همه چیز درباره ایر دراپ Time Farm؛ کسب درآمد رایگان توکن SECOND

ایر دراپ Time Farm یکی دیگر از ربات‌های تلگرامی است که وعده داده با فعالیت مستمر به کاربران فعال خود مبلغی را به عنوان پاداش اهدا می‌کند. با این حال، درباره این ایر دراپ چه می‌دانیم و چطور می‌توان از پاداش ایر دراپ جدید تلگرام بهره‌برداری کرد؟ در ادامه‌ی مقاله به این سوال و ابهام‌های رایج توضیح می‌دهیم.

تایم فارم یک پروژه‌ی خلاقانه و چه بسا جاه طلبانه‌ محسوب می‌شود که به موازات سایر پروژه‌های Bounty Air Drop در تلاش است مخاطبین زیادی را به خود جذب کند. با این حال، ماهیت این مدل ایر دراپ کمی با سایر بازی‌های Tap to Earn (ضربه‌ای!) تا حدودی متفاوت است. تیم پشت پرده ادعا می‌کند که هیچ ضرورتی وجود ندارد که شما حتما وقتتان را پای گوشی تلف کنید.

به طور کلی ماهیت ایر دراپ‌ها با هدف جذب مخاطب‌های مختلف فارغ از نژاد، سن، جنس و حتی اقلیم زندگی معرفی می‌شوند. در حقیقت این مفهوم در دنیای کریپتو یا همان ارزهای دیجیتال، یک روش محبوب برای پروژه‌های رمزنگاری برای توزیع توکن‌ها و افزایش اگاهی دانسته می‌شود. ایر دراپ تایم فارم نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله، ما در رابطه با این مدل ایر دراپ تازه نفس، نحوه مشارکت و آن چه که این پروژه را از سایر رقبای هم‌تراز خود جدا می‌کند، بررسی خواهیم کرد.

ایر دراپ Time Farm چیست؟

Time Farm یک پلتفرم غیر متمرکز به حساب می‌آید که برای استخراج توکنی به اسم تایم (TIME) روی کار آمده است. در واقع تایم فارم با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، قصد دارد بازاری را ایجاد کند که در آن کاربران بتوانند توکن تایم خود را معامله و حتی از آن کسب درآمد کنند. به همین دلیل، محوریت پروژه بر مبنای خلق ارزش برای توکنی به اسم تایم محسوب می‌شود.

مدیر عامل و بنیان‌گذار ایردراپ تایم فارم کیست؟

سرگئی سرجینکو مدیر عامل شرکت تایم فارم به حساب می‌آید. سرجینکو یک کارآفرین و سرمایه گذار استرالیایی به شمار می‌رود که مالک کمپانی Chrono.Tech است؛ یکی از شرکت‌های اصلی که پروژه‌ی تایم فارم را تامین می‌کند.

Chrono.Tech یک شرکت فناوری محسوب می‌شود که در حوزه‌های بلاکچین، ارزهای دیجیتال و فناوری‌های پیشرفته فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و مقر اصلی آن در ولادی‌وستوک، روسیه قرار دارد. این شرکت به عنوان یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین شناخته می‌شود که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را معامله کرده و از خدمات مالی غیرمتمرکز استفاده کنند. اعضای تیم اصلی شرکت همچنین در زمینه‌ی توسعه و طراحی سخت‌افزار و نرم‌افزار مربوط به حوزه‌ی بلاکچین فعالیت می‌کنند.

علاوه بر این موارد، Chrono.Tech به طور فعال در توسعه و تحقیق در زمینه‌ی هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و فناوری‌های نوظهور دیگر فعالیت دارد. هدف این شرکت ارائه‌ی راهکارهای نوآورانه و پیشرفته در زمینه‌ی فناوری‌های مالی و دیجیتالی است.

در حال حاضر Chrono.Tech پلتفرم‌ها و محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل معامله‌ی ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ICO و ارائه‌ی خدمات مالی غیرمتمرکز می‌شود. این شرکت همچنین در حال توسعه‌ی راهکارهای جدید در زمینه‌ی فناوری‌های نوظهور است.

تایم فارم چطور کار می‌کند؟

شما در هر ثانیه می‌توانید توکن تایم را از داخل ربات تلگرام اصلی دریافت کنید. شما به واسطه‌ی فعال‌سازی ربات به ازای هر چهار ساعت توکن مشخصی را دریافت خواهید کرد. از آنجایی که بازی تایم فارم موفق شده بیشتر از یک میلیون کاربر فعال را در همین ابتدای کار جذب کند، احتمالا این روند توسط بسیاری از کاربران با جدیت بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

نحوه کسب درآمد و استخراج توکن با Time Farm

برای استخراج توکن‌های تایم از ربات Time Farm ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد ربات تلگرام شده و سپس روی Start ضربه بزنید.

ورود به ربات تلگرام Time Farm

در اولین برخورد با محیط ربات، اطلاعات مختصری درباره‌ی پروژه به شما ارائه می‌شود. در نهایت شما روی دکمه‌ی Start ضربه بزنید تا فرایند استخراج فعال شود. چهار ساعت بعد مجدد وارد ربات شوید تا پاداش استخراج را دریافت کنید. سپس مجدد روی دکمه‌ی استارت ضربه بزنید تا این فرایند مجدد تکرار شود.

شما همچنین می‌توانید با ورود به منوی Tasks وظایف ساده‌ای برنامه را انجام دهید تا مقادیر مشخصی از توکن‌های تایم را به راحتی دریافت کنید. وظایف، بسیار ساده محسوب می‌شود و بیشتر آنها با پیوستن به گروه چت تلگرام و دنبال کردن برخی گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. هنگامی که این وظایف را تکمیل می‌کنید، توکن‌های تایم بیشتری را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

البته ناگفته نماند از آنجایی که حساب کاربری اکثر ایرانی‌ها در داخل کشور با شماره‌ی ایرانی ایجاد شده، نمی‌توان با حساب کاربری ایرانی وارد گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی داخل ربات شد. با این اوصاف، جای نگرانی وجود ندارد. شما در نوار جست‌وجوی تلگرام با تایپ عبارت «اد لیست تسک تایم فارم» می‌توانید با کانال‌های متنوعی روبه‌رو شوید که با یک ضربه روی لینک‌های مختلف، ادمین‌ گروه‌های مختلف، شما را به کانال‌های تلگرامی مورد نیاز اضافه می‌کنند.

آیا ایر دراپ Time Farm قانونی است؟

قانونی یا کلاهبرداری بودن پروژه‌ی تایم فارم به دلیل ماهیت رمزنگاری خاصی که در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد، کاملا غیر قابل پیش‌بینی است. در حال حاضر می‌توان امیدوار بود که این پروژه اهدافی مشخصی را برای توسعه‌ی زیرساخت‌ها و فناوری‌های بلاک چین دنبال می‌کند که فعلا مخاطبین عادی در جریان نیستند.

خوشبختانه در حال حاضر اطلاعات و حتی شایعه‌ای مبنی بر کلاهبرداری بودن تایم فارم به گوش نمی‌رسد. به همین دلیل، این موضوع را به فال نیک می‌توان گرفت! از آنجایی هم که ربات تلگرامی از کاربران دعوت به واریز مبلغی نمی‌کنند و علنا کاربران پولی برای کسب توکن‌ها نمی‌پردازند، در حال حاضر فعالیت با ربات تایم فارم بی‌خطر و امن به نظر می‌رسد.

زمان عرضه ایر دراپ Time Farm چه تاریخی خواهد بود؟

این پروژه به طور رسمی فرایند استخراج توکن تایم‌ را شروع کرده و بر اساس اطلاعات فعلی، پروسه‌ی استخراج در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۲۴ یعنی ۳۰ تیر ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد. به همین دلیل می‌توان در هفته‌ی اول مرداد سال جاری منتظر عرضه‌ی توکنومیک این ایر دراپ معتبر تلگرام باشیم.

قیمت ایر دراپ Time Farm چقدر خواهد بود؟

پیش‌بینی قیمت ایردراپ  Time Farm با توکنTIME  به عوامل مختلفی بستگی دارد و ارائه یک پیش‌بینی دقیق همواره چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. در ادامه به بررسی برخی از عوامل کلیدی که می‌توانند بر قیمت ایردراپ TIME تاثیرگذار باشند، می‌پردازیم.

وضعیت کلی بازار کریپتو

بازار کریپتوکارنسی به شدت وابسته به وضعیت کلی بازار محسوب می‌شود. در صورت افزایش تقاضا و رشد بازار، قیمت TIME نیز احتمالا افزایش خواهد یافت. برعکس، در زمان‌های رکود بازار، قیمت TIME ممکن است کاهش پیدا کند.

پذیرش و محبوبیت پروژه

پذیرش و محبوبیت پروژه Time Farm می‌تواند نقش مهمی در تعیین قیمت آن داشته باشد. اگر این پروژه بتواند توجه جامعه کریپتو و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند، احتمال افزایش قیمت TIME بیشتر خواهد بود.

کاربرد و مزایای توکن

کاربردها و مزایای توکن TIME در پلتفرم Time Farm می‌تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد. اگر توکن، کاربردهای فراوان و مزایای جذابی داشته باشد، تقاضا برای آن افزایش پیدا کرده که این موضوع می‌تواند به تبع باعث افزایش قیمت شود.

 تیم توسعه‌دهنده و شریک‌های تجاری

تیم توسعه‌دهنده قوی و همکاری با شرکای تجاری معتبر می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کرده و به رشد قیمت توکن TIME  کمک کند. تیم توسعه‌دهنده باید نشان دهد که توانایی اجرای پروژه را دارد و می‌تواند به وعده‌های خود عمل کند.

شرایط اقتصادی و قوانین

شرایط اقتصادی جهانی و قوانین مربوط به کریپتوکارنسی‌ها می‌تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت توکن TIME داشته باشد. تغییرات در قوانین و مقررات می‌تواند باعث افزایش یا کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران شود.

تکنولوژی و نوآوری

تکنولوژی و نوآوری‌هایی که در پروژه‌ی Time Farm به کار می‌روند، می‌توانند نقش مهمی در جذب کاربران و افزایش قیمت توکن داشته باشند. استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و ارائه نوآوری‌های جدید می‌تواند پروژه را متمایز کند.

پروژه‌ی تایم فارم؛ تازه نفس‌ترین ربات تلگرام برای کسب درآمد دلاری

 

در کنار سایر پروژه‌های ایر دراپ مبتنی بر فناوری بلاک چین، می‌توان تجربه‌ی استخراج توکن TIME از ربات تایم فارم را هم پیشنهاد کرد. تیم پروژه با این شعار که وقت شما ارزشمند است، تلاش کرده روند استخراج توکن بسیار ساده باشد تا کاربر در طول یک شبانه‌روز تنها نیاز باشد نهایتا ۶ مرتبه وارد ربات تلگرام شود تا صرفا پاداش خود را دریافت کند. لازمه‌ی فعالیت، یک گوشی، اینترنت و نرم افزارهای دور زننده‌ی تحریم خوب خواهد بود. بنابراین با خرید گوشی مناسب حتی در دامنه‌ی اقتصادی می‌توانید پروژه‌ی تایم فارم را دنبال کنید.

در زمان نگارش این مطلب، ربات تلگرامی تایم فارم هنوز موفق به کسب تیک آبی تلگرام نشده اما به دلیل رویکرد بسیار خوب و تیم توسعه‌ی پشت پرده‌ی این پروژه می‌توان امیدوار بود که تایم فارم به زودی و در آینده نزدیک صاحب تیک آبی تلگرام شود؛ کما این که همستر کامبت، تپ‌سواپ و سایر ربات‌های کلیکی تلگرام با گذر زمان موفق به کسب این دستاورد شده‌اند.

منبع: دیجی‌کالا مگ

نوشته همه چیز درباره ایر دراپ Time Farm؛ کسب درآمد رایگان توکن SECOND اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

5 تفاوت کولر آبی با کولر سلولوزی که حق شماست بدانید!

زندگی در ایران باعث می‌شود تا حتما با کولر آبی آشنایی داشته باشید. با اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *