نهنگ بیت کوین از خواب بیدار شد! انتقال ۶۰ میلیون دلاری به یک کیف پول ناشناس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همزمان با عبور بیت کوین از سطح ۶۳ هزار دلار در اوایل هفته، پلتفرم تحلیلی ویل‌آلرت (Whale Alert) فعال شدن یک کیف پول قدیمی را گزارش داده است.
یک کیف پول بیت‌کوین که برای مدت تقریباً ۱۲ سال غیرفعال بود، دوباره فعال شده و ۱۰۰۰ بیت‌کوین معادل ۶۰ میلیون دلار را به یک آدرس جدید منتقل کرد. این کیف پول در سپتامبر ۲۰۱۲ حدود ۱۲ هزار دلار بیت‌کوین ارزش داشته است و در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت بیت کوین، ارزش آن حدود ۵۰۰ هزار درصد افزایش یافته است.
طبق داده‌های بلاکچین.کام (Blockchain.com)، اولین تراکنش خروجی از این کیف پول در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ انجام شده است.
آخرین تراکنش نیز در حالی انجام شده است که قیمت بیت کوین با بیش از ۵ درصد افزایش، نسبت به روز گذشته، به بالاتر از ۶۳ هزار دلار رسید. این احیای صعودی، سود هفتگی بیت‌کوین را به بیش از ۱۲ درصد رساند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


جالب توجه است که در هفته‌های اخیر، چندین کیف پول بیت‌کوین که سال‌ها غیرفعال بودند، دوباره فعال شده و میلیون‌ها دلار را جابه‌جا کرده‌اند.
در اوایل ماه جولای، یک کیف پول خفته حاوی ۱۱۹ بیت کوین به ارزش تقریباً ۷ میلیون دلار برای اولین بار بعد از ۱۲ سال، وجوه خود را جابه‌جا کرد. همچنین ماه گذشته یک استخراج‌کننده اولیه بیت‌کوین که به مدت ۱۴ سال غیرفعال بود، کل دارایی ۵۰ بیت کوین خود را به ارزش تقریبی ۳ میلیون دلار به صرافی بایننس منتقل کرد.
همچنین یک کیف پول بیت‌کوین دیگر، پس از پنج سال و نیم غیرفعال بودن، بیش از ۸۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش بیش از ۵۳۶ میلیون دلار را از کیف پول سرد کوین‌بیس منتقل کرد.


منبع

کریپتو پوتیتو




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اطلاعیه FBI درباره ساتوشی ناکاموتو؛ آیا آمریکا می‌داند خالق بیت کوین چیست؟

یک روزنامه‌نگار با ثبت یک درخواست دسترسی آزاد به اطلاعات (FOIA)، از FBI خواسته‌ است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد