هر آن چه که باید درباره بروز رسانی 1.21.30 ماینکرفت بدراک باید بدانید

پس از بروزرسانی ۱.۲۱، استودیو موجانگ در تلاش است تا بروزرسانی‌های جزئی بیشتری را برای نسخه بدراک ماینکرفت (Minecraft) منتشر کند. اگرچه این بروزرسانی‌ها کوچک هستند، اما به همان اندازه مهم محسوب می‌شوند که باگ‌های زیادی را برطرف کرده و بازی را روان‌تر می‌کنند. در حال حاضر، سازندگان بازی پس از انتشار نسخه ۱.۲۱.۲۲ چند روز پیش٫ در حال کار روی بروز رسانی ۱.۲۱.۳۰ نسخه بدراک هستند. اگرچه تاریخ انتشار برای ۱.۲۱.۳۰ تأیید نشده، اما تقریباً تمام تغییرات آن قبلاً اعلام شده است. در ادامه به همه ویژگی‌های مهم در بروز رسانی ۱.۲۱.۳۰ بدراک اشاره خواهد شد. با مجله بازار همراه باشید.

همه موارد اضافه‌ شده و تغییرات عمده با بروزرسانی ۱.۲۱.۳۰ نسخه بدراک ماینکرفت

در ادامه به تمام موارد اضافه شده و تغییرات آپدیت ۱.۲۱.۳۰ اشاره خواهیم کرد. این تغییرات عبارتند از:

پشتیبانی از کیبورد کامل

یکی از اصلی‌ترین موارد اضافه شده با بروزرسانی ۱.۲۱.۳۰ نسخه بدراک ماینکرفت، پشتیبانی از کیبورد کامل گیم پلی است. کسانی که با کیبورد و ماوس بازی می‌کنند٫ اکنون می‌توانند بازی را به طور کامل از طریق کیبورد انجام دهند. سازندگان یک گزینه جدید اضافه کردند که Q و E را به ترتیب با کلیک چپ و راست تغییر می‌دهد.

تغییرات Rarity

تغییرات Rarity در بروزرسانی ۱.۲۱.۳۰ ماینکرفت اتفاق افتاده است.

این یکی از تغییرات عمده‌ای است که آپدیت جدید خواهد داشت. وقتی بازیکنان آیتم‌هایی را بدست می‌آورند، به هر یک از آن‌ها یک rarity نادر و کمیاب اختصاص داده می‌شود. این rarity نادر را می‌توان از رنگ نام آن کالا در inventory شناسایی کرد. استودیوی موجانگ اخیراً دسته بندی rarity برای آیتم‌های خاص را بر اساس rarity فعلی آن‌ها تغییر داده است. در اینجا لیستی از مواردی است که در دسته بندی‌های rarity جدید خود تغییر داده شده‌اند:

  • End Crystal – Common
  • Golden Apple – Common
  • Chainmail armor set – Uncommon
  • Enchanted Golden Apple – Rare
  • Trident – Rare
  • Nether Star – Rare
  • Wither Skull – Rare
  • Elytra – Epic
  • Dragon Head – Epic
  • Silence Armor trim – Epic

&

;

چست‌های تریال چمبرز با هوپرها و  برل‌ها جایگزین شده‌اند

مکان جدید تریال چمبرز در آپدیت ۱.۲۱ دارای چست‌های خالی بود که در اطراف این مکان قرار داشتند. این چست‌ها به طور هدفمند اضافه شدند تا بازیکنان به راحتی لوت‌های بی فایده را دراپ کرده و inventory خود را به راحتی سازماندهی کنند. این باکس‌ها در بروزرسانی ۱.۲۱.۳۰ ماینکرفت بدراک به شکل هوپر و برل‌ها یا همان بشکه تغییر خواهند کرد. کار با هوپر و بشکه آسان‌تر خواهد بود زیرا بازیکنان می‌توانند به سادگی آیتم‌ها را روی هوپر پرتاب کنند.

ماینکرفت | دراپ شدن کمانی توسط اسکلتون که تیرش تمام نمی‌شود

باندل‌ها به عنوان یک ویژگی آزمایشی به بازی اضافه می‌شوند

باندل‌ها (Bundles) یکی دیگر از موارد اضافه شده مهم در بروز رسانی ۱.۲۱.۳۰ است. با این حال، توجه داشته باشید که این ویژگی به عنوان یک افزودنی آزمایشی وارد بازی خواهد شد، به این معنی که بازیکنان باید قبل از ایجاد یک جهان، آن را به صورت دستی تغییر دهند.

ماینکرفت به بازیکنانی که از قطعی Realms ضرر کردند جوایز رایگان می‌دهد

اگرچه باندل‌ها در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند، اما در بروز رسانی‌های بعدی هرگز به طور رسمی منتشر نشدند. این به آن دلیل بود که سازندگان بازی در تلاش بودند تا منوی کاربری آن را به اندازه کافی برای همه سیستم عامل‌ها بهینه کنند. پس از بروز رسانی ۱.۲۱، سازندگان در نهایت اعلام کردند که در این نسخه باندل‌ها بهینه شده‌اند و در بروز رسانی‌های بعدی به طور رسمی منتشر خواهند شد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تاریک‌ترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: آخر الزمان عروس‌های دریایی

در این قسمت از باب اسفنجی شلوار مکعبی ما با یک نسخه دیستوپیایی و آخر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد