نکات خرید جدیدترین ساعت دیواری خوشگل / با این خوشگلا هی دلت میخواد ببینی ساعت چنده

شایانیوز- دکوراسیون از بخش های اصلی و فرعی، جزئی و کلی فراوونی تشکیل میشه تا بتونه بشه یه دکوراسیون ایده آل و مناسب. گاهی پیش میاد مامان خونه میره بازار و وسیله ای رو میخره که اصلا استفاده خاصی نداره و یا اینکه به دکور خونش نمیاد، اما میخره چون خوشش اومده ازش! و خب دقیقا همین جاست که اشتباه صورت میگیره و به همین منوال خونه میشه بازار شام. مثلا یکی از وسیله های به شدت مهم و تاثیرگذار هم از نظر کاربردی و هم به لحاظ زیبایی تو هر فضا و خونه ای ساعت دیواری هستش که همیشه هم جزو اخرین وسیله های خریداری شده در لیست قرار میگیره چرا جون بهش کم توجه هستیم. در حالی که این عنصر جذاب تو هر محیطی نیازه و هم میتونه خوشگلاسیون اون محیط رو حسابی ببره بالا و چشمگیر باشه، و هم اینکه اصلا مگه میشه تو یه چهار دیواری باشید و ساعت اونجا نباشه؟ پس زمان چی؟ زیبایی یک دکوراسیون تکمیل بند خیلی از لوازمه که یکی از اونها ساعت دیواری می باشد. ساعت ها انواع بسیار مختلفی دارند که در مدل های متنوع تولید و عرضه می شوند. در واقع ساعت دیواری هخا نیز با ترند ها پیش رفته و سبک هاشون تغییر میکنه که در این مطلب قراره با جدیدترین اونها آشنا شده و مدل های مختلف شون رو ببینیم. اگر قصد خرید این عنصر جذاب رو دارید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

استفاده از ساعت دیواری در دکوراسیون پذیرایی

ساعت وسیله ای بسیار مهم و کاربردی در منزل محسوب میشه، اما اینکه دقیقا کجای خونه قرار بگیره هم پر اهمیته. ولی بهتره که ساعت شیک و جذاب در دکور پذیرایی قرار دهید چرا در این فضا نگاه افراد به همه وسایل ریز بینانه تر میشه. اما اینکه هر مدلی که دلمون خواست رو بخریم درست نیست و در واقع شما باید به یکسری نکات دقت داشته باشید. با دونستن این نکات امکان نداره خرید اشتباهی در ساعت داشته باشید.

حواست به ابعاد و اندازه ساعت دیواری هست؟

اولین و مهمترین بخش انتخاب و خرید ساعت دیواری اینه که شما باید به ابعاد و اندازه ساخت مورد نظرتون دقت کنید. اونچه که مشخصه اینه مثلا شما نمیتونید برای یک نشیمن کوچیک ساعت دیواری بزرگ تهیه کنید.

نوع نصب و فضای قرارگیری

ساعت دیواری ها میتونن در انواع مختلف ایستاده و دیواری طراحی بشن و ایده آل ترین ساعت ها برای پذیرایی های کوچیک ساعت معمولی هستش و برای پذیرایی های بزرگ ساعت ایستاده بهترینه. اغلب انواع ساعت‌ های ایستاده، فرم و شکلی کلاسیک دارند. از طرفی هم لازمه که جای مناسبی برای ساعت ایستاده در نظر داشته باشید ت هم ظاهرش به خوبی دیده بشه و هم اینکه از راه دور هم بشه ساعت رو خوند.

سبک طراحی ساعت با توجه به سبک دکوراسیون

ساعت های دیواری فضای پذیرایی میتونه به سبک‌هایی همچون مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و یا سلطنتی طراحی بشه. یادتون نره که حتما به سبک دکوراسیون خونتون توجه کنید و بعد مدل ساعت دیواری رو انتخاب نمایید.

شکل و فرم های ساعت دیواری

اکثر ساعت های دیواری در مدل های گرد و مربع و مستطیل طراحی میشن. ولی یکسری از مدل‌های ساعت دیواری، فرم‌ های نامنظم و یا شبیه به شکل و فرم عناصر طبیعی مثل گیاهان دارند. جهت خرید ساعت دیواری بهتره که نمونه های زیادی رو ببینید و بعد خرید کنید.

کیفیت ساخت و موتور واسه ساعتی که میخوای چند سال بمونه

از طرفی هم فقط فرم و مدل ساعت مهم نیست و شما باید به جنس و کیفیت ساعت و موتور نیز توجه داشته باشید. اکثرا از ساعت دیواری ها سالها استفاده می کنند به همین دلیل باید از کیفیت خوب و بالایی برخوردار باشه تا دیگه نیازی به خرید هر ساله ساعت نباشه.

فرم و جنس چوبی ساعت دیواری ترند این روزها

ساعت دیواری در جنس‌های مختلفی طراحی و تولید میشه. ساعت‌ های دیواری فلزی و چوبی و از انواع رایج ساعت دیواری می باشند که اغلب ساعت‌ های مدل کلاسیک جنس فلزی دارند. ساعت دیواری چوبی فرم های بسیار مدرنی دارند که در این چند سال اخیر ترند شده اند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دلیلی ندارد وقتی حرف حقّی آمد، ما نپذیریم

رئیس‌جمهور منتخب گفت: تا زمانی که به یک تصمیم و یک هدف‌گیری نهایی نرسیده باشیم، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *