همستر‌ کامبت به دنبال ثبت دستاوردهای خود در کتاب رکوردهای جهانی گینس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دنیای فناوری، دستاورد بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat)، یعنی جذب بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر، یک نقطه عطف منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شود. تنها موفق‌ترین پلتفرم‌ها به این مهم دست پیدا می‌کنند و این خود گویای اهمیت پروژه همستر کامبت در اکوسیستم ارزهای دیجیتال است.

بر اساس داده‌های تاریخی، دستیابی به این تعداد کاربر برای بازی پوکمون‌گو (Pokémon GO) ۳۳ روز و برای پلفترم تردز (Threads) تنها ۶ روز به طول انجامیده است.

در این میان، تیم همستر کامبت ادعا می‌کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ در این زمینه محسوب می‌شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از طرفی، همان‌طور که می‌دانید، فرایند پیشرفت در این بازی به دسترسی به محتوای یوتیوب (YouTube) و سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آن وابسته است.

در نتیجه، تعداد دنبال‌کنندگان صفحه یوتیوب همستر کامبت به تنهایی از تعداد دنبال‌کنندگان مستر بیست (Mr Beast)، پر‌مخاطب‌ترین کانال یوتیوب در سطح جهان، پیشی گرفته است.

در همین راستا، تیم توسعه‌دهنده این بازی برای ثبت رکورد جهانی گینس به‌عنوان اولین کانال یوتیوب که بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده در یک هفته (شش روز، ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه) به دست آورده، درخواست داده است.

همستر کامبت در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید از کانال یوتیوب خود درآمد کسب می‌کند. از زمان آغاز به کار در ۲۴ می تا ۲۶ ژوئن، این کانال ۴۷۳,۷۰۹,۸۵۸ بازدید داشته و ۵.۲ میلیون دلار درآمد کسب نموده است.

داده‌های سوشال بلید (Social Blade) نشان می‌دهند که این کانال در دو هفته گذشته، به طور متوسط ۲۱ میلیون بازدید در روز داشته که معادل ۲۳۰ هزار دلار درآمد روزانه از تبلیغات در ۱۴ روز گذشته است.

تا زمان نگارش این خبر، همستر کامبت بیش از ۴۶.۸ میلیون عضو در کانال تلگرام و ۳۰.۲ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب خود دارد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

برای رالی صعودی بعدی بازار، تحلیلگران کدام توکن‌های دپین را زیر نظر دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در حالی که بازار ارزهای دیجیتال با افت روبرو شده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *