هر آنچه که باید درباره سرور iBlocky ماینکرفت بدانید

یکی از بهترین بخش‌های بازی ماینکرفت (Minecraft)، سرورهای مولتی پلیر مختلف است که در دسترس بازیکنان قرار دارد. این سرورها به بازیکنان این امکان را می‌دهند که در تعداد زیادی دور هم جمع شده تا مینی‌گیم‌ها را بازی کنند یا روی سازه‌های مشترک کار کنند. یکی از هیجان انگیزترین سرورهایی که اخیراً باز لانچ است، سرور iBlocky است که توسط یوتیوبری به نام SSundee راه اندازی شده است. این مقاله همه چیزهایی را که بازیکنان باید درباره iBlocky بدانند، از اطلاعات سرور گرفته تا نحوه پیوستن به آن را توضیح می‌دهد. با مجله بازار همراه باشید.

سرور iBlocky در بازی ماینکرفت چیست؟

زندان پیدا شده در سرور iBlocky برای بازی ماینکرفت

همانطور که قبلا ذکر شد، iBlocky یک سرور زندان در بازی ماینکرفت است. برای کسانی که با این اصطلاح آشنا نیستند، زندان یک حالت بازی است که در دنیای معمولی اتفاق نمی‌افتد. در عوض، بازی در زندان‌ها اتفاق می‌افتند، جایی که بازیکنان نیاز به استخراج، تجارت و جمع‌آوری منابع برای رسیدن به رتبه‌های جدید دارند. سپس این رتبه‌های جدید قفل آیتم‌ها و ویژگی‌های بیشتری را برای پیشرفت کردن باز می‌کند. همچنین یک فروشگاه آنلاین برای iBlocky وجود دارد که بازیکنان می‌توانند رتبه‌های دائمی، ارتقا رتبه‌ها، کلیدهای جعبه و کیت‌ها را خریداری کنند. این آیتم‌ها برای بازیکنانی مفید است که می‌خواهند برخی از کارهایی که معمولاً با سرورهای زندان ارائه می‌شود را کنار بگذارند، اما نیازی به سرگرمی در iBlocky ندارند. حال نحوه بازی در سرور iBlocky ماینکرفت عبارت است از:

۱) بازی را اجرا کنید

منوی اصلی نسخه جاوا ماینکرفت

اولین کاری که برای بازی در سرور iBlocky ماینکرفت باید انجام دهید، اجرای بازی است. این سرور فقط در نسخه جاوا بازی موجود است، بنابراین از لود تصادفی آن روی نسخه بدراک خودداری کنید.

۲) سرور را ذخیره کنید

اطلاعات سرور برای iBlocky

پس از اجرای بازی، گزینه Multiplayer را بزنید تا لیستی از سرورهایی که ذخیره کرده‌اید، نمایش داده شود. چند گزینه مختلف برای تجربه بازی در سرور در پایین صفحه وجود دارد. اولین مورد Direct Connection است که یک اتصال مستقیم برای شما فراهم می‌کند. گزینه پیشنهادی دیگر Add Server است. این دکمه را بزنید و روی سرور نامگذاری کنید. برای IP، از PLAY.IBLOCKY.NET برای اتصال استفاده کنید. سپس دکمه Done را بزنید. این کار سرور متصل شده را به لیست سرورهای بازی اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد تا در آینده دوباره به سرعت وارد سرور شوید.

چگونه در بازی ماینکرفت یک ماب وارونه بسازیم؟

۳) وارد سرور شوید

نمای هاب سرور بعد از اسپاون در بازی ماینکرفت

با زدن Done باید شما به لیست سرورهای خود بازگردید. از اینجا برای پیوستن روی iBlocky دوبار کلیک کنید. این کار شما را روی هاب سرور لود می‌کند، جایی که می‌توانید با استفاده از آیتم قطب نما در دست یا با ورود به پورتال بزرگ Nether در ماینکرفت به سرور زندان بپیوندید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

نسخه بدراک ماینکرفت برای دریافت بروزرسانی ۱.۲۱.۱۰ آماده می‌شود

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هرآنچه که در مورد پلی استیشن 6 می‌دانیم؛ قیمت، سخت‌افزار و تاریخ عرضه

با توجه به اینکه به سال‌های پایانی روند عمر پلی استیشن ۵ نزدیک می‌شویم، صحبت‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *