هر آنچه که در مورد Raid Omen و Trial Omen در نسخه ۱.۲۱ ماینکرفت باید بدانید

بروزرسانی اصلی بعدی بازی ماینکرفت (Minecraft) یعنی ۱.۲۱ است که به عنوان Tricky Trials نیز شناخته می‌شود. بسیاری از آن آپدیت محتوای بازی را تغییر می‌دهند و مواردی را اضافه خواهند کرد، محتواهایی مانند اتاق‌های آزمایشی (trial chambers) و سلاح جدید گرز (mace). با این حال، این بروز رسانی هیچ کمبودی از نظر محتواهای کوچکتر و جالب‌تر ندارد. دو نمونه غیرمنتظره از محتواهای افزوده‌ شده کوچک آپدیت Tricky Trials عبارتند از: Raid Omen و Trial Omen که در کنار یک بازسازی کامل به بد اومن (bad omen) اضافه شدند. جزئیات زیر همه چیزهایی است که باید در مورد بد اومن اصلاح شده و همچنین هر دوی این دو افکت‌های جدید بدانید. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

درک بد اومن (Bad Omen)

بطری‌های شوم (Ominous bottle) جدید در بازی ماینکرفت

همانطور که قبلاً ذکر شد، افکت وضعیت ماینکرفت یعنی بد اومن در آپدیت Tricky Trials مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت. مهم است که این اصلاح را مرور کنیم تا بتوانیم Raid Omen و هم Trial Omen را خوب درک کنیم، زیرا بد اومن به عنوان پایه‌ای برای هر دو عمل می‌کند. وقتی یک raid captain کشته می‌شود، دیگر به طور خودکار بد اومن برای بازیکنان اعمال نمی‌شود و زمانی که بازیکن آسیب دیده وارد یک روستا می‌شود، raid شروع نمی‌شود. در عوض، فعلا این افکت با مصرف یک بطری شوم (ominous bottle) اعمال می‌شود.

این موارد از raid captain دراپ شده و همچنین می‌توان آن‌ها را از اسپاونرهای آزمایشی که در اتاق‌های آزمایشی ماینکرفت یافت می‌شوند، دریافت کرد و به جای شروع حملات، باید گفت که بد اومن یک افکت اساسی است که بسته به کاری که بازیکن انجام می‌دهد، افکت‌های جایگزینی دارد.

همه چیز درباره رید اومن (Raid Omen)

حمله‌ای که توسط raid omen صورت گرفته و در نتیجه شاهد یورش به یک روستا در بازی ماینکرفت هستیم.

به عنوان مثال، اگر یک بازیکن با بد اومن وارد یک دهکده شود، یک حمله به طور خودکار شروع نخواهد شد. در عوض، بد اومن به طور خودکار به raid omen تبدیل می‌شود و این یک افکت جداگانه با یک نماد منحصر به فرد بوده و مدت زمان آن ۳۰ ثانیه است. وقتی این دوره زمانی تمام شد، یک حمله در محلی که بازیکن به raid omen دست یافت، شروع می‌شود.

YOUR TEXTیکی از بازیکنان ماینکرفت آیتمی را پیدا کرده که نباید در بازی وجود داشته باشد

سطوح مختلف بد اومن برابر است با سطوح مختلف رید اومن (raid omen). سطوح بالاتر حمله، موج حملات سخت‌تری را در بازی ماینکرفت به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، پیلیگرها در حملات سطح بالاتر، بیشتر از حملات سطح پایین‌تر، کمان‌های پولادی جادویی خواهند داشت. علاوه بر این، یک حمله شکست خورده، سطح قهرمان دهکده را برابر با سطح رید اومن می‌دهد. از آنجایی که رید اومن یک افکت status است، می‌توان آن را با یک سطل شیر در ۳۰ ثانیه که بازیکن دریافت می‌کند، از بین برد. اگر به این روش افکت از بین برود، دیگر حمله‌ای صورت نخواهد گرفت.

معرفی Trial Omen در بازی ماینکرفت

بازیکنی که در شرف باز کردن یک بلوک ominous vault با یک کلید آزمایشی است.

تریال اومن (Trial omen) دیگر افکتی است که برگرفته از بد اومن بوده و از آن استفاده می‌کند. تریال اومن گونه‌ای از بد اومن است که برای بازیکنان دارای بد اومن اعمال می‌شود، البته زمانی که یک اسپاونر آزمایشی معمولی آن‌ها را تشخیص دهد. هر اسپاونر آزمایشی در فاصله ۱۵ بلوک از بازیکنی که بد اومن دارد، آن‌ها را شناسایی کرده و افکت‌های status را تغییر می‌دهد. مدت زمان تریال اومن برابر با ۱۵ دقیقه در هر سطح از بد اومن است.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

داشتن تریال اومن باعث می‌شود همه اسپاونرهای آزمایشی به اسپاونر آزمایشی شوم (ominous trial spawners) تبدیل شوند. این بدان معنی است که آن‌ها ماب‌های سرسخت‌تری را احضار خواهند کرد، اما همچنین کلیدهای آزمایشی شوم را به جای کلیدهای معمولی دراپ می‌کنند. از این کلیدها برای باز کردن بلوک‌های ominous vault استفاده می‌شود که لوت بسیار بهتری نسبت به همتایان معمولی خود دارند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *