هارلی کویین در فیلم جوکر 2 ذهن شما را منفجر خواهد کرد

با وجود اینکه هنوز چندین ماه تا اکران فیلم جوکر ۲ با نام کامل Joker: Folie A Deux باقی مانده، یکی از سازندگان فیلم به تعریف و تمجید از آن می‌پردازد. فرانسین مایزلر که بازیگردان این فیلم محسوب می‌شود، اعتقاد دارد هارلی کویین با بازی لیدی گاگا به شکلی عجیبی خوب از آب درآمده و قرار است ذهن مخاطبین را منفجر کند.

پس از موفقیت‌های تجاری فیلم اول جوکر و رسیدن واکین فینیکس به جایزه اسکار نقش اول مرد، ساخت شماره دوم اجتناب ناپذیر بود. خوشبختانه این فیلم در دست ساخت قرار دارد و در ماه‌های آتی راهش را به سمت پرده نقره‌ای سینماها پیدا خواهد کرد. حال طبق گزارش رسانه Deadline، فرانسین مایزلر به همراه دستیار خود که مالی رز نام دارد، در یک فستیوال سینمایی بین المللی در جمهوری چک حاضر شده‌اند و به انتشار اطلاعات جالبی پرداختند. طبق گفته همین خانم مالی شخصیت هارلی کویین با بازی لیدی گاگا قرار است در حد بازی واکین فینیکس در نقش جوکر خوب باشد و جلوی شاهزاده جرم و جنایت کم نیاورد. این در حالی است که لیدی گاگا بیش‌تر به عنوان یک خواننده شناخته می‌شود و در فیلم‌های درخشان زیادی حضور پیدا نکرده (البته به غیر از A Star is Born که فوق‌العاده بود).

قوی‌ترین ویلن‌های بتمن در سینما

فرانسین مایزلر درباره لیدی گاگا در فیلم جوکر ۲ اینگونه گفت:«رفقا، او (لیدی گاگا) در فیلم فوق‌العاده است. او با بازی خود ذهن شما را منفجر خواهد کرد. من لیدی گاگا را پیشنهاد ندادم و این موضوع ایده من نبود. تاد فیلیپس (کارگردان فیلم) پیش از من انتخابش را کرده بود. ولی با این حال به شما می‌گویم که او غافلگیر کننده و بسیار خوب است. من فیلم را دیدم و حسابی غافلگیر شدم.»

به نظر می‌رسد لیدی گاگا بتواند از پس نقش سنگین خود برآید

مایزلر در ادامه توضیح داد که همه ما با فیلم A Star is Born استعدادهای او را دیده‌ایم، اما قرار است یکبار دیگر توسط او غافلگیر شویم. بازیگردان فیلم جوکر ۲ حسابی به لیدی گاگا اعتقاد دارد و فکر می‌کند که او می‌تواند در حد و اندازه‌های واکین فینیکس ظاهر شود. از آنجایی که به زبان آوردن این حرف ادعای بزرگی را به وجود می‌آورد، پس فرانسین مایزلر حتما حسابی در این باره مطمئن بوده است. با این حال تنها زمان است که می‌تواند حقیقت یا دروغ بودن این ادعا را به ما ثابت کند.

تاد فیلیپس که کارگردانی نسخه اول را برعهده داشت، برای کارگردانی فیلم جوکر ۲ باز می‌گردد. علاوه بر این از بازیگرهای فیلم اول حداقل یک نفر در Folie a Deux وجود دارد که همان زازی بیتز است؛ بازیگر نقش سوفی که در فیلم اول همسایه جوکر بود. اما بازیگران جدیدی هم به این اثر اضافه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به برندن گلیسون، کترین کینر، جیکوب لوفلند، استیو کوگان و کن لیونگ اشاره داشته باشیم.

کریستوفر نولان در ابتدا نمادین‌ترین دیالوگ سه‌گانه بتمن را درک نمی‌کرد

فیلم جوکر ۲ که داستانش را درست پس از اتمام وقایع قسمت اول روایت می‌کند، یک اثر موزیکال خواهد بود. ماجرای این فیلم از جایی شروع می‌شود که جوکر و هارلی کویین در تیمارستان آرکام یکدیگر را می‌بینند و عاشق یکدیگر می‌شوند. در همین حین طرفداران آرتور یک حزب بزرگ را تشکیل می‌دهند تا بتوانند آرتور (همان جوکر) را از تیمارستان آزاد کنند و به شورش بپردازند.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میزگیم فوتبالی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ماد Nvidium ماینکرفت چه برتری‌هایی دارد

یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای اینکه بتوانید با کیفیت و نرخ فریم بالاتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *