هرآنچه باید قبل از تماشای فصل چهارم سریال «پسران» به یاد داشته باشید

پس از انتظاری طولانی و دو ساله، هواداران سریال «پسران» (The Boys)برای ادامه داستان این سریال محبوب و مهیج هیجان‌زده‌اند و با کنجکاوی می‌خواهند ببینند فصل چهارم سریال داستان را به چه سمت و سویی خواهد برد. فصل چهارم «پسران» طبق منابع رسمی در ۱۳ ژوئن سال ۲۰۲۴ آغاز به پخش خواهد کرد. اما با ۲۴ ماه فاصله بین فصل سوم و چهارم، به راحتی می‌توان برخی از نقاط کلیدی داستان فصل سوم، به ویژه چند قسمت پایانی را فراموش کرد.

همیشه می‌توان قبل از شروع فصل جدید یک سریال، فصل‌های پیشین آن را از نو تماشا کرد، اما همه مخاطبان وقت این کار را ندارند و برخی دیگر صرفاً از تماشای دوباره یک فیلم یا سریال خوش‌شان نمی‌آید. تعداد انگشت‌شماری از جزئیات مهم برای یادآوری وجود دارد؛ جزئیاتی مربوط به سوپ‌‌ها (ابرقهرمان‌ها)، گروه پسران، کمپانی وات و وقایع سیاسی. ما این نکات مهم را برای شما تهیه کرده‌ایم تا قبل از تماشای فصل چهارم «پسران» آن‌ها را مرور کنید.

سوپ‌ها در وضعیت بسیار بدی قرار دارند

در فصل سوم وضعیت سوپ‌ها چندان جالب نبود، به ویژه گروه هفت (The Seven). آشفتگی آن‌ها بیش از هر چیز دیگری، به خاطر بازگشت غیرمنتظره سولجر بوی (با بازی جنسن اکلس) و ماجرایی بود که او به راه انداخت. سپس یکی از اعضای اصلی گروه هفت، یعنی کویین میو (با بازی دومینیک مک‌الیگوت) جذب گروه پسران شد و به طور پنهانی با بیلی بوچر (با بازی کارل اوربان) همکاری کرد تا اعضای یک گروه قدیمی و مرموز به نام پی بک (Payback) که سولجر بوی رهبر آن‌ها بوده را پیدا کنند. آن‌ها امیدوار بودند به سولجر بوی یا سلاحی بالقوه که ممکن است هوملندر (با بازی آنتونی استار) را بکشد، دست پیدا کنند.

اینکه پسران عزم‌شان را جزم کرده‌اند هوملندر را بکشند دلیل بسیار خوبی دارد: هوملندر پس از اطلاع از مرگ استورم‌فرانت (با بازی آیا کش) در اثر خودکشی، بی‌قرارتر از قبل شده است. با این وجود به جای اینکه ناسزاگویی‌های کینه‌توزانه هوملندر مقابل دوربین باعث منفور شدن او بشود، در کمال تعجب باعث می‌شود تعداد طرفداران او افزایش پیدا کند؛ حداقل در میان یک جمعیت خاص (اغلب مردان سفیدپوست حومه‌نشین). به همان اندازه که کمپانی وات از تصمیم خود برای دادن این همه قدرت به هوملندر پشیمان است، اکنون چاره‌ای جز تسلیم شدن دربرابر او ندارد. اکنون هوملندر واقعاً به یک چهره مردمی تبدیل شده، یا حداقل اذهان عمومی را متقاعد کرده که چنین چهره‌ای دارد.

اقدامات هوملندر مدام بد و بدتر می‌شود. او استارلایت (با بازی ارین موریارتی) را مجبور می‌کند به عنوان دوست‌دختر او در عموم ظاهر شود، دیپ (با بازی چیس کرافورد) را به گروه هفت بازمی‌گرداند و دوست‌پسر سابق استارلایت، سوپرسونیک (با بازی مایلز گاستون ویلانووا)، را بلافاصله پس از عضویت او در گروه هفت، به قتل می‌رساند. این در حالی است که سوپرسونیک قصد داشت تغییرات مثبتی در گروه هفت ایجاد کند. اما اشتباه ناشیانه‌ای انجام داد و سعی کرد ای‌ترین (با بازی جسی تی. آشر) را از اهداف خود مطلع کند. ای‌ترین به جای اینکه جذب اهداف سوپرسونیک شود، درعوض همه‌چیز را به هوملندر گفت و باعث کشته شدن سوپرسونیک شد.

همراه با بازگشت سولجر بوی، بینندگان هم داستان گذشته او و هم پیشینه بلک نوآر (با بازی ناتان میچل) را متوجه می‌شوند. هر دو آن‌ها در دوران جنگ سرد با هم در حال انجام مأموریتی در خاک روسیه بودند. اینجاست که می‌فهمیم چرا بلک نوآر همیشه نقاب به چهره دارد. به دنبال یک شبیه‌خون،‌ اعضای گروه پی بک غافلگیر می‌شوند و صورت بلک نوآر آسیب جدی و فاجعه‌باری می‌بیند. به دنبال همین حمله غافلگیرانه بود که سولجر بوی ناپدید شد و به نظر می‌رسید که مرده باشد. اما ارتباط سولجر بوی، بازگشت او و هوملندر بیش از آن چیزی بود که بینندگان در طول فصل سوم فکر می‌کردند؛ چرا که در قسمت یکی مانده به آخر فصل سوم به طرز تکان‌دهنده‌ای فاش می‌شود که سولجر بوی در حقیقت پدر بیولوژیکی هوملندر است.

وقتی هوملندر به این حقیقت پی می‌برد، متوجه می‌شود که تمام مدت بلک نوآر از تمام این ماجرا خبر داشته و با این حال او را مطلع نکرده است. بنابراین او بهترین دوست خود، بلک نوآر را در کمال خونسردی به قتل می‌رساند. علاوه بر این، هوملندر سعی می‌کند به پسرش، رایان (با بازی کامرون کروتی)، نزدیک شود و سال‌هایی که از او بی‌خبر بوده را جبران کند؛ هوملندر که خود هرگز پدری نداشته، می‌خواهد مطمئن شود رایان به سرنوشت خودش دچار نخواهد شد. به این ترتیب نقش پدر را برای رایان بازی می‌کند. رایان به تدریج با پدرش ارتباط برقرار می‌کند و پیوندی میان آن‌ها به وجود می‌آید.

در پایان فصل سوم سریال «پسران»، ناگهان رایان احساس می‌کند باید از پدرش دربرابر سولجر بوی دفاع کند. دخالت رایان باعث می‌شود درگیری بزرگ‌تری بین طرفین رخ بگیرد. در ادامه همین درگیری است که میو با مداخله خود جان همه را نجات می‌دهد و برای متوقف کردن سولجر بوی، خودش را قربانی می‌کند. با این وجود کویین میو جان سالم به در می‌برد، هرچند که دیگر هیچ قدرت فرابشری‌ای ندارد. او خود را پنهان می‌کند تا همه مرگش را باور کنند. از سوی دیگر، دولت سولجر بوی را دستگیر و به محل نامعلومی منتقل می‌کند.

استارلایت در ابتدای فصل سوم سریال «پسران» مجبور بود به خواسته‌ها و دستورهای ظالمانه هوملندر تن بدهد. اما این روند ادامه پیدا نمی‌کند؛ در پایان فصل سوم او دیگر هوملندر را تحمل نمی‌کند. استارلایت به طور علنی از گروه هفت خارج می‌شود و نه تنها هوملندر، بلکه سولجر بوی و وات را نیز محکوم می‌کند. بعدها، به دلیل همین اقدامات، استارلایت با هوملندر مواجه می‌شود. مواجه‌‌ای که منجر به انتشار یک فیلم ضبط شده از هوملندر در رسانه‌های اجتماعی می‌شود؛ فیلمی که در آن هوملندر به جنایت‌هایی که مرتکب شده اعتراف کرده است. با این وجود می‌توان حدس زد که این فیلم ضبط شده تأثیری روی حامیان افراطی هوملندر نخواهد گذاشت.

در صحنه پایانی فصل سوم «پسران»، گروه هفت به هم ریخته و نامنظم به تصویر کشیده شده؛ می‌توان به وضوح دید که سوپ‌ها دربرابر یکدیگر قرار گرفته‌اند. پس از تمام اتفاقاتی که افتاده، هوملندر فکر می‌کند تمام این‌ها پاسخی برای بازگرداندن شکوه دوباره آمریکا است. هوملندر به همراه پسرش رایان در یک راهپیمایی حاضر می‌شود. جایی که یکی از حامیان استارلایت چیزی را به سمت هوملندر پرتاب می‌کند، که تصادفاً به رایان برخورد می‌کند. هوملندر بلافاصله آن‌قدر خشمگین می‌شود که جلوی چشم مردم، آن شخص را به قتل می‌رساند. برای چند لحظه جمعیت شوکه می‌شود و می‌ترسد، اما ناگهان همه شادی کرده و هوملندر را تشویق می‌کنند. امری که نشان می‌دهد از دید حامیان هوملندر همه اعمال او عاری از اشتباه است.

گروه پسران در فصل سوم منحل شد

در آغاز فصل سوم، گروه پارتیزانی مشهور به پسران به کار خود ادامه می‌دادند و به هر شیوه ممکن به سوپ‌ها آسیب می‌رساندند. سپس آن‌ها به دست ویکتوریا نیومن (با بازی کلودیا دومیت) استخدام شدند و کار خود را در سطح بالاتری ادامه دادند. نیومن سیاست‌مدار و اداره امور فرابشری پسران را استخدام کردند تا سوپ‌های سرکش و قانون‌شکن را به دست قانون بسپارند. اما درنهایت گروه پسران از هم پاشیده شد.

در فصل سوم «پسران» کیمیکو (با بازی کارن فوکوهارا) و فرنچی (با بازی تومر کاپون) بیش از همیشه به یکدیگر نزدیک شده‌اند و پیوند احساسی قدرتمندی بین‌شان به وجود آمده. کیمیکو، که یکی از قدرتمندترین سوپ‌ها به حساب می‌آید، پس از گرفتار شدن درون یکی از انفجارهای اشعه سولجر بوی، قدرت‌های فرابشری خود را از دست می‌دهد. اما جای هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد؛ چرا که پس از تزریق Compound V به دست فرنچی، کیمیکو قدرت‌های خود را پس می‌گیرد. اگرچه کیمیکو دلش نمی‌خواست قدرت فرابشری داشته باشد، اما برای ترمیم جراحات کشنده خود به توانایی‌های فرابشری خود احتیاج داشت و در غیر این صورت از شدت آسیب‌های وارده می‌مرد.

برخلاف کیمیکو، ماجرا برای بوچر به این خوبی پیش نمی‌رود. پس از آنکه بوچر از V24 استفاده بی‌رویه کرد تا به طور موقت از قدرت‌های فرابشری استفاده کند، او به یک بیماری لاعلاج مبتلا شد. زمانی که فصل چهارم «پسران» شروع شود، به احتمال زیاد تنها ۶ ماه به پایان زندگی او باقی مانده است. این‌طور که پیداست بوچر قصد دارد از زمان باقی‌مانده‌ خود برای نابود کردن دشمنانش استفاده کند: هوملندر، وات و تمام جمعیت سوپ‌ها.

کمپانی وات دیگر بزرگ‌ترین دشمن پسران نیست

در دو فصل نخست سریال «پسران» و بخش اعظم فصل سوم، کمپانی وات، شرکت شرور و حریصی که از سوپ‌ها برای افزایش قدرت و نفوذ خود در جهان استفاده می‌کرد و با فریب دادن اذهان عمومی و هدایت احساسی آن‌ها دروغ‌های خود را به جامعه می‌خوراند، بزرگ‌ترین آنتاگونیست سریال به شمار می‌آمد. اما در پایان فصل سوم، مشخص شد که یک شرور بزرگ‌تر در داستان حضور دارد.

ویکتوریا نیومن به آرامی در حال ارتقاء رتبه خود در دنیای سیاست است. پس از اینکه هیوئی فاش کرد که نیومن در حقیقت دخترخوانده استن ادگار (با بازی جیانکارلو اسپوزیتو) و یک سوپ است، نیومن بلافاصله اجرای نقشه اصلی خود را آغاز کرد. او ادگار را به فساد متهم کرده و او را مجبور می‌کند از مقام خود در کمپانی وات کناره‌گیری کند. اشلی بارت (با بازی کلبی مینیفی) به جای او منصوب می‌شود تا آشفتگی موجود را کنترل کند. اگرچه با وجود نفوذ بیش از حد نیومن روی اشلی، او تنها یک عروسک خیمه‌شب‌بازی است که در ظاهر کنترل کمپانی را به دست گرفته، اما درواقع دستورهای نیومن را اجرا می‌کند.

اکنون می‌توان نیومن را خطرناک‌ترین شخصیت سریال «پسران» دانست؛ چرا که او علاوه بر قدرت فزاینده سیاسی، یک قدرت فرابشری به شدت قدرتمند دارد که به وسیله آن می‌تواند تعداد زیادی را در آن واحد به قتل برساند. رابرت سینگر، وزیر دفاع، برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده و نیومن را به عنوان معاون خود انتخاب کرده است. با سیاست‌ورزی‌های نیومن و نقشه‌های پیچیده و شرورانه‌ای که برای فریب دادن عوام و دستیابی به قدرت کامل دارد، هیچ بعید نیست مردم در این انتخابات به این دو نفر رأی بدهند. بدون شک بخش بزرگی از فصل چهارم به این نزاع سیاسی می‌پردازد.

از فصل چهارم سریال «پسران» چه می‌دانیم؟

فصل چهارم سریال «پسران» آماده است تا در ماه‌های آینده پخش شود و داستان وحشیانه سریال را ادامه بدهد. براساس آنچه در تریلر دیده‌ایم هوملندر قوی‌تر از همیشه ظاهر شده، رایان نیز قدرت‌هایی دارد که هنوز متوجه آن‌ها نشده و روی‌شان تسلط ندارد. به وضوح تأثیر هوملندر روی یک پسر جوانِ آسیب‌پذیر و تأثیرپذیر می‌تواند به شدت خطرناک باشد. باید دید در فصل چهارم سرنوشت رایان به کجا می‌رسد. آیا بوچر و پسران می‌توانند این پسربچه را از نفوذ هوملندر خارج کنند، یا او قدم به قدم پدرش شرارت می‌کند؟

تیزری که شبکه آمازون پرایم اواخر سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، هوملندر را در حال محاکمه نشان می‌داد. علاوه بر این شاهد بازگشت بلک نوآر و حضور دو سوپ جدید بسیار خطرناک به نام‌های سیج و فایرکرکر بودیم. یکی از سؤال‌هایی که این تیزر ایجاد کرده، چگونگی بازگشت بلک نوآر است.

در تریلرها می‌بینیم که بوچر تصمیم گرفته از مدت زمان باقی‌مانده‌اش درست استفاده کند و راهی که شروع کرده را به پایان برساند. او سعی می‌کند گروه پسران را دوباره دور هم جمع کند، اما فرنچی، هیوئی، استارلایت، کیمیکو و دیگران تنها کسانی نیستند که بوچر به کمک‌شان احتیاج دارد. یکی از شخصیت‌های جدید سریال، جو کسلر با بازی جفری دین مورگان است. فردی که به نظر می‌رسد در جایگاه قدرت قرار دارد و با سازمان‌های دولتی مرتبط است. در تریلر دیدیم که کسلر به بوچر می‌گوید: «دنیا در شرف سوختن است. ما به یکی مثل تو نیاز داریم، بیلی. قبل از اینکه سوپ‌ها ما رو بردارن بندازن تو اردوگاه‌ها.»

با توجه به چیزی که بوچر در تریلر فصل چهارم گفت، و البته حضور او در لحظات پایانی فصل نخست سریال «جن وی» (Gen V)، به احتمال زیاد او راه‌حل نهایی مقابله با سوپ‌ها را پیدا کرده است. در دانشگاه گودولکین، مدرسه‌ای برای آموزش سوپ‌ها، بوچر متوجه می‌شود که یک آزمایشگاه مخفی زیرزمینی تحت عنوان The Woods وجود داشته که آزمایش‌هایی روی سوپ‌ها انجام داده تا به یک ویروس مختص آن‌ها دست پیدا کند. ویروس واگیرداری که می‌تواند جمعیت سوپ‌ها را تمام و کمال از بین ببرد.

با این وجود صحنه دیگری از سریال «جن وی» به بینندگان ثابت کرد بوچر به این سادگی‌ها نمی‌تواند به این ویروس دسترسی پیدا کند و در این راه با چالش‌های بسیار زیادی مواجه خواهد شد. همان‌طور که در «جن وی» دیدیم، نیومن دانشمند اصلی‌ای که روی این ویروس کار می‌کرد را به قتل رساند و هر گونه اثری از این ویروس را از بین برد. بوچر به لطف عوارض V24 زمان زیادی برای زندگی ندارد، و اگر می‌خواهد به هدفش برسد، باید تمرکزش را از روی هوملندر بردارد و تمام تمرکز خود را معطوف نیومن کند.

فصل چهارم سریال «پسران» پر از چیزهای جدید است؛ از مرغ‌های قاتل گرفته تا سرهای در حال انفجار، اندام‌های یخ‌زده، خون، دل و روده و بی‌شمار گلوله. در فصل آینده شاهد نزاع‌های سیاسی، مبارزه با سوپ‌ها و جنون فراگیر هوملندر خواهیم بود. با همه این‌ها سریال «پسران» برای فصل پنجم نیز تمدید شده و ما می‌دانیم که فصل چهارم پایان داستان را رقم نخواهد زد.

منبع: movieweb

نوشته هرآنچه باید قبل از تماشای فصل چهارم سریال «پسران» به یاد داشته باشید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فیلم‌برداری فصل دوم Poker Face آغاز شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره سازندگان سریال جذاب و تحسین شده Poker Face دست به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *