هزینه تعمیر واشر سرسیلندر انواع خودرو

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر 1403 و یه به طور هر سال دیگر، به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول که بخش مهمی از هزینه را در بر می‌گیرد، هزینه واشر سرسیلندر خودرو است که برای هر خودرو قیمت متفاوتی دارد. دومین مورد، اجرت تعویض واشر سرسیلندر ماشین است که می‌توان آن را به دو بخش تعویض واشر سرسیلندر خودروهای ایرانی از جمله پراید، سمند، پژو پارس و پژو 405 و دیگری را به تعویض برای خودروهای خارجی شامل خودروهای چینی، ژاپنی، کره‌ای تقسیم بندی کرد.

برای اینکه موضوع کاملا مشخص شود، ما در ادامه ابتدا اجرت تعمیر را که توسط اتحادیه مشخص شده است را به شما عنوان می‌کنیم و در ادامه با چند مثال، هزینه تعمیر واشر سرسیلندر چند خودروی ایرانی که بسیار مورد سوال کاربران قرار گرفته است را عنوان خواهیم کرد.

نکته مهم که باید در اینجا خدمت شما عرض کنیم این است که این هزینه‌ها به طور متوسط درج شده‌اند و ممکن است با اختلاف کم، قیمت پایین‌تر و یا بالاتر وجود داشته باشد و این موضوع به نوع تعمیرگاه و اینکه در چه سطحی از خدمات را ارائه می‌کند بستگی دارد. به طور مثال اگر به خیابان‌هایی که مرکز تعمیرات خودرو است مراجعه کنید قیمت بهتری دریافت خواهید کرد نسبت به زمانی که یک تعمیرگاه در شمال شهر تهران بروید.

اجرت تعویض واشر سرسیلندر

اجرت تعویض واشر سرسیلندر 1403 بر اساس نرخ اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو مشخص می‌شود که هر سال می‌توانید با جستجو در گوگل با عنوان “نرخ نامه اتحادیه تعمیرکاران خودرو” برای خودروهای داخلی این هزینه اجرت را بدست آورید.

در نظر داشته باشید که برای تعویض واشر سرسیلندر، سرسیلندر خودرو باز خواهد شد و در واقع اجرت تعویض واشر به اجرت تعمیر سرسیلندر بستگی دارد که در لیست اتحادیه با عنوان “تعمیر کامل سرسیلندر” درج شده است.

این اجرت در سال 1403 که این مقاله منتشر می‌شود، از یک میلیون و ششصد هزار تومان برای ارزانترین خودرو ایرانی شروع می‌شود و تا قیمت سه میلیون و هشتصد هزار تومان وجود دارد.

در اینجا باید به 2 نکته مهم دقت داشته باشید که این هزینه، برای تعمیر کل سرسیلندر است که واشر سرسیلندر بخشی از آن است، بنابراین از این هزینه مقداری کمتر پرداخت خواهید کرد و دومین مورد این است که این هزینه فقط و فقط برای اجرت است و شما باید از یک فروشگاه لوازم یدکی نسبت به خرید واشر سرسیلندر اقدام نمایید که هزینه آن جداست. به طور مثال فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک که در بازار لوازم یدکی تهران است، قیمت بسیار خوبی در این زمینه برای انواع ماشین به شما پیشنهاد می‌دهد. به طور مثال می‌توانید قیمت واشر سرسیلندر ام وی ام 110 را بررسی نمایید.

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر پراید

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر پراید 1403 به طور متوسط با هزینه حدود 200 هزار تومانی قیمت این قطعه و هزینه اجرت مجموعا حدود 2 میلیون تومان برآورد می‌شود.

برای دریافت قیمت لازم است به تعمیرگاه‌های مختلف مراجعه نمایید تا بهترین قیمت را بدست آورید.

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر پژو پارس

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر پژو پارس 1403 به طور متوسط با هزینه حدود 600 هزار تومانی قیمت این قطعه و هزینه اجرت مجموعا حدود 2 و میلیون و چهارصد هزار تومان برآورد می‌شود.

واشر سرسیلندر انواع مختلفی دارد و قیمت این قطعه یک بازه دارد که بر اساس ارزانترین و گرانترین می‌توانید هزینه نهایی تغییر کند. ما در اینجا هزینه متوسط را عنوان کردیم تا با حدود قیمت آشنا شوید.

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر سمند

هزینه تعمیر واشر سرسیلندر سمند 1403 به طور متوسط با هزینه حدود 700 هزار تومانی قیمت این قطعه و هزینه اجرت مجموعا حدود 2 میلیون و هفتصد هزار تومان برآورد می‌شود.

باتوجه به اینکه سمند انواع مختلفی دارد، بنابراین اجرت نیز متفاوت است و در اینجا ما سعی کردیم یک میانگین را برای شما مشخص کنیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

در خصوص سایر خودروها و همچنین خودروهای خارجی، باتوجه به اینکه مقاله طولانی می‌شود به این نکته بسنده می‌کنیم که هرچقدر قیمت ماشین بیش‌تر می‌شود، هزینه نهایی تعمیر و تعویض قطعه به مراتب بیشتر می‌شود و یک سیر متعادل صعودی را در پیش می‌گیرد. شما برای خرید واشر سرسیلندر انواع خودرو می‌توانید به سایت لوازم یدکی آریان یدک مراجعه نمایید. به عنوان مثال وارد بخش لوازم یدکی ام وی ام می‌شود و سپس نوع خودرو را مشخص خواهید کرد و با جستجوی واشر سرسیلندر به قیمت این قطعه دسترسی خواهید داشت. سپس قطعه را به تعمیرگاه خواهید برد و تعمیرکار قطعه را تعویض خواهد کرد و اجرت را پرداخت خواهید کرد.

واشر زدن خودرو چه علائمی دارد؟

واشر زدن ماشین اصطلاحی است که زمانی که علائم خرابی واشر سرسیلندر فرا می‌رسد در اصطلاح گفته می‌شود ماشین واشر زده است. در انتهای این مقاله، تصمیم گرفتیم این علائم را به شما بگوییم تا بهتر بتوانید واشر زدن خودرو را تشخیص دهید.

از مهمترین علائم واشر زدن خودرو می‌توانیم به عملکرد ضعیف موتور در اولین قدم اشاره کنیم. احتراق ناقص، بالا رفتن خیلی زیاد آمپر، آب و روغن قاطی کردن موتور، بد استارت خوردن ماشین، نشتی ضد یخ، خروج دود سفید از اگزوز از دیگر علائم خرابی این قطعه مهم در موتور ماشین هستند.

عمر واشر سرسیلندر خودرو چقدر است؟

به طور کل، عمر این قطعه زیاد است و لازم نیست برای خودروهای کم کارکرد، سر زمان مشخص تعویض گردد، بلکه مهم است که به علائم خرابی دقت کنید و هر زمان که این علائم را مشاهده کردید به سراغ تعویض آن بروید.

در پایان امید داریم که این مقاله که بر اساس اطلاعات کامل در اختیار شما قرار گرفت، آموزنده بوده باشد و بتوانید به راحتی نسبت به خرید واشر سرسیلندر و تعویض آن اقدام نمایید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فراری جی‌تی‌بی ۲۹۶؛ گزینه‌ای هیجان‌انگیز

فراری اواخر دهه ۶۰ برای مشتریان خاص‌پسند خود سنگ تمام گذاشت و ماحصل آن عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد