هر آن چه که باید در مورد اسپاون اتاق‌های آزمایشی در ماینکرفت بدانید

بزرگترین و خطرناک‌ترین مکان اضافه شدن با آپدیت ۱.۲۱ برای ماینکرفت (Minecraft) اتاق‌های آزمایش است. این مکان‌ها با برخی از بهترین لوت‌های کل بازی هم سطح هستند که شامل آیتم هسته‌های سنگین، بطری‌های شوم، تریدنت، کتاب‌های انچنت شده و بلوک‌های امرالد و الماس است. حال دانستن چگونگی اسپاون این مکان‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن سریع و کارآمد آن‌ها است. جزئیات زیر همه چیزهایی است که بازیکنان باید در مورد اسپاون شدن مکان اتاق‌های آزمایشی بدانند. این شامل اطلاعات کلی، مانند مکان و نحوه اسپاون آن‌ها در جهان ماینکرفت و همچنین سایر اطلاعات مرتبط است. با مجله بازار همراه باشید.

همه چیز درباره اسپاون اتاق‌های آزمایشی در بازی ماینکرفت

ماب دشمن در اتاق‌های آزمایش بازی ماینکرقت ۱.۲۱

یک واقعیت مهم در مورد اتاق‌های آزمایش این است که آن‌ها فقط می‌توانند در قطعات جدید اسپاون شوند. این بدان معنا است که ساده‌ترین راه برای یافتن یک اتاق آزمایشی، شروع دنیای جدیدی است، زیرا آن‌ها می‌توانند در هر بخش از جهان بازی پیدا شوند. در جهان‌های از قبل آپدیت ۱.۲۱، بازیکنان ممکن است نیاز داشته باشند صدها یا هزاران بلوک را طی کنند تا به زمین‌های تازه برسند. وقتی صحبت از اتاق‌های آزمایشی می‌شود، هر دنیا به صورت شبکه‌ای به قسمت‌های ۳۲ در ۳۲ تکه تقسیم می‌شود. هر یک از این مناطق دارای یک اتاق آزمایشی در آن است. این بدان معنا است که برای هر ۱۰۲۴ قطعه یک اتاق آزمایشی وجود دارد. در نتیجه، هر سید ماینکرفت تضمین می‌کند که اتاق آزمایشی داشته باشد.

اتاق‌ها می‌توانند به طور انحصاری در محدوده سطح Y بین ۲۰- تا ۴۰- اسپاون شوند، اگرچه مکان یاد شده می‌تواند فراتر از این محدوده گسترش یابد. در واقع، بسیاری از اتاق‌های آزمایشی تقریباً Y = 0 تولید می‌کنند، اگرچه می‌توانند به همین دلیل کمتر از Y = -40 نیز گسترش یابند. نیاز به جستجوی سطوح Y -40 تا -۲۰ برای بیش از هزار تکه باعث می‌شود تا اتاق‌های آزمایشی تقریباً غیرممکن به نظر برسد و در واقع، اگر بازیکنان مجبور شوند به طور تصادفی در اطراف حفاری کنند، ردیابی و پیدا کردن این مکان افتضاح خواهد بود. خوشبختانه استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) این مورد را به حساب آورده و راهی تضمین شده برای مکان یابی نزدیکترین اتاق آزمایشی اضافه کرده است.

روستاییان نقشه‌بردار یا همان ویلیجر کارتوگرافر در بازی ماینکرفت اکنون تجارتی برای نقشه اتاق آزمایشی دارند. این معامله در سطح journeyman باز می‌شود و برای بازیکنان ۱۲ امرالد و یک قطب نما هزینه دارد. این نقشه‌ای خواهد بود برای اتاق آزمایشی که نزدیک‌ترین موقعیت را به کارتوگرافر دارد، به این معنی که بازیکنان می‌توانند به روستاهای مختلف سفر کنند تا اتاق‌های آزمایشی جدید را به راحتی پیدا کنند.

سایر اطلاعات اسپاون اتاق‌های آزمایش

اتاق‌های آزمایش را می‌توان در بازی ماینکرفت به کمک کارتوگرافر به راحتی پیدا کرد.

اتاق‌های آزمایش چند جنبه منحصر به فرد دیگر دارند که در نحوه اسپاون آن‌ها منعکس می‌شود. چهار نقاشی دیواری مختلف وجود دارد که می‌توانند در دهلیزها یافت شوند. سه عدد از این‌ها شامل چهره‌های ماب ماینکرفت هستند، از جمله عنکبوت، برییز و اسکلتون باتلاقی! طرح چهارم یک مارپیچ است که شبیه وزش هوا است. اتاق‌های آزمایش همچنین می‌توانند تله‌هایی را برای بازیکنان ایجاد کنند تا بخاطر آن‌ها آسیب بدی بخورند. راهروها دارای تله‌های سیمی خطرناکی هستند که به دستگاه‌های دیسپنسر پر از تیر متصل هستند، در حالی که اتاق‌های بزرگ‌تر دارای potion, arrow, و fire charge هستند. همچنین تله‌های TNT وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را فعال کرده و این مکان را حتی مرگبارتر از قبل کنند.

چگونه مکان جدید trial chambers را در بازی ماینکرفت ۱.۲۱ لوت کنیم؟

آخرین بخش جالب اطلاعات مربوط به اسپاون اتاق آزمایشی به اسپاونرهای آزمایشی ماینکرفت مربوط می‌شود. هر مابی که در اتاق‌های آزمایشی یافت می‌شود، اسپاونر آزمایشی منحصر به فردی دارد. این بدان معنا است که بازیکنان می‌توانند به سرعت اسپاونرها را شناسایی کنند، حتی اگر عروسک‌های ماب‌ها که درون آن‌ها می‌چرخند، به سختی دیده شوند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *