همستر کامبت به شبکه تون می‌آید

شبکه تون در توییت جدید خود به راه‌اندازی همستر کامبت در اکوسیستم آن واکنش نشان داد. علاوه بر این به نظر می‌رسد راه‌اندازی HMSTR در بازار پیش از عرضه به تعویق افتاده‌ است.

خلاصه خبر

  • شبکه تون به راه‌اندازی همستر ‌کامبت در اکوسیستم خود واکنش نشان داد.
  • معاملات همستر ‌کامبت در بازار پیش از عرضه قرار بود امروز آغاز شود.

در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های خبری جهان نسبت به محبوبیت روزافزون همستر کامبت واکنش نشان داده‌اند. یکی از این رسانه‌ها وب سایت بلومبرگ (Bloomberg) بود که در یک مقاله جدید به بازی تلگرامی مذکور و تاثیر محبوبیت آن روی بازار ارزهای دیجیتال پرداخت. شبه تون هم در واکنش به این مسئله و با ری‌توییت کردن توییت بلومبرگ اعلام کرد:

همسرت کامبت به شبکه TON می‌آید!

توییت شبکه TON درباره همستر کامبت

البته شبکه TON پیش از این به همستر کامبت اشاره کرده بود. این شبکه برای مثال در یک توییت دیگر اعلام کرده بود که همسترها نهنگ‌های جدید بازار هستند.

بسیاری از بازیکنان همستر ‌کامبت منتظر راه‌اندازی ارز آن هستند. در روز قبل توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که معاملات توکن آن در بازار پیش از عرضه امروز شروع می‌شود. با این حال صفحه همستر کامبت (HMSTR) در بازار پیش از عرضه کوکوین تغییر کرده و نشان می‌دهد که معاملات آن قرار است ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران آغاز شود. البته به نظر می‌رسد این تاریخ هم ممکن است تغییر کند.

صفحه HMSTR در بازار پیش از عرضه کوکوین

توسعه‌دهندگان این بازی تلگرامی پیش از این اعلام کرده بودند که ارز همستر کامبت را در ماه آینده راه‌اندازی خواهند کرد. با این حال آن‌ها هم خاطرنشان کرده بودند که این تاریخ ممکن است بسته‌ به شرایط تغییر کند.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

نوشته همستر کامبت به شبکه تون می‌آید اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مروری بر مهم‌ترین رویدادهای هفته آینده؛ مراقب این داده‌های اقتصادی باشید!

در هفته آینده انتشار داده‌های اقتصادی آمریکا و رویدادهای مهمی مثل نشست FOMC می‌تواند تاثیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *