هشدار: فقط ۲ روز تا دریافت نات کوین فرصت باقی است

بازیکنان نات کوین تا ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) فرصت دارند توکن‌های موجود در ربات آن را استیک یا برداشت کنند. در غیر این صورت، تمام توکن‌های باقی‌مانده سوزانده‌ خواهد شد.

خلاصه خبر

  • توسعه‌دهندگان نات کوین اعلام کردند که کاربران تا ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) فرصت دارند ذخایر باقی‌مانده در ربات آن را برداشت کنند.
  • توکن‌های باقی‌مانده با روش توکن‌سوزی از عرضه گردش NOT خارج می‌شود. 

توسعه‌دهندگان نات کوین اعلام کردند که کاربران تا ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) فرصت دارند ذخایر باقی‌مانده در ربات آن را برداشت کنند. آن‌ها خاطرنشان کردند که اگر کاربران توکن‌های خود را تا تاریخ مذکور برداشت یا استیک نکنند، از این تاریخ به بعد تمام ذخایرشان را از دست می‌دهند.

توجه داشته باشید که این توکن‌های باقی‌مانده با روش توکن‌سوزی از عرضه گردش NOT خارج می‌شود. این اتفاق به طور بالقوه می‌تواند به رشد قیمت نات کوین کمک کنید.

شایان ذکر است که کاربران ربات نات ‌کوین در حال حاضر به ۴۰ میلیون نفر می‌رسد و ۵ میلیون نفر تاکنون در استیکینگ آن شرکت کرده‌اند. توسعه‌دهندگان این بازی تلگرامی در تلاش‌ هستند همکاری جدیدی را با پروژه‌های مختلف شروع کنند و با افزایش تقاضای توکن خود به رشد قیمت آن کمک کنند.

تاریخ برداشت نات‌ کوین از ربات آن

شایان ذکر است که پاول دوروف (Pavel Durov)، بنیانگذار شبکه اجتماعی همچنان به حمایت از نات کوین ادامه داده‌ است. او باور دارد که قیمت نات‌ کوین در آینده‌ای نه چندان دور به ۰.۶۹ دلار می‌رسد.

علاوه بر این توسعه‌دهندگان این بازی تلگرامی اعلام کرده‌اند که بعد از همکاری با پروژه‌های، پاداش‌های بازیکنان ۱۰ برابر می‌شود. آن‌ها دسترسی خود به قرارداد هوشمند نات کوین را هم حذف کردند تا هیچ کس دیگر نتواند عرضه در گردش آن را افزایش دهد. به عبارت دیگر عدم افزایش عرضه در گردش NOT در کنار کاهش عرضه آن از طریق توکن‌سوزی، به طور بالقوه می‌تواند به رشد قیمت این توکن کمک کند.

نوشته هشدار: فقط ۲ روز تا دریافت نات کوین فرصت باقی است اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سکوت تپ سواپ و عصبانیت کاربران؛ ماجرا چیست؟

توسعه‌دهندگان تپ سواپ قبلاً اعلام کرده بودند که در ۱ جولای (۱۱ تیر) توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *