نینتندو در روند ساخت بازی های خود از هوش مصنوعی استفاده نمی‌کند

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ و فعال در ساخت آثار خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اما نینتندو به‌نظر می‌رسد به روش‌های خود پایبند مانده است.

چه گیمر باشید چه نباشید قطعا تا امروز به هر نحوی با هوش مصنوعی و کاربردهای آن در زندگی روزمره خود آشنا شده‌ و به‌نحوی از آن استفاده کرده‌اید. صنعت بازی‌های ویدیویی نیز همانند سایر بخش‌های سرگرمی مصون از هوش مصنوعی نبوده و با ظهور این تکنولوژی ساخت بازی‌ها نیز دچار دستخوش شده‌اند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد اما نینتندو به اصول خود پایبند مانده و تا این لحظه هوش مصنوعی را وارد مراحل ساخت بازی‌های خود نکرده است. درحالی‌که شرکت هلدینگ Embracer Group معتقد است هوش مصنوعی کاملا برای صنعت بازی‌های ویدیویی ضروری است، نینتندو با این موضوع مخالف است. این شرکت تأیید کرده است که هیچ برنامه‌ای برای استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه بازی‌های آینده خود ندارد. طی یک جلسه پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران بود که طی آن نینتندو چشم انداز خود را برای آینده بازی روی پلتفرم‌هایش تشریح کرد.

این خبر احتمالا برای بسیاری از طرفداران نینتندو خوش‌حال کننده است؛ چراکه این تصمیم نینتندو نشان‌دهنده تعهد به حفظ فلسفه و سبک خلاقانه‌ای است که سال‌ها است عناوین بزرگ و محبوب آن را تعریف می‌کند. در حین صحبت با سرمایه‌گذاران در جلسه پرسش و پاسخ، شونتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو، اذعان کرد که هوش مصنوعی بسیار چشمگیر است، اما همه چیز را شامل نمی‌شود.

توسعه‌دهندگان و ناشران در حال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود محیط‌های بازی، رفتار واقع‌گرایانه‌تر شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) و ساده‌سازی توسعه هستند. علاوه‌بر این، شرکت Nvidia در نظر دارد ویژگی‌هایی مانند بافت‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی را در DLSS 4 معرفی کند.

حال به نظر شما این تصمیم و سیاست نینتندو چه تاثیری در آینده بازی‌های این غول ژاپنی خواهد گذاشت؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369588-nintendo-not-use-generative-ai/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Ubisoft در تلاش است تا دوباره NFT را به اجبار وارد بازی‌ها کند

طرفداران Ubisoft، مدت‌هاست که از علاقه این شرکت به NFT ناامید شده‌اند و به‌نظر نمی‌رسد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *