همسر مجید مظفری پیرمرد 73 ساله کیه؟ +عکس مامان خوشگل نیکی!

همسر مجید مظفری: مجید مظفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان است که در تاریخ 22 بهمن 1329 در تهران به دنیا آمد و همراه دخترش در دنیای هنر بازیگری حضور دارد.

تحصیلات مجید مظفری

 

مجید مظفری یک دوره 5 ماهه بازیگری را در دانشگاه ونسن پاریس گذرانده است. مجید مظفری پیش از وارد شدن به حرفه بازیگری چون زبان آلمان می خواند و بلد بود به این زبان صحبت کند در شرکت مرسدس بنز کار می کرد؛ درواقع او همراه با 11 نفر از جوانان فنی شرکت به آلمان اعزام شد و پس از طی یک دوره آموزشی مکانیک شدند که ناگهان با پیشنهاد تئاتر مواجه شد و او هم کارش را رها کرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره زندگی شخصی مجید مظفری بیشتر بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

داستان ازدواج مجید مظفری با همسرش

همسر مجید مظفری: مجید مظفری در سال 1363 که 34 ساله بود با همسرش آشنا شد و او گرفتن رضایت پدر و مادر همسرش و خودش بسیار برایش مهم بود؛ به همین دلیل 2 سال رابطه آشنایی آنها طول کشید و سرانجام در سال 1365 ازدواج کردند.

نیکی دختر مجید مظفری

همسر مجید مظفری: حاصل ازدواج مجید مظفری و همسرش تولد یک دختر به نام نیکی بود که در شهریور 1366 به دنیا آمد. جالب است بدانید که خانواده مجید مظفری بیشتر پسرزا بودند و وقتی آنها متوجه شدند که فرزندشان دختر است بسیار سورپرایز شدند و شادی وصف ناپذیری را در خانواده شاهد بودند.

مجید مظفری و دخترش نیکی مظفری

مجید مظفری درباره حس پدر شدنش گفته است: وقتی نیکی به دنیا آمد و او را از پشت شیشه اتاق نوزادان دیدم خیلی شگفت زده و خوشحال بودم و از اینکه پدر شدم احساس مسئولیت بیشتری می کردم.

گفتنی است نیکی مظفری دختر مجید مظفری دارای تحصیلات فوق دیپلم معماری از دانشگاه لندن است. او حرفه پدرش را ادامه داد و در حال حاضر می توان گفت که از بهترین های دنیای بازیگری در ایران است. نیکی مظفری و پدرش ارتباط خیلی دوستانه ای با هم دارند.

ماجرای فوت همسر مجید مظفری

همسر مجید مظفری در سال 1384 ابه بیماری مبتلا شد و درنهایت دراثر بیماری فوت شد. فوت همسر مجید مظفری ضربه روحی شدیدی را به او و دخترش وارد کرد اما آنها موفق شدند این حقیقت را در زندگی بپذیرند و به نوعی این دوری و درد هجران مادر و همسر را تاب بیاورند. نکته بسیار جالب توجه این است که آقای بازیگر دوست داشتنی پس از فوت همسرش دیگر ازدواج نکرد.

شروع دوره بازیگری در زندگی او

ورود مجید مظفری به عالم بازیگری به طور اتفاقی بود و او از عاشقان سینه چاک بازیگری در کودکی نبوده است. در سال 1347 که مجید مظفری 18 ساله بود با یکی از دوستانش در تئاتر به تماشای آن تئاتر رفتند که در آنجا به او پیشنهاد شد نقش کوچکی را بازی کند و او هم پذیرفت؛ سپس در همان تئاتر یکی از بازیگران اصلی به اختلاف خورد و از اجرای نقش خود سر باز زد؛ اینگونه بود که نقش او را هم به مجید مظفری سپردند.

مجید مظفری در سال 1349 با فیلم پایان تاریكی به كارگردانی حسن شیروانی جلوی دوربین رفت و در آن فیلم تنها در 2 پلان بازی کرد اما او به طورحرفه ای کار بازیگری را از سال 1352 با فیلم شهر قصه بازی آغاز کرد و بعد با سریال غریبه در سال 1354 به تلویزیون راه یافت.

نوشته همسر مجید مظفری پیرمرد 73 ساله کیه؟ +عکس مامان خوشگل نیکی! اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش هری پاتر در 34 سالگی با زنی که دو برابر خودش هیکل داره!+ عکس

بازیگر نقش هری پاتر دنیل جیکوب رَدکلیف (انگلیسی: Daniel Jacob Radcliffe؛ زادهٔ ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *