در تعطیلات آخر هفته افتتاحیه قیمت‌ها در اکثر مراکز خرید تا ۹۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. افرادی که در این جشنواره ۲۵ ساعته شرکت کنند، فرصت شرکت در قرعه‌کشی را دارند.

سورپرایز روزانه 

از تاریخ ۱۳ تیر تا ۶ مرداد (۳ ژوئیه تا ۲۷ ژوئیه)، حراجی بزرگ ۲۴ ساعته برندهای معتبر و معروف در دبی آغاز می‌شود. برندهایی که در این جشنواره شرکت می‌کنند شامل مد، زیبایی، خانه، ورزش و … است. به طور معمول این حراج‌ها از ساعت ۸ صبح شروع و تا اتمام موجودی فروشگاه‌ها ادامه خواهد داشت. 

هفته ساعت امگا در جشنواره

از ۱۱ تا ۲۰ تیر ماه برای دیدن مجموعه‌ای از جواهرات و ساعت‌های امگا به فروشگاه Rivoli Prestige در مرکز خرید امارات مراجعه نمایید. با خرید در این فروشگاه می‌توانید برای برنده‌شدن یک ساعت امگا یا کارت هدیه وارد قرعه‌کشی شوید. 

مرکز خرید Oasis

با ورود به فروشگاه Oasis Shopping Mall و خرج‌کردن ۲۰۰ درهم یا بیشتر واجد شرایط دریافت ۱۵۰ هزار امتیاز شوکران هستید. در طول جشنواره در این مرکز خرید حدود ۲۵ جایزه اهدا خواهد شد. 

برنامه‌های جشنواره تابستانی دبی | از خرید تا هزاران سرگرمی

جشنواره سورپرایز تابستانی دبی همزمان با جشنواره خرید دبی برگزار می‌شود و همین موضوع به جذابیت هر دو جشنواره هزاران برابر افزوده است. برنامه‌های فستیوال تابستانی دبی شامل:

کنسرت ها و برنامه های ویژه جشنواره سورپرایز تابستانی دبی

  اگر به دنبال یک فرصت بی‌نظیر برای سپری کردن تعطیلات خود دارید، جشنواره سورپرایز تابستانی دبی را به شدت پیشنهاد می‌کنیم. این فستیوال ارائه‌دهنده برنامه‌های سرگرم‌کننده و جذاب تابستانی از کنسرت خواننده‌های بسیار مشهور تا استندآپ کمدی و تئاتر هنرمندان برجسته همه‌ی دنیا است. 

علاوه براین با یک گشت‌وگذار ساده در سراسر دبی متوجه خواهید شد که تا چه حد این جشنواره با گوشه به گوشه این شهر عجین شده است و چطور حتی مردم بومی هم برای برگزاری آن تلاش می‌کنند. یکی از برنامه‌های ویژه این جشنواره برنامه “بیت د هیت” (Beat The Heat) است. در این برنامه تماشایی مجموعه‌ای از کنسرت‌های زنده هفتگی با حضور هنرمندان بسیاری چون «ویجز»، «کایروکی»، «عفروتو»، «مروان بابلو» و «دیسکو مصر» بوده که در این ۶۶ روز در دبی مدیا سنتر برگزار می‌شود. 

تخفیفات و پکیج هتل های دبی در جشنواره تابستانی

هتل‌های لوکس و پنج ستاره دبی در بازه زمانی ۶۶ روز جشنواره سورپرایز تابستانی دبی، پکیج‌ها و تخفیفات ویژه‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در حین تجربه یک اقامت لوکس و آرامش‌بخش در هتل‌های دبی از خدمات و قیمت‌های مناسب آنها بهره‌مند شوید. 

انتظار خرید در سطح جهانی در جشنواره سورپرایز تابستانی دبی

این سورپرایز تابستانی یکی از بهترین زمان‌های سفر به دبی و استفاده از تخفیفات باورنکردنی از برندهای محبوب و دست‌فروش‌های شهر است. در این ۸ هفته، بازدید از مهمترین مراکز خرید شهر و بهترین مقاصد گردشگری برای خرید با تخفیف بالای ۸۰ درصد و همه نوع تفریح تا طلوع آفتاب مهیا خواهد بود. اگر دنبال‌کننده شدید مدهای جهانی و ترندهای روز هستید، به شما سفر به دبی در این ماه‌ها را پیشنهاد می‌کنیم. 

دسته بندی حراجی های جشنواره تابستانی دبی

در طول جشنواره سورپرایز تابستانی دبی حراجی‌های مختلف، تخفیف‌های مشخصی دارند که شامل: 

  • مد: از ۲۵ تا ۵۰ درصد
  • خانه و دکوراسیون: تا ۵۰ درصد
  • وسایل الکترونیکی: تا ۴۰ درصد
  • زیبایی و مراقبت شخصی: تا ۳۰ درصد
  • غذا و غذاخوری

جوایز ارزنده و بزرگ جشنواره تابستانی دبی

مهمترین حسن خرید در این جشنواره، تنها تخفیفات ویژه و باورنکردنی آن نیست، بلکه با هر خرید یک شانس به شانس‌های دیگر خود اضافه می‌کنید و در آخر با شرکت در قرعه‌کشی بزرگ جشنواره سورپرایز تابستانی دبی که برای خریداران در نظر گرفته‌شده است، جوایزی مانند اتومبیل، پول نقد، اقامت هتل، طلا، جواهرات یا کوپن‌های هدیه برنده می‌شوید. 

جشنواره تابستانی دبی را از دست ندهید!

این فستیوال بزرگ و مشهور در سطح دنیا طرفداران بسیاری دارد. هر ساله در این تاریخ شهر دبی، میزبان مهمانان بسیاری است که برای خرید و خوش‌گذرانی به دبی سفر می‌کنند. اگر چه دبی در فصل تابستان گرمای زیادی را تجربه می‌کند اما تا به امروز این گرما مانع برگزاری جشنواره‌های باشکوه نشده است. با ثبت درخواست ویزا، خرید بلیط هواپیما و رزرو یکی از هتل های دبی راهی این شهر شوید و از تخفیفات ویژه جشنواره تابستانی بهره‌مند شوید.

آیا در یکی از این جشنواره‌های دبی شرکت کرده‌اید؟ اگر تجربه شرکت در این جشنواره‌ را دارید خاطراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره جشنواره سورپرایز تابستانی دبی

جشنواره تابستانی دبی همزمان با جشنواره خرید دبی برگزار می‌شود؟ 

بله، این دو جشنواره در تابستان با هم برگزار می‌شود. تخفیفات باورنکردنی در کنار تفریحات متنوع این فستیوال را به یک رویداد جهانی تبدیل کرده است. 

تاریخ برگزاری جشنواره سورپرایز دبی، چه تاریخی است؟ 

تاریخ برگزاری این جشنواره از ۸ تیر ماه لغایت ۱۱ شهریور ماه خواهد بود. 

تور دبی ویژه جشنواره تابستانی را از کجا رزرو کنیم؟

برای رزرو آنلاین تور دبی به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید دبی مال | بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه

مرکز خرید دبی مال بخشی از مجموعه برج خلیفه دبی است. بلندترین سازه ای که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *