نینتندو استودیو Shiver Entertainment را از Embracer خریداری می‌کند

نینتندو قرار است به طور کامل استودیو Shiver Entertainment، مستقر در میامی، را خریداری کند، استودیویی که مسئول چندین پورت برای کنسول Nintendo Switch است.

نینتندو روز دوشنبه اعلام کرد که با مالک کنونی این استودیو، کمپانی Embracer Group، به توافق رسیده است تا 100 درصد سهام باقیمانده این شرکت را خریداری کند و آن را به یک شرکت تحت مالکیت خود تبدیل کند. Shiver از زمان تاسیس خود در سال 2012 روی پورت و توسعه بازیهایی مانند Hogwarts Legacy و Mortal Kombat 1 بر روی Nintendo Switch کار کرده است.

در بیانیه‌ای آمده است: نینتندو با استقبال از تیم توسعه مجرب و کارآمد Shiver قصد دارد منابع سطح بالا را برای پورت و توسعه عناوین نرم افزار ایمن کند. در ادامه، حتی پس از اینکه تبدیل به بخشی از گروه نینتندو شد، تمرکز Shiver یکسان باقی می‌ماند و به سفارش‌های پورت و توسعه نرم‌افزار برای پلتفرم‌های متعدد از جمله نینتندو سوییچ را ادامه می‌دهد.

نینتندو در سال 2021 استودیو Next Level Games را خرید. قبل از آن، آخرین خرید این شرکت Monolith Soft (Xenoblade) در سال 2007 بود.

استودیو Shiver به Next Level، سازنده بازی Luigi’s Mansion 3، و Retro Studios، توسعه دهنده Metroid Prime و Donkey Kong Country: Tropical Freeze که در لیست استودیوهای آمریکای شمالی نینتندو هستند، می پیوندد.

The post نینتندو استودیو Shiver Entertainment را از Embracer خریداری می‌کند appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اسب‌های بازی رد دد ردمپشن ۲ باید الهام‌بخش نسخه بعدی باشند

بازی Red Dead Redemption 2 داستان گروه ون در لیند را در سال ۱۸۹۹ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *