نینتندو به طور رسمی به پشتیبانی از تعمیرات Wii U پایان داد

نینتندو به دلیل کمبود قطعات، به برنامه پشتیبانی از تعمیرات Wii U خود پایان داد. سرویس تعمیر که نینتندو مدت‌ها پس از فروش عمومی، آن را برای تمام سخت‌افزارهای خود حفظ می‌کند، به کاربران اجازه می‌دهد کنسول‌های خود را برای تعمیر با استفاده از قطعات رسمی یا سخت‌افزار جایگزین، به نینتندو ارسال کنند.

سال گذشته این شرکت اعلام کرد که به محض اتمام موجودی قطعات جایگزین Wii U، این سرویس به پایان خواهد رسید که اکنون اتفاق افتاده است.

Wii U دارای یک کنترلر تبلت بزرگ است که نه تنها مستعد مشکلات است، بلکه هرگز جدا از خود کنسول Wii U فروخته نشد، به این معنی که با گذشت زمان، موجودی کنترلر که برای اجرای سیستم مورد نیاز است، محدودتر می‌شود.

سرویس‌های آنلاین برای Wii U اوایل سال جاری بسته شد. نینتندو قبلا فروشگاه‌های الکترونیکی این سیستم را در مارس ۲۰۲۳ بسته بود، اما بازیکنان می‌توانستند تا ماه آپریل از سیستم آنلاین استفاده کنند.

در آن زمان، نینتندو تاکید کرد که این فقط به عملکرد آنلاین درون بازی مربوط می‌شود، به این معنی که هنوز می‌توان داده‌های به‌روزرسانی را دانلود کرد و نرم افزار و DLC خریداری شده را از فروشگاه‌های الکترونیکی Wii U «برای آینده قابل پیش‌بینی» دوباره دانلود کرد.

بسته شدن فروشگاه‌های الکترونیکی Wii U و 3DS در سال گذشته تقریبا حدود ۱۰۰۰ بازی الکترونیکی دیجیتالی را برای همیشه ناپدید کرد. همچنین به معنای پایان یافتن پشتیبانی از سرویس Virtual Console بود. اکنون تنها بازی‌های قدیمی ارائه شده توسط نینتندو، آن‌هایی هستند که در برنامه‌های مختلف Switch Online موجود هستند.


منبع: https://vigiato.net/p/480920

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شمارش معکوس آقای خشمگین

۱- احتمالا تا به حال ماجرا به گوشتان رسیده باشد. گای بیهم یا آن‌طور که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *